Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de 2de keer aan AC Valhalla begonnen en het begint me weer enorm te frusteren.
Totaal onlogische puzzels die elkaar opstapelen met als gevolg dat ik meer op YouTube die puzzels zit op te zoeken dan wat anders.

Voor de 2de keer aan AC Valhalla begonnen en het begint me weer enorm te frusteren.
Totaal onlogische puzzels die elkaar opstapelen met als gevolg dat ik meer op YouTube die puzzels zit op te zoeken dan wat anders.
Staat er minimum leeftijdsgrens op? Anders eerst ff aan de mama vragen of je al oud genoeg bent om het te spelen.😀

Laatst bewerkt:
Was de smiley erachter vergeten, zeker niets persoonlijk bedoelt naar @kay-gell.

Dit komt trouwens van iemand die ooit een van Tombraiders heeft weggegooid omdat hij niet uit de grot geraakte. Alsook die altijd met YouTube speelt omdat ik geen geduld heb om langer dan 2 sec na te denken.

Beter een boek Nederlandse grammatica naast je gelegd. 😌

Gewichtstoename na 2 kerstmaaltijden vs gewichtsverlies na een weekje vooraf intermediate fasting: 1-0

Zo fucking frustrerend soms dat eeuwige gevecht. Soms zo jaloers op mensen die daar minder voor moeten doen.

Gewichtstoename na 2 kerstmaaltijden vs gewichtsverlies na een weekje vooraf intermediate fasting: 1-0

Zo fucking frustrerend soms dat eeuwige gevecht. Soms zo jaloers op mensen die daar minder voor moeten doen.
Beiden zijn gewoon te kort om iets van betekenis te veranderen.

Een week intermittent fasting zal weinig verschil geven, tenzij misschien wat waterverlies. En dan moet je al anders eten.

Twee keer een grote maaltijd gaat ook niet voor blijvende gewichtstoename zorgen, dat is waarschijnlijk een paar keer naar de WC gaan.

Er is een reden dat om je gewicht te tracken je vaak met weekgemiddelden werkt.

Beiden zijn gewoon te kort om iets van betekenis te veranderen.

Een week intermittent fasting zal weinig verschil geven, tenzij misschien wat waterverlies. En dan moet je al anders eten.

Twee keer een grote maaltijd gaat ook niet voor blijvende gewichtstoename zorgen, dat is waarschijnlijk een paar keer naar de WC gaan.

Er is een reden dat om je gewicht te tracken je vaak met weekgemiddelden werkt.
Ah maar ik doe dat permanent hè, niet gewoon een weekje nu voor de feestdagen. Maar als ik even de teugels loslaat dan zie ik meteen het resultaat op de weegschaal. Eeuwige strijd bij mij. En wegen doe ik elke morgen op hetzelfde tijdstip, dus een kakske meer of minder speelt hier niet mee ;)

Ah maar ik doe dat permanent hè, niet gewoon een weekje nu voor de feestdagen. Maar als ik even de teugels loslaat dan zie ik meteen het resultaat op de weegschaal. Eeuwige strijd bij mij. En wegen doe ik elke morgen op hetzelfde tijdstip, dus een kakske meer of minder speelt hier niet mee ;)
Je sprak van een weekje vooraf, vandaar.

Maar ik denk toch niet dat twee zware maaltijden een blijvend effect gaan hebben hoor.

Boomerjoke incoming: mijn weegschaal was zo'n elektronische met vetgehalte meter ingewerkt. Ik heb die echter buitengesmeten want de laatste tijd gaf die de melding: niet met twee aub!

Via Facebook marketplace een espressomachine aan t verkopen. Heb op een uur al zeker 8 scammers gehad die via een GLS leverancier het pakket willen laten ophalen na ze betaald hebben ofzo iets. Hoe werkt die scam eigenlijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan