Bonuspunten voor binnendoen van schoonmoederAangezien ge nog in staat zijt om dit te posten heb je nog niet genoeg gedronken. Blijven hijsen! Komaan!
Edit : we rekenen dan wel op een verslag in de "stomme stoten-thread" de komende dagen eh.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bonuspunten voor binnendoen van schoonmoederAangezien ge nog in staat zijt om dit te posten heb je nog niet genoeg gedronken. Blijven hijsen! Komaan!
Edit : we rekenen dan wel op een verslag in de "stomme stoten-thread" de komende dagen eh.

FTFYBonuspunten voor binnendoen van schoonvader![]()
3x herbegonnen door typfouten.Aangezien ge nog in staat zijt om dit te posten heb je nog niet genoeg gedronken. Blijven hijsen! Komaan!

Al haar tanden zijn rot en ze heeft maar 1 tittie.Bonuspunten voor binnendoen van schoonmoeder![]()
Aangezien ge nog in staat zijt om uw eigen typfouten te herkennen heb je nog niet genoeg gedronken. Blijven hijsen! Komaan!3x herbegonnen door typfouten.![]()
Er is niets onverstaanbaar aan Borgloons of Tongers. Dat verstaat toch iedereen.En mijn schoonfamilie komt uit Borgloon/Tongeren. Dat kan je zelfs nog bezwaarlijk een dialect noemen, dat is gewoon onverstaanbaar. Die spreken dat taaltje op feesten ook wel onderling, maar doen toch de moeite om Nederlands te spreken wanneer ze in mijn buurt staan. Zo hoort het dus.
Met zo'n mankementen heeft ze zonder twijfel wel zware pijnstillers in huis die goed combineren met wijn. Lets gooooAl haar tanden zijn rot en ze heeft maar 1 tittie.
Wijn alleen zal het niet doen.

Tip om er door te geraken zonder uzelf laplazarus te drinken: ‘goh, tante Jeanine, ik vind dat echt super dat gij nonkel Edgard vergeven hebt voor die Svetlana’ en bekijk gewoon de rest van de dag als een soap. Familieeeee.Saai kerstfeest nr 2. Ondertussen al koppijn en moe van het ene glas wijn na het andere binnen te gieten om het een beetje te overleven.![]()
Het schijnt dat dochters met ouder worden altijd op hun moeder gaan lijken.Al haar tanden zijn rot en ze heeft maar 1 tittie.
Het schijnt dat dochters met ouder worden altijd op hun moeder gaan lijken.

Ik ga er wel wat geld en silicone tegen smijten.Het schijnt dat dochters met ouder worden altijd op hun moeder gaan lijken.
Niet waar. Mijn moeder woog 49 kilo. Misschien dat zij nog iets zou geweest zijn voor @straight_six zijn saai feest.Het schijnt dat dochters met ouder worden altijd op hun moeder gaan lijken.
Er is ook een age restriction.. Alhoewel.. Vero mag altijd eens komen.Niet waar. Mijn moeder woog 49 kilo. Misschien dat zij nog iets zou geweest zijn voor @straight_six zijn saai feest.
Is het niet goedkoper om ze in te ruilen voor een jonger model ?Ik ga er wel wat geld en silicone tegen smijten.
Mja.. Niet altijd denk ik.Is het niet goedkoper om ze in te ruilen voor een jonger model ?
De initiële investering om een recent model vast te leggen plus de jaarlijkse kost om het - zonder garantie - te onderhouden is anno 2021/22 veel zwaarder dan vroeger. Een wat ouder model renoveren kan financieel interessanter zijn. Dan kan men recente modellen beperken tot de hobby ‘scheef schaatsen’.Is het niet goedkoper om ze in te ruilen voor een jonger model ?
De initiële investering om een recent model vast te leggen plus de jaarlijkse kost om het - zonder garantie - te onderhouden is anno 2021/22 veel zwaarder dan vroeger. Een wat ouder model renoveren kan financieel interessanter zijn. Dan kan men recente modellen beperken tot de hobby ‘scheef schaatsen’.
‘Zijn wie je bent’ is enorm hip op de moment dus ik denk als er ooit een tijdstip was voor deze levensvisie, dat dit het wel is. Ik moedig jouw keuze aan, wees wie je bent en schaats, mon ami, schaats!Mmhh, het begint interessanter te worden om geen model vast te leggen. Zodanig dat je het houdt bij de uitvoering van de hobby. Zonder het sociale stigma dat gelieerd is aan die hobby.
Spijt komt pas achteraf...Al haar tanden zijn rot en ze heeft maar 1 tittie.