Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
On the Bright side: op dit uur zitten er enkel andere, trillendeLast van m'n essentiële tremors en heb m'n twee handen nodig om m'n glas naar m'n mond te krijgen. En net nu ik hier op restaurant ben en ik zo zit dat iedereen me kan zien.En ja, mensen kijken naar me omdat ik alleen zit (wat me niet kan schelen zolang ik niet bibber)
Het zit hier vol koppels van tssn 30 en 60On the Bright side: op dit uur zitten er enkel andere, trillendebejaardenmensen aan tafel op restaurant.
Courage!
Jonge meisjes in de buurt om een babbeltje tegen te doen?Last van m'n essentiële tremors en heb m'n twee handen nodig om m'n glas naar m'n mond te krijgen. En net nu ik hier op restaurant ben en ik zo zit dat iedereen me kan zien.En ja, mensen kijken naar me

Nope en ik bibber al genoeg. Het laatste wat ik nodig heb is stress.Jonge meisjes in de buurt om een babbeltje tegen te doen?![]()
Dat zijn oververmoeide zombies zoals mezelf, dus niets aan de hand!Het zit hier vol koppels van tssn 30 en 60
Ca va hoor. Ben al blij dat het een gerecht is dat ik kan prikken en het geen erwten bevat want dan had ik een lepel moeten vragenDat zijn oververmoeide zombies zoals mezelf, dus niets aan de hand!
Ik denk met de eerste lockdown dat dit was.is nauwelijks het geval geweest volgens mij dat het hier volledig toe was en ginder open. Misschien is hier en daar een week/paar dagen.
Nu goed ik ben ook wel is naar Maastricht geweest toen er hier een sluitingsuur was tot één uur en in Holland niks, dag voor ik vertrok sluitingsuur in Holland toch en meteen op twaalf uur gezet.
Leek hij op onderstaande man?"Al die regels, daar veeg ik mijn kas aan". En nog wat verwijten.
Stevig verkouden!Wtf. Tijdens het wandelen daarnet een kereltje op zijn fiets met skateboard op de rug. Enkele meters voorbij mij zie ik een eerste fluim vliegen, enkele seconden later de tweede, enkele seconden later de derde en repeat dit tot ik hem niet meer zag. Wtf.
Zolang mijn bestelling maar uiteindelijk onbeschadigd bij mij terugkomt of mijn geld terug krijg.Het is gewoon dat spraakgebrek van die Nederlands dat zo storend is.Mijn ergernis is toch ook echt wel het gezeur en gezeik over de invasie van Nederlanders.
Overal waar ik kom zie ik Belgische zuurpruimen zuchten en met hun ogen rollen, hou op hé...
Ik gun het de Nederlanders van harte en onze eigen horeca uitbaters nóg meer. De winkeliers ook.
Ze hebben het nu al bijna 2 jaar zo moeilijk dus dit beetje extra omzet is ze van harte gegund!
Leef, geniet van het leven en wees beetje verdraagzaam.❤

Pleur toch 'n eind op,joh!Het is gewoon dat spraakgebrek van die Nederlands dat zo storend is.![]()
Uw dominantie tonen en tegen zijn been pissen!The fuck is er mis met sommige mensen.
Ik ga met de hond naar de dierenarts voor zn jaarlijkse controle.
De dierenarts heeft vlak langs zijn praktijk een parkingske.
Ik parkeer daar, langs de dierenarts zijne wagen en voor de rest stond er niemand.
Ik kom buiten bij de dierenarts heeft er ene zich gewoon voor die inrit geparkeerd.
Ik ga mijne hond dus ff in de auto zetten. Ik spreek wat mensen aan die iets verderop stonden maar was hun wagen niet. Dus ik verder naar de dierenarts om daar es te horen. Komt daar ne ouwe mens buiten.
Dus ik vraag of dat zijne wagen is.
"Ja, ge moet maar wat geduld hebben"
Dus ik zeg dat ik geduld heb en rustig kwam rondhoren.
En dat hij daar niet mag staan en dat het net goed is dat ik eerst kom horen voor ik de politie bel.
"Al die regels, daar veeg ik mijn kas aan". En nog wat verwijten.
Ik vraag mij echt af hoe mensen zo lui en asociaal kunnen zijn
Hij had ook gewoon de parking kunnen oprijden, maar ze blokkeren was makkelijker.
En dan zo direct beginnen snauwen als ik vriendelijk kom vragen of dat zijne auto was.
Echt waar...
Hollanders, de West-Vlamingen van de Benelux.Mijn ergernis is toch ook echt wel het gezeur en gezeik over de invasie van Nederlanders.
Overal waar ik kom zie ik Belgische zuurpruimen zuchten en met hun ogen rollen, hou op hé...
Ik gun het de Nederlanders van harte en onze eigen horeca uitbaters nóg meer. De winkeliers ook.
Ze hebben het nu al bijna 2 jaar zo moeilijk dus dit beetje extra omzet is ze van harte gegund!
Leef, geniet van het leven en wees beetje verdraagzaam.❤
Zijn West-Vlamingen niet de West-Vlamingen van de Benelux?Hollanders, de West-Vlamingen van de Benelux.

Uw dominantie tonen en tegen zijn been pissen!
Smijt uw kak om uw dominantie te tonenMja had al net tegen de dierenarts zijn been gepist uit gewoonte dus de tank was leeg.
EDIT: na zijn overwinning bestijgt het nijlpaard zijn rivaal - just saying