"nieuwe" registratiesWel grappig dat er nog nieuwe registraties waren tot de laatste dag. Die registreren hun, komen de dag er op terug en het bestaat niet meer.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"nieuwe" registratiesWel grappig dat er nog nieuwe registraties waren tot de laatste dag. Die registreren hun, komen de dag er op terug en het bestaat niet meer.![]()

Er werden toch tot op het laatste nog nieuwe accounts gemaakt? Of waren dat dubbels?"nieuwe" registraties![]()
hangt er vanaf wat ze onderweg tegenkomen he. Adventure is ahead!ik weet niet hoe gij denkt dat de binnenkant van uw darmen eruit zien, maar vré interessant is dat niet
Mss als je eerst paddos opfret dat het nog wel een ervaring kan zijn.ik weet niet hoe gij denkt dat de binnenkant van uw darmen eruit zien, maar vré interessant is dat niet
ik weet niet, ge zou kunnen ontdekken wat ik gegeten heb, want boontjes en worteltjes verteren bij mij niet zo goed en komen er soms weer mee uit.ik weet niet hoe gij denkt dat de binnenkant van uw darmen eruit zien, maar vré interessant is dat niet
ftfyIk wil terug naar 9 lives. Daar deden we niet mee aan zulke praat van camera's in je gat, anaal.. Ik leefde toen op een roze wolk. Hier is die donkerbruin aan het worden.
Heb al camera van voor en langs achteren gehad. Bij beide kon ik meekijken op de beelden.of live streamen, kan je er nog een cent aan verdienen.
Toch niet tegelijk hoop ik?Heb al camera van voor en langs achteren gehad. Bij beide kon ik meekijken op de beelden.

Toch niet tegelijk hoop ik?![]()

Laat mij maar heen gaan in vrede.Heb al camera van voor en langs achteren gehad. Bij beide kon ik meekijken op de beelden.

Je bent je nu bewust van je ademhaling en je haar jeukt.Mijn tong is iets breder aan de rechter kant en voor de zoveelste keer weer eens met mijn kiezen erop gebeten. Dan denk ik weer in paniek dat ik ga doodbloeden, dus het laatste half uur elke 5 minuten gaan checken in de spiegel of het gestopt is met bloeden.
En stop aub eens met die depressieve kankerpraat, ik begin weer vanalles te voelen![]()
Ik heb geen haar (meer)Je bent je nu bewust van je ademhaling en je haar jeukt.

Ik heb dit al jaren elke dag. Rond heel mijn tong zitten er bitemarks van mijn tandenMijn tong is iets breder aan de rechter kant en voor de zoveelste keer weer eens met mijn kiezen erop gebeten. Dan denk ik weer in paniek dat ik ga doodbloeden, dus het laatste half uur elke 5 minuten gaan checken in de spiegel of het gestopt is met bloeden.
En stop aub eens met die depressieve kankerpraat, ik begin weer vanalles te voelen![]()