Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatste tijd begin ik toch weer veel te dromen over m'n ex, en dan met name knuffelen en de verticale dans. De tijd waarin ik geloofde dat 't boodschappen van m'n onderbewuste waren, ben ik wel voorbij, maar blijft toch zeer bevreemdend tot ja, licht jaloersmakend gezien ze allang bij met iemand anders de verticale dans uitvoert.

Laatste tijd begin ik toch weer veel te dromen over m'n ex, en dan met name knuffelen en de verticale dans. De tijd waarin ik geloofde dat 't boodschappen van m'n onderbewuste waren, ben ik wel voorbij, maar blijft toch zeer bevreemdend tot ja, licht jaloersmakend gezien ze allang bij met iemand anders de verticale dans uitvoert.
Je bedoelt de horizontale dans.

ik ga zo blij zijn dat die kerstvakantie voorbij is. echt.
eerste keer in 8 jaar noodgedwongen niet op vakantie dus,
en het steekt tegen gelijk de pest.

vanacht tot 03 uur wakker gelegen in bed, omdat ik van de hele dag niets van activiteit deed, en totaal niet moe was.

neuken will zeggen en dan het verkeerde eufemisme gebruiken :laugh:

nu, je kan rechtstaand neuken, maar dan moeten alle planeten wel gealigneerd zijn natuurlijk

Laatst bewerkt:

echt, waarom doen die dat toch? Ik weet dat het views oplevert en dus geld, maar waar lijkt dit ook maar enigszins een goed plan?

Een waas van uitzichtloosheid die me zwaar overviel gisteren. Heel hevig.

Had ook al 3 dagen veel pijn in m'n kaak door een keer een uur of 6-7 aan tafel en in de zetel te zitten op kerst bij m'n broer :S . En voor de eerste keer in 2 jaar wat sociaal te zijn met wat meer familie. Zondag leek het goed te gaan, maar ma slechter, di nog slechter met piek hoop ik gisteren. M'n kaakprobleem (TMJ Dysfunctie) wakkert steeds de problemen met m'n oren sterker aan, welke mijn leven zwaar on hold zetten (hobbies, sociaal en werk) en tot uitputting lijden op de duur.

TJah 3 jaar enkel werken en bijna niet socializen (geen refter of werkuitstappen etc), dan 3 jaar ziekteverlof waarvan 2 jaar toch de job kwijt waar ik hard voor werkte en herschoolde. Dit na een aantal pogingen om werk aan te passen (oa 4/5 gaan)en toch te blijven werken, maar helaas. 2 jaar invaliditeit en onzekerheid daar rond ... pfffft. Geen depressie dus, meer zeer deprimerende toestand soms.
De horeca en het sociaal leven is bij wijze van spreken al 6 jaar toe voor me. 6 jaar en ben nog niet in t schelde gesprongen, amazing maar ook soms zeer beangstigend.

Toch een PCR-test op vermoeden van de arts laten uitvoeren, nu dus 48u afwachten. Per geluk niets gepland voor oudejaar (doe ik nooit).
niets van eten in huis, dus zal takeaway worden of ik moet nog iemand vinden om inkopen te gaan doen voor mij.

Toch een PCR-test op vermoeden van de arts laten uitvoeren, nu dus 48u afwachten. Per geluk niets gepland voor oudejaar (doe ik nooit).
niets van eten in huis, dus zal takeaway worden of ik moet nog iemand vinden om inkopen te gaan doen voor mij.
Delhaize levert aan huis ook, zo deed ik het toen ik positief was. 😁

Wtf. Tijdens het wandelen daarnet een kereltje op zijn fiets met skateboard op de rug. Enkele meters voorbij mij zie ik een eerste fluim vliegen, enkele seconden later de tweede, enkele seconden later de derde en repeat dit tot ik hem niet meer zag. Wtf.

Delhaize levert aan huis ook, zo deed ik het toen ik positief was. 😁
heerlijk, ik wist niet dat dit bestond. ga ik in de toekomst zeker nog gebruiken voor inkopen zoals drank en zware dingen. helaas was de eerste leverdatum 3 januari (meteen besteld wel), vanavond een frit bestellen , morgen zie ik wel of iemand mij iets kan komen droppen.

Last van m'n essentiële tremors en heb m'n twee handen nodig om m'n glas naar m'n mond te krijgen. En net nu ik hier op restaurant ben en ik zo zit dat iedereen me kan zien. :cry: En ja, mensen kijken naar me omdat ik alleen zit (wat me niet kan schelen zolang ik niet bibber)

Kon op kerstavond niet bij familie zijn aangezien ik mogelijks een contact had met positief geteste persoon enkele dagen ervoor. Begrijpelijk gezien onze oma van 97 er zou zijn. Ze belden me diezelfde dag om me uit te nodigen te komen op oudejaarsavond en vandaag zegt m'n tante dat ik enkel mag komen als ik een negatieve pcr-test heb. Een antigeentest is niet voldoende. Het is ook geen probleem dat mijn broer met z'n kinderen komt.
Vind het behoorlijk vervelend sinds ik wel andere plannen gemaakt zou hebben moest ik geweten hebben dat ik een pcr-test moet laten doen die niet alleen 41 EUR kost maar waarvan ik geen garantie heb de resultaten te ontvangen binnen 24 u.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan