Lobmans
Well-known member
Telefoons met random vragen van consumenten op het algemeen nummer van het werk.Zonder context is deze ergernis niet begrijpbaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Telefoons met random vragen van consumenten op het algemeen nummer van het werk.Zonder context is deze ergernis niet begrijpbaar.
Die info is enkel nuttig voor een stielman of als je qua levering iets wil inplannen denk ik?"Ergernis" is mss overdreven, eerder een "buh, waarom?"-ding: mensen die zich aan telefoon voorstellen met hun volledige naam én woonplaats.
"Ja hallo meneer het is hier met Germaine Janssens uit Berlare in Oost-Vlaanderen"
Alsof dat aan telefoonook maar enigszins relevant is vanwaar ge zijt? Doorgaans zeggen ze dat ook op zo'n toon alsof ge nadat ze zich voorgesteld hebt meteen zoiets zou moeten hebben van "ahja juist, gij!!!"![]()

Ik begrijp uw frustratie. Als ge heel de dag de telefoon moet oppakken en iedereen doet dat... Heel vervelend."Ergernis" is mss overdreven, eerder een "buh, waarom?"-ding: mensen die zich aan telefoon voorstellen met hun volledige naam én woonplaats.
"Ja hallo meneer het is hier met Germaine Janssens uit Berlare in Oost-Vlaanderen"
Alsof dat aan telefoonook maar enigszins relevant is vanwaar ge zijt? Doorgaans zeggen ze dat ook op zo'n toon alsof ge nadat ze zich voorgesteld hebt meteen zoiets zou moeten hebben van "ahja juist, gij!!!"![]()
Dat heb ik ook voor of dat bepaalde mensen ook al hun voornamen/letters vernoemen en naar hunzelf verwijzen als mevr./dhr. Dus: u spreekt met mevr. J.G.H Bruinsma."Ergernis" is mss overdreven, eerder een "buh, waarom?"-ding: mensen die zich aan telefoon voorstellen met hun volledige naam én woonplaats.
Ik begrijp uw frustratie. Als ge heel de dag de telefoon moet oppakken en iedereen doet dat... Heel vervelend.
of bèèèire rustih, voor de mensen onder de 20 jaar naar het schijntIk beroep mij op dialectiek West-Vlaams waar ‘massa’s rustig’ equivalent is aan ‘moh rustih da t’et ier es, azwo rustih’
Poperinge onder 20 jaar dus. Normaal-begaafde West-Vlamingen hebben nooit "beire" gebruikt.of bèèèire rustih, voor de mensen onder de 20 jaar naar het schijnt
De jeugd in Ieper begs to differ! Of misschien was dat enkel het KSA-kamp van daar dat hier langs kwam. Of ik meen me toch te herinneren dat ze uit Ieper kwamen. Misschien was het PoperingePoperinge onder 20 jaar dus. Normaal-begaafde West-Vlamingen hebben nooit "beire" gebruikt.

Het is in elk geval geen Iepers. Hoogstens een Ieperse KSA met leden uit Poperinge.De jeugd in Ieper begs to differ! Of misschien was dat enkel het KSA-kamp van daar dat hier langs kwam. Of ik meen me toch te herinneren dat ze uit Ieper kwamen. Misschien was het Poperinge![]()
ik werd nieuwsgierig, dus ik googelde het even en https://www.focus-wtv.be/nieuws/beire-kinderwoord-van-het-jaar blijkbaar ook in Menen! Kinderwoord van het jaar in 2015, oh dearHet is in elk geval geen Iepers. Hoogstens een Ieperse KSA met leden uit Poperinge.

Menen. Daar zeg je het.ik werd nieuwsgierig, dus ik googelde het even en https://www.focus-wtv.be/nieuws/beire-kinderwoord-van-het-jaar blijkbaar ook in Menen! Kinderwoord van het jaar in 2015, oh dear![]()

Ik moest opzoeken wat de clue was en: https://kw.be/nieuws/samenleving/wo...erkozen-tot-marginaalste-stad-van-vlaanderen/Menen. Daar zeg je het.![]()

Bestaan die dan?Poperinge onder 20 jaar dus. Normaal-begaafde West-Vlamingen hebben nooit "beire" gebruikt.

Dan kan het nu terug naar omhoog gaan.Gisteren out of the blue gedumpt geweest door mijn vriend en vandaag een uur in de gietende regen, ten velde tussen de paarden in de modder, in mensen hun tuin, op straat, overal in het dorp, mijn hond proberen vangen die was weggelopen.
Voelde wel even aan als rock bottom.

krijgen we nu de ‘maar bestond dat ook in zulte? 2.0’ discussieBeire was ook alomtegenwoordig in Waregem (en minstens bepaalde omstreken) ongeveer 15 jaar geleden.

Ssssttt, don't say the forbidden wordkrijgen we nu de ‘maar bestond dat ook in zulte? 2.0’ discussie![]()
‘Tijdens de kerstperiode’ moet toch wel een van de meest not done momenten zijn om er een punt achter te zetten. Nog net overtroffen door ‘op de partner zijn verjaardag’. Hopelijk ander en beter, wanneer je eraan toe bent.Gisteren out of the blue gedumpt geweest door mijn vriend en vandaag een uur in de gietende regen, ten velde tussen de paarden in de modder, in mensen hun tuin, op straat, overal in het dorp, mijn hond proberen vangen die was weggelopen.
Voelde wel even aan als rock bottom.