ugar
Well-known member
en overal een airfryer mee naar toe sleurt?Ook zien passeren op het werk. Een veertiger met bruine pet en wit lang kleed die op een bankje in het bos meisjes begluurde en fotografeerde.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en overal een airfryer mee naar toe sleurt?Ook zien passeren op het werk. Een veertiger met bruine pet en wit lang kleed die op een bankje in het bos meisjes begluurde en fotografeerde.
Doet me aan dit denken: https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/vermiste-man-neemt-deel-aan-eigen-zoektocht/ar-AAP2utHOok zien passeren op het werk. Een veertiger met bruine pet en wit lang kleed die op een bankje in het bos meisjes begluurde en fotografeerde.

Je bedoelt de horizontale dans.Laatste tijd begin ik toch weer veel te dromen over m'n ex, en dan met name knuffelen en de verticale dans. De tijd waarin ik geloofde dat 't boodschappen van m'n onderbewuste waren, ben ik wel voorbij, maar blijft toch zeer bevreemdend tot ja, licht jaloersmakend gezien ze allang bij met iemand anders de verticale dans uitvoert.

Precies dat ze hier op zoek zijn naar iemand. Dat is al twee dagen dat hier regelmatig een helicopter boven de huizen komt hangen. Vanmorgen ook zeker 10 minuten pal boven de parking en als ik daarnet even buiten ging, vloog hij weer over.
Eeckhoutdriesstraat is inderdaad niet ver van waar ik woon. Wist niet dat ze zo snel gebruik maakten van helicopters voor vermiste personen
Wel, men kan natuurlijk verticaal én horizontaal dansen, afhankelijk van de settingneuken will zeggen en dan het verkeerde eufemisme gebruiken
nu, je kan rechtstaand neuken, maar dan moeten alle planeten wel gealigneerd zijn natuurlijk

. En voor de eerste keer in 2 jaar wat sociaal te zijn met wat meer familie. Zondag leek het goed te gaan, maar ma slechter, di nog slechter met piek hoop ik gisteren. M'n kaakprobleem (TMJ Dysfunctie) wakkert steeds de problemen met m'n oren sterker aan, welke mijn leven zwaar on hold zetten (hobbies, sociaal en werk) en tot uitputting lijden op de duur.Blijkbaar toch al een tijdje...Eeckhoutdriesstraat is inderdaad niet ver van waar ik woon. Wist niet dat ze zo snel gebruik maakten van helicopters voor vermiste personen
Delhaize levert aan huis ook, zo deed ik het toen ik positief was.Toch een PCR-test op vermoeden van de arts laten uitvoeren, nu dus 48u afwachten. Per geluk niets gepland voor oudejaar (doe ik nooit).
niets van eten in huis, dus zal takeaway worden of ik moet nog iemand vinden om inkopen te gaan doen voor mij.

heerlijk, ik wist niet dat dit bestond. ga ik in de toekomst zeker nog gebruiken voor inkopen zoals drank en zware dingen. helaas was de eerste leverdatum 3 januari (meteen besteld wel), vanavond een frit bestellen , morgen zie ik wel of iemand mij iets kan komen droppen.Delhaize levert aan huis ook, zo deed ik het toen ik positief was.![]()
En ja, mensen kijken naar me omdat ik alleen zit (wat me niet kan schelen zolang ik niet bibber)