Ik ben oud aan het worden. Gisteren kerstfeest bij de familie tot 23h ofzo, vandaag mij zo brak voelen alsof ik tot 6h ben gaan feesten.
Kan ook gewoon nog van de drugs zijn he. Dan maakt 't ni zo uit of 't maar 23 uur was.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben oud aan het worden. Gisteren kerstfeest bij de familie tot 23h ofzo, vandaag mij zo brak voelen alsof ik tot 6h ben gaan feesten.
Zo begint dat. Oud wordenIk ben oud aan het worden. Gisteren kerstfeest bij de familie tot 23h ofzo, vandaag mij zo brak voelen alsof ik tot 6h ben gaan feesten.
Nu ge het zegt, vond het al raar dat ik de bloemsuiker moest opsnuiven van mijn dessert.Kan ook gewoon nog van de drugs zijn he. Dan maakt 't ni zo uit of 't maar 23 uur was.
Staat er minimum leeftijdsgrens op? Anders eerst ff aan de mama vragen of je al oud genoeg bent om het te spelen.Voor de 2de keer aan AC Valhalla begonnen en het begint me weer enorm te frusteren.
Totaal onlogische puzzels die elkaar opstapelen met als gevolg dat ik meer op YouTube die puzzels zit op te zoeken dan wat anders.

Shots fired!Staat er minimum leeftijdsgrens op? Anders eerst ff aan de mama vragen of je al oud genoeg bent om het te spelen.
Damn boy, vrede op aarde en zo?Staat er minimum leeftijdsgrens op? Anders eerst ff aan de mama vragen of je al oud genoeg bent om het te spelen.
Dat was gisteren. Nu is het terug oorlog!Damn boy, vrede op aarde en zo?
Zulke harde burns hier zeg, amai.![]()
Shots fired!
Was de smiley erachter vergeten, zeker niets persoonlijk bedoelt naar @kay-gell.Damn boy, vrede op aarde en zo?
Was de smiley erachter vergeten, zeker niets persoonlijk bedoelt naar @kay-gell.
Dit komt trouwens van iemand die ooit een van Tombraiders heeft weggegooid omdat hij niet uit de grot geraakte. Alsook die altijd met YouTube speelt omdat ik geen geduld heb om langer dan 2 sec na te denken.

Beiden zijn gewoon te kort om iets van betekenis te veranderen.Gewichtstoename na 2 kerstmaaltijden vs gewichtsverlies na een weekje vooraf intermediate fasting: 1-0
Zo fucking frustrerend soms dat eeuwige gevecht. Soms zo jaloers op mensen die daar minder voor moeten doen.
Ah maar ik doe dat permanent hè, niet gewoon een weekje nu voor de feestdagen. Maar als ik even de teugels loslaat dan zie ik meteen het resultaat op de weegschaal. Eeuwige strijd bij mij. En wegen doe ik elke morgen op hetzelfde tijdstip, dus een kakske meer of minder speelt hier niet meeBeiden zijn gewoon te kort om iets van betekenis te veranderen.
Een week intermittent fasting zal weinig verschil geven, tenzij misschien wat waterverlies. En dan moet je al anders eten.
Twee keer een grote maaltijd gaat ook niet voor blijvende gewichtstoename zorgen, dat is waarschijnlijk een paar keer naar de WC gaan.
Er is een reden dat om je gewicht te tracken je vaak met weekgemiddelden werkt.

Je sprak van een weekje vooraf, vandaar.Ah maar ik doe dat permanent hè, niet gewoon een weekje nu voor de feestdagen. Maar als ik even de teugels loslaat dan zie ik meteen het resultaat op de weegschaal. Eeuwige strijd bij mij. En wegen doe ik elke morgen op hetzelfde tijdstip, dus een kakske meer of minder speelt hier niet mee![]()
Ongepaste joke incoming: en dat is te pijnlijk om iedere keer weer aan uw single status herinnerd te worden?Boomerjoke incoming: mijn weegschaal was zo'n elektronische met vetgehalte meter ingewerkt. Ik heb die echter buitengesmeten want de laatste tijd gaf die de melding: niet met twee aub!