Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zet iets te koop. Na aantal berichten een prijs waar ik niet helemaal depri van word dus alé ok. Vent ging gisteren komen. Nope. Maar het lag aan het werk, vanochtend ging hij zeker komen. En weer nop en dit keer van de aardbol verdwenen. Dat is voor normale mensen een middag en ochtend thuis zitten wachten voor het lolleke van een ander. Ben dan maar naar de Cash Converters gegaan waar de prijs wel is om te huilen maar bon. Ik haat smurfen mensen.
Ik blijf daar niet meer thuis voor hoor. Ook al teveel tegen gekomen. Als ik thuis ben en niks gepland heb mogen ze komen.

Ook die belachelijke biedingen. Ik heb nu een fiets te koop gezet. Ik stel express een prijs in vanaf welk bedrag ze mogen bieden.

Dan sturen ze een bericht met een prijs waar je maar 1 wiel van kan kopen. Meestal kan ik me ook wel niet inhouden dan om er belachelijk op terug te reageren.

Zet iets te koop. Na aantal berichten een prijs waar ik niet helemaal depri van word dus alé ok. Vent ging gisteren komen. Nope. Maar het lag aan het werk, vanochtend ging hij zeker komen. En weer nop en dit keer van de aardbol verdwenen. Dat is voor normale mensen een middag en ochtend thuis zitten wachten voor het lolleke van een ander. Ben dan maar naar de Cash Converters gegaan waar de prijs wel is om te huilen maar bon. Ik haat smurfen mensen.
bezie mijn dan maar als een beest

claw.gif

2 ergernissen:
- kom net van de winkel terug en ontdek net dat mijne vogel heel de tijd kon gaan vliegen :unsure:
Het is me op basis van uw post niet geheel duidelijk of het letterlijk om een vogel gaat, of om uw "vogel", maar ik wil toch even meedelen dat ge in beide gevallen blij moet zijn dat hij er geen knoeiboel van heeft gemaakt door het zaad in het rond te laten vliegen.

Iedere dag dat ik thuis kom dat er minder en minder plek is om mijn camionet voor mijn eigen huis te parkeren, kweetnie wa hun bedoeling is maar de gebuurs met 1.5 auto per persoon pakken dus mijn plek voor mijn eigen deur af omdat ze een huis kopen zonder garage of oprit of weetikveel en dan 3 auto's hebben voor met 2. En aangezien ik altijd het laatst werk ben ik altijd den uil vant spel die ma verder en verder moet opschuiven, sta nu al half voor het raam van de buren en ik wil die mensen hun daglicht ook niet afpakken..

Is dit de nieuwe vriendin van André Hazes?
Allé dat die mens om de vijf botten een nieuwe vriendin heeft, terwijl iedereen kan lezen in de boekskes dat hij je volgende maand alweer staalhard gaat dumpen.

Terwijl ik vroeger rond zijn leeftijd een héél jaar, als ik 10x een oogje had op iemand, ik evenveel keer op mijn kin kon kloppen, want de 'klik' was er niet. :cry:

Wat heeft die mens wat ik niet had? Money, faam en roem? :unsure:

Is dit de nieuwe vriendin van André Hazes?
Allé dat die mens om de vijf botten een nieuwe vriendin heeft, terwijl iedereen kan lezen in de boekskes dat hij je volgende maand alweer staalhard gaat dumpen.

Terwijl ik vroeger rond zijn leeftijd een héél jaar, als ik 10x een oogje had op iemand, ik evenveel keer op mijn kin kon kloppen, want de 'klik' was er niet. :cry:

Wat heeft die mens wat ik niet had? Money, faam en roem? :unsure:
Jup

Iedere dag dat ik thuis kom dat er minder en minder plek is om mijn camionet voor mijn eigen huis te parkeren, kweetnie wa hun bedoeling is maar de gebuurs met 1.5 auto per persoon pakken dus mijn plek voor mijn eigen deur af omdat ze een huis kopen zonder garage of oprit of weetikveel en dan 3 auto's hebben voor met 2. En aangezien ik altijd het laatst werk ben ik altijd den uil vant spel die ma verder en verder moet opschuiven, sta nu al half voor het raam van de buren en ik wil die mensen hun daglicht ook niet afpakken..
huh, het is toch openbaar domein dus iedereen zet zijn auto waar hij/zij wil?

En ja, ik heb zelf een rijhuis en uiteraard zet ik mijn auto liefst voor mijn eigen deur maar zolang het in een straal is van 100 meter ga ik mij daar écht niet in lopen opjagen. :) Als er dus geen plaats is voor mijn deur dan zet ik hem zonder scrupules voor het raam van de buren hoor.

En ja, ik heb zelf een rijhuis en uiteraard zet ik mijn auto liefst voor mijn eigen deur maar zolang het in een straal is van 100 meter ga ik mij daar écht niet in lopen opjagen. :) Als er dus geen plaats is voor mijn deur dan zet ik hem zonder scrupules voor het raam van de buren hoor.
Waar ik vroeger woonde kon ik de eerste jaren ook altijd voor mijn deur staan. Plots kreeg zoon x van koppel y zijn eerste auto en die mocht van moeder en vader niet voor hun eigen woning staan, want anders konden ze er zelf niet staan. Waar was er uiteraard altijd plek vanwege de bewoner die laat ging werken? Juist ja. Dat is enorm frustrerend en een terechte ergernis.

En daarom mag ik mij er niet aan ergeren? Een camionet met redelijk wat duur materiaal heb ik liefst voor mijn deur staan, zeker met de huidige vlaag inbraken in camionetten de laatste maanden. Ze stond vroeger altijd voor de camera van mijn parlofoon, waar ik ze in het oog kon houden. Ook staat ze meer in de weg om uit de slag te rijden van de buren als ze staat waar ze nu moet staan,die hadden mij al, gevraagd om ze zoveel mogelijk achteruit te zetten.

Ook staat ze meer in de weg om uit de slag te rijden van de buren als ze staat waar ze nu moet staan,die hadden mij al, gevraagd om ze zoveel mogelijk achteruit te zetten.
Als ge nu ook al rekening moet houden met hoe uw buren willen dat ge u comionet zet. Moesten ze maar een leuker optrekje kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan