Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn vaccinatie uitnodiging: ik had deze verplaatst naar een zaterdag. krijg ik een brief in de bus en nu ligt het toch op de originele datum. En ik krijg dat langs geen kanten meer gewijzigd.

wtf: als ik naar myhealthviewer.be gaat, ligt de datum wel op de zaterdag. Waarom sturen ze me dan een brief met de verkeerde datum?
dubbele wtf: en op mijn burgerprofiel staat dan weer de datum van woensdag ingevuld.

Allez, hoe kunt ge dat nu zo in de soep laten draaien. We zijn al twee jaar bezig en nog loopt dat vierkant.
Die brief is wss verstuurd op dezelfde moment als uw mail met dus nog de oude info (en voorgesteld uur). Ge hebt normaal wel een bevestigingsmail gehad van uw aanpassing? Daarop vertrouwen dan.

Die brief is wss verstuurd op dezelfde moment als uw mail met dus nog de oude info (en voorgesteld uur). Ge hebt normaal wel een bevestigingsmail gehad van uw aanpassing? Daarop vertrouwen dan.
ja, heb wel nog een mail. Toch wel idioot dat ze dit maar half ze gat aanpassen.

Komend weekend heb ik niets gepland, en het wordt slecht weer. In combinatie met altijd thuiswerken en alleen zitten, is dat niet meteen een leuk vooruitzicht.

Reserveringsprovisie :cry:
Ik dacht 3 haar tijd te hebben voor mijn geld op te nemen, blijkt slechts 13 maand te zijn.
Plots 115€ meer per maand betalen.
Da vind ik wel afzetterij

mijn vaccinatie uitnodiging: ik had deze verplaatst naar een zaterdag. krijg ik een brief in de bus en nu ligt het toch op de originele datum. En ik krijg dat langs geen kanten meer gewijzigd.

wtf: als ik naar myhealthviewer.be gaat, ligt de datum wel op de zaterdag. Waarom sturen ze me dan een brief met de verkeerde datum?
dubbele wtf: en op mijn burgerprofiel staat dan weer de datum van woensdag ingevuld.

Allez, hoe kunt ge dat nu zo in de soep laten draaien. We zijn al twee jaar bezig en nog loopt dat vierkant.

Meneer is nieuw in Vlaanderen precies?

Mensen die klagen dat hun vuilnis niet opgehaald werd terwijl ze het op de verkeerde dag buiten zetten :wtf:

Haha, dat is hier in de straat al sinds het begin van de week zo.
Ik zie ineens paar huizen verder dat die mensen het papier buiten zetten. Gek vond ik want ne maandag is nooit papierdag.

's avonds met de hond buiten en zie ik nog wat mensen dat doen en degene die dat eerst hadden buiten gezet waren ondertussen hun papier al terug binnen aan het zetten.
Ik check de kalender en ophaling is pas de 27ste.

Dag erna 's morgens stond papier bij den helft van straat buiten.
Die initiële missers hebben de rest goed liggen gehad :lol:

Ondertussen staat meer als den helft daarvan nog altijd op straat.

Haha, dat is hier in de straat al sinds het begin van de week zo.
Ik zie ineens paar huizen verder dat die mensen het papier buiten zetten. Gek vond ik want ne maandag is nooit papierdag.

's avonds met de hond buiten en zie ik nog wat mensen dat doen en degene die dat eerst hadden buiten gezet waren ondertussen hun papier al terug binnen aan het zetten.
Ik check de kalender en ophaling is pas de 27ste.

Dag erna 's morgens stond papier bij den helft van straat buiten.
Die initiële missers hebben de rest goed liggen gehad :laugh:

Ondertussen staat meer als den helft daarvan nog altijd op straat.
hier is het vaak de app van ilva die flipt. popup dat morgen glas/karton is bv en op de ilva kalender staat het pas de week nadien.

Die werkt idd goed, alleen de laatste 3x kwam GFT niet als popup, dus al 6 weken niet buiten gezet. :sop:
je moet in je instellingen uitschakelen dat de meldingen verdwijnen als je de app niet gebruikt.

(als je de app niet opent, schakelen de meldingen zich na verloop van tijd zelf uit, en natuurlijk is dat zo'n app die je niet/niet-vaak opent omdat enkel de meldingen echt interessant zijn)

je moet in je instellingen uitschakelen dat de meldingen verdwijnen als je de app niet gebruikt.

(als je de app niet opent, schakelen de meldingen zich na verloop van tijd zelf uit, en natuurlijk is dat zo'n app die je niet/niet-vaak opent omdat enkel de meldingen echt interessant zijn)
PMD en de rest komen er wel netjes op. Het probleem is begonnen met verandering van ophaaldata precies. Nu is de maandag PMD en de dinsdag GFT, en komt er geen pushbericht meer voor de dinsdag. Als ik bericht voor de PMD wegdoe, is 't alsof de app een dag conge neemt.
Nu, kzal in elk geval eens doen gelijk je zegt, je weet nooit. :)

Dat snap ik nu ook niet. Ze kunnen toch wel iemand naar Bpost sturen om die al verzonden brief daar te gaan zoeken in het sorteerproces en recupereren zodat je geen nog niet aangepaste versie per post zou krijgen, zeker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan