515
Well-known member
Net zoals het toen in Nederland was toen we hier eerst in lockdown gingen, waarschijnlijk.Antwerpen is ook al enige tijd niet normaal wandel een half uur rond en je hebt 90 Nederlanders gehoord en gezien.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net zoals het toen in Nederland was toen we hier eerst in lockdown gingen, waarschijnlijk.Antwerpen is ook al enige tijd niet normaal wandel een half uur rond en je hebt 90 Nederlanders gehoord en gezien.

is nauwelijks het geval geweest volgens mij dat het hier volledig toe was en ginder open. Misschien is hier en daar een week/paar dagen.Net zoals het toen in Nederland was toen we hier eerst in lockdown gingen, waarschijnlijk.
.In het algemeen wordt er van de lotto toch veel reclame gemaakt? Ik hoor het sowieso dagelijks op de radio en op websites wordt het ook vaak in uw strot geramd.Eigenlijk was er dit jaar heel weinig reclame voor dei extra lotto's, vorig jaar trouwens ook al.
De jaren daarvoor was er altijd veel meer reclame voor die lotto's.
Ik maak telkens apple id's voor de nieuwe collega's via de gsm zelf. En verificatiecode via voicecall.Tegen mijn zin iets van Apple gekocht en het gaat al direct mis.
Stap 1: maak een apple Id aan
Wil die rommel de verificatie code die ik via sms krijg niet aannemen. Ik krijg zowel bij chrome als Firefox een foutmelding.
De code via email lukt wel elke keer
In Parijs met de auto rijden is een hel.Toch wel eens vlug parijs binnengereden, kwestie van met uw auto wat te gaan sightseeën
Gewoon parking net binnen de périphérique en dan de metro op.In Parijs met de auto rijden is een hel.
Ik moest toen door Parijs met een buske op weg naar Vigo. Niet normaal hoe druk het daar is.Gewoon parking net binnen de périphérique en dan de metro op.
Da's iets anders, als je er gewoon moet passeren is de boodschap absoluut vermijden.Ik moest toen door Parijs met een buske op weg naar Vigo. Niet normaal hoe druk het daar is.
Voor de volgende keer rijd ik sowieso om, maar de GPS stuurde mij langs daar. Nu weet ik waar al die deuken van komen in die auto's in Parijs.Da's iets anders, als je er gewoon moet passeren is de boodschap absoluut vermijden.
Waarom denk je dat ik het vermeldIn Parijs met de auto rijden is een hel.

https://linksharing.samsungcloud.com/wWQp0zCmIvHGIk maak telkens apple id's voor de nieuwe collega's via de gsm zelf. En verificatiecode via voicecall.
Waarschijnlijk ook zo ene die gaat roepen en neuten als er een ambulance even stilstaat of zo of zijn voordeur al opentrekt als uw hond nog maar even denkt van aan een struik te ruiken.The fuck is er mis met sommige mensen.
Ik ga met de hond naar de dierenarts voor zn jaarlijkse controle.
De dierenarts heeft vlak langs zijn praktijk een parkingske.
Ik parkeer daar, langs de dierenarts zijne wagen en voor de rest stond er niemand.
Ik kom buiten bij de dierenarts heeft er ene zich gewoon voor die inrit geparkeerd.
Ik ga mijne hond dus ff in de auto zetten. Ik spreek wat mensen aan die iets verderop stonden maar was hun wagen niet. Dus ik verder naar de dierenarts om daar es te horen. Komt daar ne ouwe mens buiten.
Dus ik vraag of dat zijne wagen is.
"Ja, ge moet maar wat geduld hebben"
Dus ik zeg dat ik geduld heb en rustig kwam rondhoren.
En dat hij daar niet mag staan en dat het net goed is dat ik eerst kom horen voor ik de politie bel.
"Al die regels, daar veeg ik mijn kas aan". En nog wat verwijten.
Ik vraag mij echt af hoe mensen zo lui en asociaal kunnen zijn
Hij had ook gewoon de parking kunnen oprijden, maar ze blokkeren was makkelijker.
En dan zo direct beginnen snauwen als ik vriendelijk kom vragen of dat zijne auto was.
Echt waar...
Naart het schijnt zijn ze op zoek naar een rare man met bruine pet. Heeft rare gedragingen en vandaag zag men hem van uit het niet beginnen tegen een klein meisje. Zelfs toen de papa erbij kwam.Precies dat ze hier op zoek zijn naar iemand. Dat is al twee dagen dat hier regelmatig een helicopter boven de huizen komt hangen. Vanmorgen ook zeker 10 minuten pal boven de parking en als ik daarnet even buiten ging, vloog hij weer over.
Ook zien passeren op het werk. Een veertiger met bruine pet en wit lang kleed die op een bankje in het bos meisjes begluurde en fotografeerde.Naart het schijnt zijn ze op zoek naar een rare man met bruine pet. Heeft rare gedragingen en vandaag zag men hem van uit het niet beginnen tegen een klein meisje. Zelfs toen de papa erbij kwam.