Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik weet niet hoe gij denkt dat de binnenkant van uw darmen eruit zien, maar vré interessant is dat niet
ik weet niet, ge zou kunnen ontdekken wat ik gegeten heb, want boontjes en worteltjes verteren bij mij niet zo goed en komen er soms weer mee uit.
Dat is dan nog educatief: spelenderwijs groentjes ontdekken en benoemen, ideaal voor met de kindjes te kijken.
Of: Where is Poliep?
En voor de regelmatige kijkers: ontdek de zeven verschillen.

Hours of fun guaranteed.
Ik wil terug naar 9 lives. Daar deden we niet mee aan zulke praat van camera's in je gat, anaal.. Ik leefde toen op een roze wolk. Hier is die donkerbruin aan het worden.
ftfy

Oudste zoon gisteren getest op Covid. Heeft gans weekend lichte hoest gehad, en dan mag hij niet naar school dus doktersattest nodig. Dokter acht de kans heel klein, maar heeft toch getest "ge weet maar nooit".

Nog steeds geen mail gekregen met het resultaat dus dacht ik eens op Cozo te kijken. (Enkele weken terug bij onze jongste hadden we resultaat om 1u30 de dag nadien)

Ik wil inloggen (via Itsme) als ouder, maar moet m'n zoon nog registreren en dat kan enkel met eID lezer.
Al een geluk dat we zo een onding hebben liggen, kheb da ooit eens ergens gratis gekregen.
Dus dat ding gaan zoeken op de zolder, wonder boven wonder lukt da installeren direct zonder problemen.

Maar als ik m'n zoon zijn eID erin ram weigert hij verder te gaan "ID EXPIRED", nu mag ik godverdomme nog naar een fotograaf en stadhuis gaan om een nieuw passpoort voor ons kindjes te gaan halen om aan hun dossier te geraken. Iets dat ik sowieso maar na Covid ga doen. In de 5 jaar dat die hun eID hebben nog maar 1x nodig gehad.

Waarom kan da niet standaard gelinked zijn dat ik als ouder mijn kinderen hun dossier automatisch kan inkijken. De overheid weet goed genoeg dat dat mijn kinderen zijn (erkend bij geboorte, geboorteattest, kindergeld, ...)

4 nogal grote pakketten (akoestische panelen) via DHL vandaag 'misgelopen', al zat ik continu thuis.
Via amazon.de opgezocht naar de status updates (anders wist ik niet eens dat ze vandaag langskwamen): 6 AM en 1 PM statusupdates.

''The carrier has scheduled delivery for the next working day, as the business is currently closed.''

Laatst bewerkt:
Die 'influencer' in dat nieuwe programma Costa Belgica. Jongens wat een blaaskaak is me dat zeg. Nuja het zal wel de leeftijd zijn, maar ik snap het jeugdig gedweep met dat influencersgedoe niet.

Geld & status verdienen door geen klop te moeten kunnen buiten onnozel doen en er wat goed uitzien... What's not to like. Liever lui dan moe!

Moet me een dik uur vrijplannen elke avond om alle nieuwe berichten en topics bij te lezen. 🥳
Toch maar eens beginnen met topics bij te lezen op't werk.

Heb al camera van voor en langs achteren gehad. Bij beide kon ik meekijken op de beelden.
Laat mij maar heen gaan in vrede.

Tenzij ze me helemaal plat spuiten. Ik kreeg al bijna een hartaanval toen ik er 1 hoorde vragen of ze een blaassonde moest steken toen ik mijn heup gebroken had. Gelukkig zei die andere van niet.

En wees maar gerust dat ik zo rap mogelijk na die operatie gepist heb al moest ik zo hard duwen zodat mijn blaas mee ging komen, pissen ging ik!

Mijn tong is iets breder aan de rechter kant en voor de zoveelste keer weer eens met mijn kiezen erop gebeten. Dan denk ik weer in paniek dat ik ga doodbloeden, dus het laatste half uur elke 5 minuten gaan checken in de spiegel of het gestopt is met bloeden.

En stop aub eens met die depressieve kankerpraat, ik begin weer vanalles te voelen :unsure:

Mijn tong is iets breder aan de rechter kant en voor de zoveelste keer weer eens met mijn kiezen erop gebeten. Dan denk ik weer in paniek dat ik ga doodbloeden, dus het laatste half uur elke 5 minuten gaan checken in de spiegel of het gestopt is met bloeden.

En stop aub eens met die depressieve kankerpraat, ik begin weer vanalles te voelen :unsure:
Je bent je nu bewust van je ademhaling en je haar jeukt.

Ik heb dit al jaren elke dag. Rond heel mijn tong zitten er bitemarks van mijn tanden :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan