Eerste keer in 3 jaar terug kerst bij broer.
Word waker met maag en darmkramp. Maagkramp ging snel over (nog een late olijf + trappist die wat oprispte), maar de ganse dag wat onrustige darmen gehad en druk op darmen (zelden of nooit last van, stres zeker).
M'n kaakpijn was even zwaar ambetant , m'n gezicht voelde de eerste 2 uur alsof ik in een boksmatch met Freddy De Kerpel had gezeten en m'n hyperacusis brein schreeuwde van "t'is hier veel te luid voor u". En de spieren rond m'n oren en kaak gingen effe bonkers, zo ook m'n oorsuizen.
Voor mezelf al 2 jaar in nieuw huis en vrij alleen, en nooit met meer dan 4 mensen in 1 ruimte geweest, meestal 2 of heel kort effe 3 -4!
Nu opeens 10 ... met soms 4 conversaties door elkaar... Mijn hyperacusis brein sloeg tielt.
Afijn t'is dan even gekalmeerd, en nu 8 uur later nog pijn in m'n smoel, en scherper oorsuizen... maar die piek in de voormiddag + darmen die raar deden bij elk stuk eten. Het was geen fun op zo'n dag. Dat heb je dan vandaag na 2 jaar thuis zitten

.
Als het morgen al wat beter gaat, wel een belangrijke stap gezet in het gevecht met hyperacusis en mogelijks stapje naar normaler sociaal leven en de angst overwinnen die hyperacusis soms tijdelijk meebrengt als je oren en aangezicht effe total bonkers gaan door too much input.
ps. ja niet leuk voor Trump en partner, respect komt van 2 kanten
ps. the matrix 4 , bah slappe 'paplepel de boodschap er maar in' kak , moet nog 2de helft zien vandaag, so interested was ik