Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga je voor het record been breken zonder een minuut op de latten te hebben gestaan?Van den trap gestuikt in ons ski appartement.fokking glad
En leven ze nog?![]()
Tis de laatste dag, heb 6 dagen op de latten gestaan... en nu ditGa je voor het record been breken zonder een minuut op de latten te hebben gestaan?

Ze leven nog. Ik bied echter geen garanties, ik doe alles wat Mulan zei en Mulan zei aan het einde dat ik mijn mes mocht gebruiken. Wie ben ik om daar tegen in te gaan?
Gij klinkt als elke Mimi, Rudy en Georgette op “je bent van x” FB pagina’s.Meest marginale gebeurtenis van het jaar is weer bijna begonnen. Wanneer vuurwerkverbod? Nu al 1 dode, vannacht 1000en oogbollen kapot in de Benelux en 3000 vingers afgerukt. Luchtvervuiling, schade, brand. Gewoon verbieden!!!
same, draai de klok eens een uur of 3 door zodat het acceptabel is om salut te zeggen en in mijn bed te kruipenIk verveel mij te pleeeeeeeeeetter.
Zet ze ineens maar naar maandag dan mag ik morgen gaan werken..same, draai de klok eens een uur of 3 door zodat het acceptabel is om salut te zeggen en in mijn bed te kruipen
Alles doen wat Mulan zegt is vaak een goeie basis. And then some
En dat ze na de vaccins een chill pil uitvinden want de helft van de mensheid lijkt er hevig nood aan te hebben.![]()
Hoe ver is da daar van Gent en passeert er daar nen bus?Onze glutenvrije kappersvrouw heeft haar eigen chocoladefontein mee als dessert. I shit you not. Zo een spel van Princess chocolade fontein en fruit om er in te dopen. Een dessert meebrengen ok. Maar een chocolade fontein?
Ik hou het ondertussen alcoholvrij, gewoon omdat ik morgen niet (op zijn West-Vlaams) ‘plukke’ wil zijn maar mocht er ene aan de achterdeur kloppen met een fles vodka: friends for life.
Der passeert een bus! Is wel een dik uur. Maar jij bent al mijn friend for life, dat wist ik al.Hoe ver is da daar van Gent en passeert er daar nen bus?
Het is u goed recht om dat te vinden, maar ik ben het daar dus totaal niet mee eens.Ik zal dan mijn zin herformuleren.
"In het algemeen wordt er van de lotto nog altijd teveel reclame gemaakt. Ik hoor het sowieso dagelijks op de radio en op websites wordt het ook vaak in uw strot geramd."
Wat mij betreft zou daar gewoon geen reclame voor gemaakt worden. En een online profiel aanmaken om makkelijker te kunnen gokken is al zeker te gek voor woorden voor een overheidsbedrijf.
En waarom is Tom daarom in jou achting gedaald?Idd. Vraag maar aan Jean-Claude Van Damme of Tom Boonen. Zeker die laatste is sterk in mijn achting gedaald daardoor.
Kwestie van belachelijke, totaal op niets slaande, van de pot gedrukte vergelijkingen spant dit wel de kroon.@sarnath 100% akkoord. En dan het riedeltje van "we sponsoren goede doelen".
wat is het volgende? Heroine verkopen als overheid en er een wielerploeg mee oprichten.