Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waalse peuter met zeldzame aandoening verliest strijd tegen Covid-19
:headshake:

Uit een vorig artikel, bleek dat hij nooit zou kunnen praten, dat hij nooit enige emotie zou kunnen tonen, hij kreeg ook non stop epileptische aanvallen enzovoorts ..

Het blijft héél erg natuurlijk .. zeker voor de ouders ... want ze hielden héél véél van hem. Maar 'misschien wel een gevalletje' .. beter zo ... dat kind had nooit een deftig leven gehad.

Rust in vrede.

Moet zeggen dat ik precies ook wel meer spam krijg dan anders, maar wel totaal zoveel niet gelukkig
Komt precies altijd in golven, neemt dan weer af en totaal onverwacht komt er dan plots een nieuwe golf. ('t is precies het coronavirus :p )
Het was een paar maanden heel rustig, maar van de tweede helft van vorige week is dat plots weer serieus beginnen stijgen.

Gisteren had ik ijskoud en eigenlijk zowat hele nacht last van gehad en onderbroken door geslapen. Rond 4u dan toch een helder moment en mij gerealiseerd dat ik mss eens een dafalgan kon nemen. Daarna direct goed geslapen. Geen idee welk beestje het nu is, maar nu nog wel hoofdpijn. (En gisteren enkel water gedronken omdat ik me overdag ook al niet geweldig voelde)

Dit kerstweekend gewoon drie keer relatief kleine en rustige kerstfeestjes gehad met ook niet al te veel alcohol, maar toch voel ik me alsof ik er een weekend Werchter of Tomorrowland heb op zitten. :sleep:

Ik merk dat het continu thuiswerken enz er ook wel op heeft ingehakt, ben het blijkbaar echt niet meer gewoon van meerdere dagen op rij tussen mensen te vertoeven en continu gesprekken te voeren of te horen. Godzijdank ik vandaag dagje had ingezet.

Ik merk dat het continu thuiswerken enz er ook wel op heeft ingehakt, ben het blijkbaar echt niet meer gewoon van meerdere dagen op rij tussen mensen te vertoeven en continu gesprekken te voeren of te horen. Godzijdank ik vandaag dagje had ingezet.
Dat merk ik ook vrij hard. Hier ging ik van goed en wel anderhalf jaar samenwonen in een piepklein appartementje naar net voor de lockdown een huis gekocht, en nu al een jaar verhuisd naar iets groter mét tuin. Mijn motivatie om buitenshuis te zijn is gewoon minder, en als ik echt in de drukte zit ben ik (meer dan vroeger) blij om thuis te zijn. Ik ben nooit de meest extraverte, sociale persoon geweest, maar de situatie heeft dat kennelijk enkel maar gestimuleerd.

Het kan ook gewoon een geval zijn van ouder worden. Ik heb hier gisteren een snelle training willen doen met wat gewichten, en op het einde kreeg ik een kramp ergens in een rugspiertje, waardoor ik een paar uur minder mobiel was. :baard:

Ik slaap verschrikkelijk slecht de laatste weken.

Ik val vrij snel in slaap, maar telkens na 15-45 minuten word ik terug wakker. Ik draai me om en val direct terug in slaap, om dan terug na 15-45 minuten wakker te worden. Dit een ganse nacht door, nacht na nacht..

Elke keer ik wakker word heb ik ergens last. Pijnlijke schouder, nek, knie, heup, oor, ... telkens iets anders.

Ik val vrij snel in slaap, maar telkens na 15-45 minuten word ik terug wakker. Ik draai me om en val direct terug in slaap, om dan terug na 15-45 minuten wakker te worden. Dit een ganse nacht door, nacht na nacht..

Elke keer ik wakker word heb ik ergens last. Pijnlijke schouder, nek, knie, heup, oor, ... telkens iets anders.
Preventief een Dafalgan nemen?

Tijd voor een nieuw matras?

De ipad van kind 1 is op de ipad van kind 2 gevallen. Bijgevolg is er een versplinterde ster in die ipad. En het is *echt* de moment niet om dat door te geven aan de papa. Dus zit kind 2 nu op mijn laptop en ik met den bibber want het is niet de meest ‘zachte’ kleinen.

Preventief een Dafalgan nemen?
Dat zou eventueel kunnen helpen, maar het is niet echt pijn dat ik heb, eerder ongemak. Ik heb dat overdag al m'n hele leven, ik kan geen half uur in dezelfde postie zitten zonder dat het irritant/ongemakkelijk/pijnlijk begint te worden.

Tijd voor een nieuw matras?
Ik heb het zowel in ons eigen bed (nieuwe matras sinds een paar maand) als in ons logeerbed.
Als ik overdag in de zetel in slaap val in de meest oncomfortabele posities, kan ik uren aan een stuk slapen.

Ik heb wel een zwaar vermoeden in welke richting het probleem ligt.
M'n vrouw heeft me de laatste maanden geregeld wakker geschud omdat ik (naar haar zeggen) al een minuut niet meer ademde. Ik snurk ook opvallend luider de laatste tijd.

Best eens een bezoekje aan de slaapkliniek brengen denk ik...

Dat kinderen tegenwoordig allemaal al nen individuele ipad hebben.
En als die kapot is, dan maar op de laptop gaan spelen.

Ik had turtles, gi-joes en vriendjes (ok da laatste is met corona wa moeilijker) en dacht niet aan een computer.

De ipad van kind 1 is op de ipad van kind 2 gevallen. Bijgevolg is er een versplinterde ster in die ipad. En het is *echt* de moment niet om dat door te geven aan de papa. Dus zit kind 2 nu op mijn laptop en ik met den bibber want het is niet de meest ‘zachte’ kleinen.
Voor wat soort reactie ben je bang die de papa zal geven? Als ik een slechte dag heb en ik krijg nog eens zo'n nieuws, ga ik eens luid zuchten en moet men even tijd geven om het te laten bezinken, maar dat lijkt me niet een reden om het niet te zeggen?

Dat kinderen tegenwoordig allemaal al nen individuele ipad hebben.
En als die kapot is, dan maar op de laptop gaan spelen.

Ik had turtles, gi-joes en vriendjes (ok da laatste is met corona wa moeilijker) en dacht niet aan een computer.
Zullen we u naar het bejaardentehuis brengen opa?

Voor wat soort reactie ben je bang die de papa zal geven? Als ik een slechte dag heb en ik krijg nog eens zo'n nieuws, ga ik eens luid zuchten en moet men even tijd geven om het te laten bezinken, maar dat lijkt me niet een reden om het niet te zeggen?
Hij kan niets laten bezinken op de moment, veel te veel stress voor Oudejaar met de capricen van zijn copains (dat doet hij zichzelf nu aan, ik kan er weinig aan inbrengen) dus staat hij anders binnen het half uur in de Mediamarkt om een nieuwe tablet. Hetgeen we niet kunnen betalen, ook helemaal niet nodig is maar ik zeg het, zijn brein is wat aan het kortsluiten.
Ik heb half zin Covid te gaan vangen om van vrijdagavond af te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan