Str8_6
Well-known member
Same.. En ook geen ex on the beach.Lap, nu mis ik TI.
Ergernis van vandaag: vrijdagavond en geen marginalen op tv

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same.. En ook geen ex on the beach.Lap, nu mis ik TI.

ik heb een saai leven, heb hollands bloed en ben asociaal: hoe in hemelsnaam zou ik schulden kunnen hebben? Van 1x in de maand een hamburger te gaan eten?Ah, een afbetaling is niet wat ik bedoelde, ik bedoel een schuld als in iets waar een deurwaarder zou achterzitten. Waarschijnlijk om u twee jaar Dag Allemaal aan te smeren dan. Ze bellen mijn moeder nog en ze ligt al 18 maand onder de zoden.

reclameaffiche met kind onder water zorgt voor polemiek in Wallonië
Ok mee eens dat dit ongepast is voor iemand die net die miserie heeft meegemaakt (vandaar in de ergenis thread) maar deze zin deed mij toch in een schaterlach uitbarsten:
Bij de jury voor ethische reclamepraktijken, de federale voogdijminister en de luchtvaartmaatschappij zijn al zeker twee klachten binnengelopen![]()

De hersenen zijn nu eenmaal heel erg complex. Dus triestig zou ik het niet noemen.Dat er nog altijd NIKS is, is toch echt triestig?
Oh dan kijk ik gewoon naar TV Limburg <3Same.. En ook geen ex on the beach.
Ergernis van vandaag: vrijdagavond en geen marginalen op tv![]()
Gemakkelijk op te lossen door kommetje water op hun houtkachel te plaatsen. Het water verdampt en zo is de lucht minder droog.Paar uurtjes bij de schoonouders gezeten en nu hoofdpijn en verstopte neus.
Altijd houtkachel aan in de living en een pelletkachel in de veranda. De rest van het huis is dan om te bevriezen. Zo'n droge lucht in huis
Op de houtkachel is moeilijk want is zo'n ingebouwde schouw.Gemakkelijk op te lossen door kommetje water op hun houtkachel te plaatsen. Het water verdampt en zo is de lucht minder droog.
T'is niet alleen de hersenen hé. We moeten toch ook eerlijk zijn niet? Opereren kan men al goed, zelfs een kunsthart, nier (uitwendig), ... dat is allemaal géén probleem. Maar iets echt (permanent herstellen of) genezen aan het menselijk lichaam? Neen hoor, daarin is men toch nog altijd slecht in.De hersenen zijn nu eenmaal heel erg complex. Dus triestig zou ik het niet noemen.
Wat wil je dan, dat we mensen tot in de eeuwigheid kunnen oplappen? Imo is dat helemaal niet wenselijk.T'is niet alleen de hersenen hé. We moeten toch ook eerlijk zijn niet? Opereren kan men al goed, zelfs een kunsthart, nier (uitwendig), ... dat is allemaal géén probleem. Maar iets echt (permanent herstellen of) genezen aan het menselijk lichaam? Neen hoor, daarin is men toch nog altijd slecht in.
Ja een menselijk lichaam is complex maar anderzijds zijn er gemiddeld genomen eigenlijk nog steeds bitterweinig ziektes die men kan genezen?
Eerlijkheidshalve wijzigt dit toch niets aan het feit dat ik ergens gewoon gelijk heb?
Kanker? Nope.
Dementie? Nope.
Een verkoudheid? Is het een viruske? --> Nope dan! Uitzieken in bed ja. Bij bacterieën hebben ze wel antibiotica maar bacterieën worden steeds resistenter.
Iemand verlamt terug genezen? Nope.
Multiple Sclerose --> Nope
En zo kan ik maar doorgaan ..
Neen het enige dat ik zeg is dat we nog nergens staan in het (echt) genezen van ziektes, wat gewoon klopt. Of ontken je dat misschien? Dat is toch niet zo moeilijk begrijpbaar? Voor de rest zeg ik juist niks. Dat is wat jij (of anderen) er van maken.Wat wil je dan, dat we mensen tot in de eeuwigheid kunnen oplappen? Imo is dat helemaal niet wenselijk.
Op die manier geef ik je gelijk. Hoewel ik daar eigenlijk niet rouwig om ben, wij mensen moeten toch eens leren dat we niet alles kunnen controleren en de natuur gewoon zijn gang gaat.Neen het enige dat ik zeg is dat we nog nergens staan in het (echt) genezen van ziektes, wat gewoon klopt. Of ontken je dat misschien? Dat is toch niet zo moeilijk begrijpbaar? Voor de rest zeg ik juist niks. Dat is wat jij (of anderen) er van maken.
Om dan nog te zwijgen over die website, ge moet stukjes tekst zoeken tussen gigantische reclames..reclameaffiche met kind onder water zorgt voor polemiek in Wallonië
Ok mee eens dat dit ongepast is voor iemand die net die miserie heeft meegemaakt (vandaar in de ergenis thread) maar deze zin deed mij toch in een schaterlach uitbarsten:
Bij de jury voor ethische reclamepraktijken, de federale voogdijminister en de luchtvaartmaatschappij zijn al zeker twee klachten binnengelopen![]()
Hierin geef ik je ook wel gelijk hé. Ik deed gewoon een constatie (wéér ne reminder in feite) nadat er weer een goede vriend zijn vader de diagnose kanker kreeg in een terminale fase en ik dat artikel las over dementie. Wat men voor hem nog kan doen? Een beetje prullen in de marge en dat is het dan.Op die manier geef ik je gelijk. Hoewel ik daar eigenlijk niet rouwig om ben, wij mensen moeten toch eens leren dat we niet alles kunnen controleren en de natuur gewoon zijn gang gaat.

Stamcellen is een tak waardoor men iets opnieuw kan herstellen. Staat nog wel in de kinderschoenen, maar het is hoopvol.T'is niet alleen de hersenen hé. We moeten toch ook eerlijk zijn niet? Opereren kan men al goed, zelfs een kunsthart, nier (uitwendig), ... dat is allemaal géén probleem. Maar iets echt (permanent herstellen of) genezen aan het menselijk lichaam? Neen hoor, daarin is men toch nog altijd slecht in.
Ja een menselijk lichaam is complex maar anderzijds zijn er gemiddeld genomen eigenlijk nog steeds bitterweinig ziektes die men kan genezen?
Eerlijkheidshalve wijzigt dit toch niets aan het feit dat ik ergens gewoon gelijk heb?
Kanker? Nope.
Dementie? Nope.
Een verkoudheid? Is het een viruske? --> Nope dan, 0 medicijnen buiten een hoestsiroopke. Uitzieken in bed ja. Je lichaam moet het nog altijd zelf doen. Bij bacterieën hebben ze wel antibiotica maar bacterieën worden steeds resistenter dus ook dat verdwijnt.
Iemand verlamt terug genezen? Nope.
Multiple Sclerose --> Nope
En zo kan ik maar doorgaan ..
De stelling is ook gewoon fundamenteel niet correct. Daarom is ze onbegrijpbaar.Neen het enige dat ik zeg is dat we nog nergens staan in het (echt) genezen van ziektes, wat gewoon klopt. Of ontken je dat misschien? Dat is toch niet zo moeilijk begrijpbaar? Voor de rest zeg ik juist niks. Dat is wat jij (of anderen) er van maken.