Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een beetje verder als mijn adres ligt een straat met een gelijkaardige naam: een beetje zoals Ter Beke Laan en Terbeeklaan of Veldstraat en Veldweg... Enfin, ik deed een stapeltje foutief bezorgde brieven terug op de rode bus en een week later lagen die terug in mijn brievenbus... Ben ze toen ook maar zelf gaan brengen, paar straten verder. Makkelijker en bovendien woont daar een heel knappe vrouw. Da's bonus want anders zou ik die brieven ook gaan brengen hoorProficiat met je nieuwe job. Alle gekheid op een stokje,, knap dat je het doet, maar dat hoeft natuurlijk niet. Je kan ook gewoon die brieven terug in de rode brievenbus steken of deponeren bij Bpost. Klachtenmail kan ook en dan heb je binnenkort een andere postbode.

Kranten die de term 'karen' hebben overgenomen. Of hoe kranten meer niveau 9gag krijgen.
Karen wordt eigenlijk breder gebruikt dan alleen maar blanke vrouwen hoor, ook mannen krijgen nu die benaming. Dat was de oorspronkelijke definitie.Om nog maar te zwijgen dat het een term is die redelijk racistisch geladen is richting blanke vrouwen en te pas en te onpas gebruikt wordt, maar ach.
Op 9gag heeft dat zijn plaats, in kranten die toenemend de term "wit" ipv "blank" gebruiken om "inclusief" te gebruiken niet en ruikt dat naar hypocrisie.
Karen wordt eigenlijk breder gebruikt dan alleen maar blanke vrouwen hoor, ook mannen krijgen nu die benaming. Dat was de oorspronkelijke definitie.
a Karen's defining characteristics are a sense of entitlement, a willingness and desire to complain, and a self-centered approach to interacting with others. a Karen "demands the world exist according to her standards with little regard for others, and she is willing to risk or demean others to achieve her ends
Maar wordt dus ondertussen ook voor mannen en niet alleen voor blanke/witte mensen gebruikt
Karen is a pejorative term for a white woman perceived as entitled or demanding beyond the scope of what is normal. Depictions may include demanding to "speak to the manager", being racist, such as calling the police on black people simply because of their race, or sporting a particular bob cut hairstyle.
As of 2020, the term increasingly appeared in media and social media as a general-purpose criticism of middle class white women, especially during the COVID-19 pandemic and Black Lives Matter protests.[1] The term has also been applied to certain male behavior.
. The term is often portrayed in memes depicting white women who use their privilege to demand their own way
A more pointed explanation, which involves race, is the expression originates among black people to refer to unreasonable white women
Hebt ge euhmm.. niemand anders.. in uw omgeving die .. daar mee kan helpen?Soit, verdere ergernis.
Hoe veel tijd ge steekt in het huishouden. Denkt ge rond 7u met de hond rustig buiten te gaan, blijkt dat het pmd, vuilzakken en de kerstboom is.
Ik had nooit gedacht dat als volwassen ik zoveel tijd daarin zou steken. This is not what I expected.

Hebt ge euhmm.. niemand anders.. in uw omgeving die .. daar mee kan helpen?![]()
met haar nieuwe wat?Mja ik werk van thuis en zij niet en heeft de laatste weken het echt druk met haar nieuwe , dus ze kan er niet veel aan doen.
Nu zelfs daarvoor was ik meer thuis en ik doe sowieso meestal het koken en poetsen omdat ik toch thuis werk/boven het werk woon.

vent natuurlijkmet haar nieuwe wat?![]()
Een maatschappelijk assistente of opvoedster die hem leert dat je geen kerstbomen uit het raam mag flikkeren of zo?Hebt ge euhmm.. niemand anders.. in uw omgeving die .. daar mee kan helpen?![]()

Vent is wel denigrerend- equivalent van wijf.vent natuurlijk

Geen minderheidsgroep hier. Dus a-okVent is wel denigrerend- equivalent van wijf.
Geen idee of dit nog mag![]()
Dus als Westhoeknaar ben ik hier wel beschermd?Geen minderheidsgroep hier. Dus a-ok
Nee, West-Vlamingen blijven 24/7 loslopend wild!Dus als Westhoeknaar ben ik hier wel beschermd?
FTFYDus als Westhoeknar ben ik hier wel beschermd?

Herkenbaar..Naar Luminus, Telenet, whatever, eender welk groot bedrijf ge belt met een probleem.
Toets 1 voor dit, toets 2 voor dat,...
Toets nu uw klantennummer in, wat ge dan braaf doet.
Hebt ge iemand aan de lijn, kunt ge dat klantennummer opnieuw geven natuurlijk.
Heel dat probleem uitleggen....
"Ah, daarvoor kan u beter naar het nummer 078 xx xx xx of whatever bellen", ik zal dat hier aanmaken dat u gebeld hebt en dat ik u niet kon helpen.
Terug hetzelfde spel natuurlijk en 15 minuten in wacht staan om opnieuw het probleem uit te leggen, want ze vinden die melding van hunne collega niet terug. Om daar te horen dat ze u niet kunnen helpen en gaan terug bellen ofwel dat ge nog naar een ander nummer moet bellen.
Ik heb alle respect voor die mensen en blijf dan ook altijd vriendelijk, maar het is zo frustrerend dat dit 9 van de 10 keer het probleem is als ge naar zo een firma's belt.
Update: 42 minuten in wacht op dat ander nummer op de vaste lijn, ben simultaan met de gsm naar de eerste nummer aan het bellen.
Echt zo een fucking waste of time voor zo iets simpel. Knettergek word ik daar van.
Repost:Zaterdag in de Proximus winkel een nieuwe smartphone uitgekozen, net zoals altijd natuurlijk '' niet op voorraad hier bij ons meneer maar we kunnen die wel opsturen naar je adres '' tja Corona he
Tja ok dan maar ( wat moet je anders als ze nooit iets in stock hebben in je lokale shop ) dus papieren getekend dat die smartphone bij mijn huidig abbo komt, ook ''voorschot'' betaald in de winkel ( de eenmalige prijs ) en voor de rest zou deze op 11 Januari aan de deur komen ipv dat ik er mee uit de winkel liep.
Natuurlijk niemand gezien vandaag, ook geen tracking mail gehad wat me doet denken dat het zelfs nog niet bij Bpost is geraakt.
Bel je de klantendienst van Prox vanmiddag '' goh jah meneer ik zie ook geen tracking hiervan maar het zou vandaag moeten komen ''
Ok zit ik hier tot na 17u, bel om 19u nog eens terug '' ja nee ik kan niet zien waar dat pakket zit en of het al opgestuurd is'' like wtf als je dat niet kan zien wie dan wel ?? ik in ieder geval niet zonder tracking.
Niemand daar kan me zeggen hoe het met mijn levering zit, enige waar ik het moet mee doen is '' ja weet ge meneer dat kan morgen ook nog zijn, soms is het een dag later en 3 dagen ipv 2 dagen levertijd, kijk of je vanavond tracking krijgt en of je het morgen hebt tegen 13u en bel anders terug dan doen we een ''case'' open ''
Dus Zaterdag 199 betaald in de shop voor een toestel wat ik dan nog niet meteen mee kreeg en wat ''zonder problemen'' op Dinsdag zou geleverd worden, en eigenlijk weet ik nu nog steeds geen hol meer dan op Zaterdag want een tracking krijg ik maar niet en niemand bij Proximus kon me vandaag zeggen of het gewoon nog niet verstuurd was en of het eventueel al kwijt is of ergens in het ''systeem'' nog vast zit.
Nu is het al weer na 23u en nog geen tracking dus veel hoop voor morgen heb ik ook niet.
En dan te zeggen dat ik op Maandag avond om 18u30 een hoesje voor het toestel had besteld op Amazon.de, dat was om 23u dezelfde avond shipped en stak vanmiddag om 12u in de bus, tja wat moet je er nog op zeggen.
Ik merk dat dat echt wel streekgebonden is, ik ondervind eigenlijk nooit problemen met bpost, maar Postnl mijd ik al de pest! Als ik iets kan bestellen op Amazon terwijl het 1-2 euro goedkoper is op bol, kies ik met plezier voor Amazon enkel en alleen omwille van de dienst waarmee ze werken.