Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
‘Tijdens de kerstperiode’ moet toch wel een van de meest not done momenten zijn om er een punt achter te zetten. Nog net overtroffen door ‘op de partner zijn verjaardag’. Hopelijk ander en beter, wanneer je eraan toe bent.

De hond weer veilig thuis?
Yeah, maar hij wou plots niet meer naar NYE komen hier en hij was net op vakantie geweest en had amper iets laten horen.
Ik voelde dat er iets niet klopte en hij wou over 2 weken dan "praten". Maar ik had iets van, let's get it over with, stuur maar op Whatsapp wat er scheelt.

Hond ligt hier voldaan te maffen na mij 4km aan het lijntje gehouden te hebben.

Yeah, maar hij wou plots niet meer naar NYE komen hier en hij was net op vakantie geweest en had amper iets laten horen.
Ik voelde dat er iets niet klopte en hij wou over 2 weken dan "praten". Maar ik had iets van, let's get it over with, stuur maar op Whatsapp wat er scheelt.

Pff, zo hard. Wel blij dat de hond terecht is

kerstkaartje van mijn Zus blijkt een lege enveloppe te zijn.
Whut?
Al dagen aan een stuk kut weer en ik zit hier met 2 bleitsmoelen van een jaar thuis...

Geen 10 minutes zonder gebleit omdat ze zich vervelen.

Ondertussen proberen een verbouwing te fixen en verhuis.

Hopelijk kunnen we er eens mee naar buiten of dat wordt hier een kut weekje conge...
Doet ze ne jas aan en gaan!

Ik heb momenteel nog 3 email adressen, 1 telenet (waar ook nog een alias bij zit), 1 gmail en 1 hotmail.
Mijn telenet is voor de belangrijke zaken, maar het is ook net dat adres waar al die spammails op toekomen.
Ik heb ook 3 emailadressen. (Allen Gmail)

Mijn main en 2 puur voor spam en niet koosjere accounts.

Op die 2 niet koosjere quasi niets van spam. Op mijn main continu.

Tegenwoordig zelfs een hoop die niet rechtstreeks in m'n spam-map komen. Das pas klote...

Absoluut vervelend, sterkte.
Blij dat de hond terecht is.

In Herentals alles afgeschaft van treinen door aanrijding (zelfmoord t schijnt). Bon redelijk snel een bus die er "maar" 25 minuten langer over doet dan trein om in lier te geraken. Op voorhand gezien ja vervangtreinen in lier tot in Antwerpen. In lier aangekomen niks van vervangtreinen geen bestuurders ofzo. Ge kunt wel de bus pakken die er een uur over doet ofzo ipv kwartier me den trein.

Ja fuck dat ze dan ga k wel terug naar Herentals en werk ik wel van thuis vanaf kwart na negen terwijl ik daar om zeven uur ook vertrokken ben. Kan ik de honden nog blij maken ook.

Ik begrijp het niet, zelfs als je zelfmoord wil plegen, zelfs dan, waarop gooi je u zelf voor een trein. Je kloot honderden zoniet duizenden andere mensen en de machinist zit me een trauma dat hij/zij nooit meer vergeet. Toppunt van egoïsme is het.
Niet alleen de machinist, geloof me. Treinbegeleider moet in principe gaan kijken of het niet "maar" een dier is. Onze permanentie en zo moeten ook ter plaatse gaan.. (de verhalen die ik al gehoord heb :puke: )

Wij op het seinhuis zitten ook met de miserie van alles te regelen. Het is al zo erg dat het mij persoonlijk niets meer doet. (Juij, weer enen! :unsure: ) Maar voor collega's die het de eerste keer meemaken is het ook enorm erg. Die moeten ook even serieus bekomen.

De enige waar ik het echt lastig mee had (en nog heb eigenlijk) was een 14-jarig jongetje die voor de ogen van z'n mama aan een overweg onder de trein sprong.
Dit net op het moment dat onze oudste (12j) voor de eerste keer naar de psycholoog geweest is en daar uitspraken gedaan heeft als: "ik game om aan de realiteit van het leven te ontsnappen" en "soms voel ik alsof ik hier* beter niet zou zijn". Hij heeft het emotioneel erg zwaar met de overstap naar het middelbaar, moeilijk vrienden maken,.. En daarboven werd hij toen zwaar gepest. (Wel supergoed aangepakt door zijn school)

(*Hier = op deze wereld)

Jezelf voor een trein werpen is rationeel amper te verklaren, want dat is een doodsverachting pur sang. Een hoop pillen inslikken, jezelf leeg laten bloeden en zelfs ophangen lijkt me ... een gemakkelijkere drempel om over te stappen als je het echt niet meer ziet zitten?
Het is een zekere en snelle dood en. Pillen, leeg laten bloeden kan mislopen waardoor je poging mislukt. Ophangen kan verschrikkelijk lang duren als je het verkeerd doet.

Naast de pijn omwille van het verlies, zadelt ge uw nabestaanden mogelijk ook nog met heel wat kosten op.

Normaal laat Infrabel die kosten vallen bij een zelfmoord. Om idd de familie niet met nog meer drama op te zadelen. (Of ze regelen het rechtstreeks met de familiale verzekering)

Als een post ge-removed is, kan men bij die melding de post nog eens zetten. Ik gaf kennelijk een onderlinge steek, dat mag uiteraard aangehaald worden daar niet van, maar ik post nogal wat op de moment en ik weet in geen honderd jaar meer wat die post was. (Dit is dus gewoon een vraag over of iets uitgebreider kan, géén kritiek op het verwijderen)

Serieuze lijn toch wel doorheen de velden, tuinen en straten. :unsure:

Veel sterkte ivm de breuk. Misschien een pleister op een houten been, maar nu kan je met dit weer je Switch terug wat meer oppakken? :smile:

Gisteren out of the blue gedumpt geweest door mijn vriend en vandaag een uur in de gietende regen, ten velde tussen de paarden in de modder, in mensen hun tuin, op straat, overal in het dorp, mijn hond proberen vangen die was weggelopen.

Voelde wel even aan als rock bottom.
Klote, ook juist een klote periode om dat mee te maken.

Nuja zat er precies wel aan te komen zeker na je vorige post dat hij niet reageerde op je berichten toen hij in het buitenland zat? Is meestal al geen goed teken.

Klote, ook juist een klote periode om dat mee te maken.

Nuja zat er precies wel aan te komen zeker na je vorige post dat hij niet reageerde op je berichten toen hij in het buitenland zat? Is meestal al geen goed teken.
Had toch niet gedacht dat het ging leiden naar uit elkaar gaan maarja. So it goes zeker?
Gewoon kut, weeral van 0 beginnen. Meh

Daarnet in het VRT-jaaroverzicht nog eens die beelden van die waterramp in Wallonie gezien. Dat de Warmste Week ging over "jezelf kunnen zijn", en niet voor de grootste ramp in decennia in Belgie, onbegrijpelijk

Mijn gebrek aan energie/goesting om te gaan hardlopen/zwemmen.
Ik ga hier toch verandering in moeten brengen, ik wil vermijden dat ik in Q1 van 2022 binnen blijf zitten elke keer als het wat regent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan