Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Ergernis" is mss overdreven, eerder een "buh, waarom?"-ding: mensen die zich aan telefoon voorstellen met hun volledige naam én woonplaats.

"Ja hallo meneer het is hier met Germaine Janssens uit Berlare in Oost-Vlaanderen"

Alsof dat aan telefoonook maar enigszins relevant is vanwaar ge zijt? Doorgaans zeggen ze dat ook op zo'n toon alsof ge nadat ze zich voorgesteld hebt meteen zoiets zou moeten hebben van "ahja juist, gij!!!" :unsure:
Die info is enkel nuttig voor een stielman of als je qua levering iets wil inplannen denk ik? :unsure:

"Ergernis" is mss overdreven, eerder een "buh, waarom?"-ding: mensen die zich aan telefoon voorstellen met hun volledige naam én woonplaats.

"Ja hallo meneer het is hier met Germaine Janssens uit Berlare in Oost-Vlaanderen"

Alsof dat aan telefoonook maar enigszins relevant is vanwaar ge zijt? Doorgaans zeggen ze dat ook op zo'n toon alsof ge nadat ze zich voorgesteld hebt meteen zoiets zou moeten hebben van "ahja juist, gij!!!" :unsure:
Ik begrijp uw frustratie. Als ge heel de dag de telefoon moet oppakken en iedereen doet dat... Heel vervelend.

Dat heb ik ook voor of dat bepaalde mensen ook al hun voornamen/letters vernoemen en naar hunzelf verwijzen als mevr./dhr. Dus: u spreekt met mevr. J.G.H Bruinsma.

Terwijl ik gewoon opneem met de naam van de organisatie en mijn voornaam.

Ik begrijp uw frustratie. Als ge heel de dag de telefoon moet oppakken en iedereen doet dat... Heel vervelend.

Het aantal telefoons dat binnenkomt valt doorgaans wel mee dus een echte frustratie is het niet, al ben ik wel een liefhebber van meteen to the point te komen aan telefoon.

Poperinge onder 20 jaar dus. Normaal-begaafde West-Vlamingen hebben nooit "beire" gebruikt.
De jeugd in Ieper begs to differ! Of misschien was dat enkel het KSA-kamp van daar dat hier langs kwam. Of ik meen me toch te herinneren dat ze uit Ieper kwamen. Misschien was het Poperinge :thinking:

De jeugd in Ieper begs to differ! Of misschien was dat enkel het KSA-kamp van daar dat hier langs kwam. Of ik meen me toch te herinneren dat ze uit Ieper kwamen. Misschien was het Poperinge :thinking:
Het is in elk geval geen Iepers. Hoogstens een Ieperse KSA met leden uit Poperinge.

Gisteren out of the blue gedumpt geweest door mijn vriend en vandaag een uur in de gietende regen, ten velde tussen de paarden in de modder, in mensen hun tuin, op straat, overal in het dorp, mijn hond proberen vangen die was weggelopen.

Voelde wel even aan als rock bottom.

Al dagen aan een stuk kut weer en ik zit hier met 2 bleitsmoelen van een jaar thuis...

Geen 10 minutes zonder gebleit omdat ze zich vervelen.

Ondertussen proberen een verbouwing te fixen en verhuis.

Hopelijk kunnen we er eens mee naar buiten of dat wordt hier een kut weekje conge...

Gisteren out of the blue gedumpt geweest door mijn vriend en vandaag een uur in de gietende regen, ten velde tussen de paarden in de modder, in mensen hun tuin, op straat, overal in het dorp, mijn hond proberen vangen die was weggelopen.

Voelde wel even aan als rock bottom.
‘Tijdens de kerstperiode’ moet toch wel een van de meest not done momenten zijn om er een punt achter te zetten. Nog net overtroffen door ‘op de partner zijn verjaardag’. Hopelijk ander en beter, wanneer je eraan toe bent.

De hond weer veilig thuis?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan