Whoppa, droog in de bruine dreef.EDIT: na zijn overwinning bestijgt het nijlpaard zijn rivaal - just saying
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whoppa, droog in de bruine dreef.EDIT: na zijn overwinning bestijgt het nijlpaard zijn rivaal - just saying
Jij hebt belachelijk rare ambities in uw leven.Heb altijd es ne 80-plusser willen butt fucken![]()

Zoals ik al zei, er werd veel reclame gemaakt voor de lotto (nationale loterij in het algemeen), tot een paar jaar terug. De laatste jaren is dat echt veel minder.In het algemeen wordt er van de lotto toch veel reclame gemaakt? Ik hoor het sowieso dagelijks op de radio en op websites wordt het ook vaak in uw strot geramd.
En ondertussen alle andere gokreclame verbieden. Zo krijgt ge gemakkelijk cliënteel natuurlijk.Zoals ik al zei, er werd veel reclame gemaakt voor de lotto (nationale loterij in het algemeen), tot een paar jaar terug. De laatste jaren is dat echt veel minder.

ik snap niet dat iemand nog in die val loopt. Dat is nu toch al gekend."Moet jij ook wat chips hebben? Ik ga toch naar de keuken."
"Nee, want ik heb me te veel laten gaan met de feestdagen"
...
"Allez, een klein proeverke dan"
...
*grijpt een handvol uit mijn kommeke*
...
*vraagt vlak daarna nog waardoor de helft van mijn kommeke al leeg is*
Vrouwen...![]()
ik snap niet dat iemand nog in die val loopt. Dat is nu toch al gekend.
Gaat ge naar het frituur en ze moet niet hebben, bestel dan een extra groot ipv een groot.
Moet ze geen chips, pak een groter kommeke dan ge van plan waart.
Dat zou gewoon al standaard praktijk moeten zijn van een man: heeft uw vrouw geen honger of zin in hetgeen gij wil eten, bestel/haal een extra grote portie voor uzelf.
heh? zijt ge over eten bezig of over iets anders?En wat moet hij meebrengen als ze ‘geen zin’ geen zin heeft?
Ne paracetamol of Dafalgan.En wat moet hij meebrengen als ze ‘geen zin’ geen zin heeft?
En wat moet hij meebrengen als ze ‘geen zin’ geen zin heeft?
de plastron heb ik al
heeft iets weg van poppen zo haarloos en gespraytanned
dan lijk ik nog meer op hen dan ik dacht, want ik heb ook wat van een pop weg: zo stijf als iets en leeg vanbinnenheeft iets weg van poppen zo haarloos en gespraytanned
Just uw lavement gehad?dan lijk ik nog meer op hen dan ik dacht, want ik heb ook wat van een pop weg: zo stijf als iets en leeg vanbinnen
hebt ge ook voor dat ge dan intiem wil doen, maar dan oei:dan lijk ik nog meer op hen dan ik dacht, want ik heb ook wat van een pop weg: zo stijf als iets en leeg vanbinnen
hebt ge ook voor dat ge dan intiem wil doen, maar dan oei:
![]()
Just uw lavement gehad?
Oudjaar is morgen pas, en je lijkt me nu al bezopen.Heb altijd es ne 80-plusser willen butt fucken![]()