Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Garages rekenen meestal een stuk meer aan. Ik heb zelfs eens gehad dat ik erbij was. Mijn garagist rekende al 2u per uur extra aan om zeker toe te komen en de expert heeft er nog een paar honderd euro bij gedaan.

En een deel in het zwart laten doen helpt ook.
Wss niet met een officiele garage...

Was mijne auto gaan afzetten bij de garage en dacht gewoon ffkes snel mijn stepke terug naar huis te bollen.
Dat is ongeveer 10km dus een half uurke.

Ik dacht: doet een extra shirtje aan en handschoentjes, zet uwe headset op voor uw oren en da komt wel goe.
Voor de zoveelste keer weer es iets onderschat he.

Handschoentjes waren natuurlijk weer veel te dun. Nog nooit zoveel kou gehad. Beetje duizelig op het einde en mijn handen waren rood en voelde mijne duim niet meer van op de gas te duwen.
Why am I like this?
Ik mispak mij daar soms ook aan. Met de fiets warmt ge uzelf nog op maar bij de step krijgt ge het alleen maar kouder :unsure:

Net op het moment dat ik macaroni met kaas en hasp wil beginnen maken valt de stroom hier uit. Fluvius verwacht het te kunnen fixen tegen 14u. Het zullen dan maar boterhammekes worden.

Toch overal dezelfde miserie met die "jongeren". Gelukkig mag de Italiaanse media wel nog vertellen wat hun kleurtje is.

En dan verbaasd zijn dat extreem-rechts groeit.

En dan verbaasd zijn dat extreem-rechts groeit.
Wat een nietszeggende zin. Wie is daar exact nog verbaasd over, dezer dagen?

Alle traditionele partijen erkennen al lang dat extreme ideologieën profijt halen uit de onmacht van de gevestigde orde om problemen snel en efficiënt aan te pakken. Dat is logisch en ook totaal niet nieuw. Wenselijk of niet is een andere zaak.

Massage geboekt voor mezelf, gewoon dik uur ontspannen, ontstressen, me time. Ik keek er al twee weken naar uit. Helaas stond ik voor gesloten deur. Ze had de afspraak fout opgeschreven dus nu is het voor een andere keer.
Misschien niet volledig mijn ergernis van vandaag maar sowieso mijn teleurstelling van vandaag.

Massage geboekt voor mezelf, gewoon dik uur ontspannen, ontstressen, me time. Ik keek er al twee weken naar uit. Helaas stond ik voor gesloten deur. Ze had de afspraak fout opgeschreven dus nu is het voor een andere keer.
Misschien niet volledig mijn ergernis van vandaag maar sowieso mijn teleurstelling van vandaag.
@kay-gell kan misschien wat over en weer over uw rug rijden met zijn stepke?

Voor wie graag eens de meest onbeschofte klantendienst van het Westelijk Halfrond wil meemaken: gewoon eens bellen naar Edenred.
Ik heb al onbekwame klantendiensten geweten, maar zo onvoorstelbaar onbeleefd heb ik toch nog nooit meegemaakt. Het leek meer alsof dat mens haar C4 aan het zoeken was, dan dat ze klanten wou helpen (zei ook letterlijk dat ze mij niet wou helpen met mijn onwetendheid). Ze nam om te beginnen al gewoon op met een rokerige "alleuh?". Dan als ik zei dat het was in verband met een saldo dat ik niet kan gebruiken: "Ja en?". Ja, wat en? Wat moet ik doen om dat te kunnen gebruiken? "Amai, zo onwetend, ik ga u echt nie helpen ze menier". Wtf. :wtf:
Ik heb dan ook wel in minder nette bewoording het gesprek afgesloten. Waarschijnlijk zit ze nu hare 50ste groene michel van de dag te roken terwijl ze aan haar collega vertelt hoe dom sommige klanten wel niet zijn.

Nu, vakbond gaat er eens mee klappen, er staat 500 euro op de kaart die nog niet vervallen is, maar onbruikbaar blijkt. Werkgever krijgt ook telkens een antwoord waar niets mee geholpen is als hij belt.

Laatst bewerkt:
Voor wie graag eens de meest onbeschofte klantendienst van het Westelijk Halfrond wil meemaken: gewoon eens bellen naar Edenred.
Ik heb al onbekwame klantendiensten geweten, maar zo onvoorstelbaar onbeleefd heb ik toch nog nooit meegemaakt. Het leek meer alsof dat mens haar C4 aan het zoeken was, dan dat ze klanten wou helpen (zei ook letterlijk dat ze mij niet wou helpen met mijn onwetendheid).
Nu, vakbond gaat er eens mee klappen, er staat 500 euro op de kaart die nog niet vervallen is, maar onbruikbaar blijkt. Werkgever krijgt ook telkens een antwoord waar niets mee geholpen is als hij belt.
Is dat een sociaal secretariaat?

mijn vaccinatie uitnodiging: ik had deze verplaatst naar een zaterdag. krijg ik een brief in de bus en nu ligt het toch op de originele datum. En ik krijg dat langs geen kanten meer gewijzigd.

wtf: als ik naar myhealthviewer.be gaat, ligt de datum wel op de zaterdag. Waarom sturen ze me dan een brief met de verkeerde datum?
dubbele wtf: en op mijn burgerprofiel staat dan weer de datum van woensdag ingevuld.

Allez, hoe kunt ge dat nu zo in de soep laten draaien. We zijn al twee jaar bezig en nog loopt dat vierkant.

Laatst bewerkt:
Waarom zou je dat verplaatsen naar een zaterdag? :wtf:
Ik heb mijn uitnodiging verzet van een vrijdag naar een maandag zodat het tenminste "betaald verlof" is als ik er ziek van zou zijn in plaats van een weekend in de vuilbak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan