Ik dacht dat hij dronkoe, panja of bantie was.Matie, kun je komen met de zotte waggie, want ik heb een stuk in mijn wafas en mijn floes is op.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat hij dronkoe, panja of bantie was.Matie, kun je komen met de zotte waggie, want ik heb een stuk in mijn wafas en mijn floes is op.
Ola. Die streetslang kent hij nog niet. Nog groen achter de oren dus.Ik dacht dat hij dronkoe, panja of bantie was.
8 van de 9 kippen inclusief haan van onze buren zijn blijkbaar in de nacht doodgebeten door een marter. Zag gisterenochtend overal pluimen liggen in dat kippenhok en ik kon maar 1 kip zien, dat vond ik al vreemd dus even naar de buren gebeld met de bevestiging van wat we al dachten. Ze waren 's avonds het kippenhok vergeten af te sluiten.
Ik vind het wel spijtig want ze hadden echt een hele mooie grijze haan en wij gaven die vaak de restjes van ons brood, ze kwamen ook altijd piepen op het muurtje van de omheining als wij buiten kwamen.
Klinkt misschien onnozel want het zijn maar "kippen", maar toch.
Hopelijk is hij ook nog niet dronken.Ola. Die streetslang kent hij nog niet. Nog groen achter de oren dus.
Ik ken de gehele situatie niet, maar is de kans niet groot dat uw vader na meerdere herseninfarcten niet meer in staat is om goede beslissingen te nemen? Iets waar hij zelf niet kan aan doen?De ergernis van de dag:
Vandaag weer op leugens van mijn vader uitgekomen. Zich weer online laten oplichten, na hameren en hameren dat hij niets mocht uitgeven.
Na alle miserie is het nu klaar.
Hem gebeld en gezegd dat het voor mij genoeg is geweest, dat hij niets meer moet verwachten.
Zijn telefoonnr verwijderd.
Hij lost het maar op. ik ben mijn vader jaren geleden verloren, voor zijn eerste herseninfarct.
Ooit word dit moment een glimlach. maar tot dan is het nog ff op het randje van blijten. even doorkomen.
absoluut, maar hij zal nooit een volmacht geven.Ik ken de gehele situatie niet, maar is de kans niet groot dat uw vader na meerdere herseninfarcten niet meer in staat is om goede beslissingen te nemen? Iets waar hij zelf niet kan aan doen?
Het lijkt me in deze optiek beter om bijvoorbeeld met een volmacht te werken, zodat hij zelf geen onverstandige financiële beslissingen meer kan doen.
Ik zou nog 1 keer proberen om die volmacht te bespreken, met zijn laatste oplichting als voorbeeld. Als hij dan niet zou willen, dan moet hij de gevolgen maar dragen.absoluut, maar hij zal nooit een volmacht geven.
Toen ik een half jaar geleden zijn bankkaart bij mij wou zodat we samen zijn betalingen ging doen dreigde hij met de politie te bellen voor diefstal.
Hij is ook nooit vader van het jaar geweest hoor, dus hij verdiend ook niet beter.
Is het nog hetzelfde als in onze tijd? Voor 22h ergens aankomen en na 06h.00 terug vertrekken.
Ach, ooit komen ze bij de kinderen aankloppen wanneer het niet meer gaat en moeten die ervoor opdraaien.absoluut, maar hij zal nooit een volmacht geven.
Toen ik een half jaar geleden zijn bankkaart bij mij wou zodat we samen zijn betalingen ging doen dreigde hij met de politie te bellen voor diefstal.
Hij is ook nooit vader van het jaar geweest hoor, dus hij verdiend ook niet beter.

Ik vind het persoonlijk verschrikkelijk dat er een onderhoudsplicht van kinderen voor hun ouders bestaat.Ach, ooit komen ze bij de kinderen aankloppen wanneer het niet meer gaat en moeten die ervoor opdraaien.![]()
Als blijkt dat je decennia in onmin leeft, vervalt dat hoor.Ik vind het persoonlijk verschrikkelijk dat er een onderhoudsplicht van kinderen voor hun ouders bestaat.
Leef maar eens decennia in onmin om dan te mogen dokken voor de pampers.
Zelf zou ik uit eigen beweging mijn ouders/schoonouders steunen maar die verplichting is een gedrocht.
moet ge dat niet kunnen bewijzen? + ik dacht dat als de breuk op volwassen leeftijd gebeurd dat ze daar ook minder belang aan hechten.Als blijkt dat je decennia in onmin leeft, vervalt dat hoor.
Heb hier zelf zoiets aan de hand en dat was vrij eenvoudig geregeld.
Bij mij was het sinds mijn kleutertijd dus vandaar dat het wellicht eenvoudig geregeld was. Gewoon een verklaring was voldoende. Ik vermoed dat ze zelf in het rijksregister kunnen kijken en misschien zelf nog bijkomende info hebben. Bij mij was het het OCMW om de rusthuiskosten op mij te verhalen.moet ge dat niet kunnen bewijzen? + ik dacht dat als de breuk op volwassen leeftijd gebeurd dat ze daar ook minder belang aan hechten.
Ik zou nog 1 keer proberen om die volmacht te bespreken, met zijn laatste oplichting als voorbeeld. Als hij dan niet zou willen, dan moet hij de gevolgen maar dragen.
Het zou inderdaad gemakkelijk zijn om een koppig persoon, die er misschien niet altijd was voor jou te laten vallen. Maar heel soms moet je je eergevoelens even opzij zetten, zodat je er later geen spijt van krijgt.
Ach, ooit komen ze bij de kinderen aankloppen wanneer het niet meer gaat en moeten die ervoor opdraaien.![]()
Negatief. Tienduizenden besmettingen per dag met Omicron en ik slaag erin om griep te krijgenEens kijken om morgen zo’n antigeentest te laten afnemen bij de apotheker.

Misschien een ideetje voor bij jullie?Naar Luminus, Telenet, whatever, eender welk groot bedrijf ge belt met een probleem.
Toets 1 voor dit, toets 2 voor dat,...
Toets nu uw klantennummer in, wat ge dan braaf doet.
Hebt ge iemand aan de lijn, kunt ge dat klantennummer opnieuw geven natuurlijk.
Heel dat probleem uitleggen....
"Ah, daarvoor kan u beter naar het nummer 078 xx xx xx of whatever bellen", ik zal dat hier aanmaken dat u gebeld hebt en dat ik u niet kon helpen.
Terug hetzelfde spel natuurlijk en 15 minuten in wacht staan om opnieuw het probleem uit te leggen, want ze vinden die melding van hunne collega niet terug. Om daar te horen dat ze u niet kunnen helpen en gaan terug bellen ofwel dat ge nog naar een ander nummer moet bellen.
Ik heb alle respect voor die mensen en blijf dan ook altijd vriendelijk, maar het is zo frustrerend dat dit 9 van de 10 keer het probleem is als ge naar zo een firma's belt.