Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had een van mijn kerstcadeau's laten toekomen in 'bring me box' hier vlakbij.
Volgens POSTNL bezorgd maar geen melding

Na onderzoek 'a ja we hebben dat afgeleverd in Leuven bij 'Bring me' zelf

:wallbash:

Prep-work voor de kerstdiner zo zonder een drankske is het toch ook niet.... op zulke momenten mis ik toch echt een wijntje of een port of zelfs maar een simpel pintje....

Ik zet even de radio op om het nieuws te luisteren. Wat is het eerste dat ik hoor: ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU!!!

Daar zit ik weer heel de dag mee in mijn hoofd.

Ik ken een goeie remedie tegen irritante songs die de hele dag in uw hoofd blijven hangen:
Gewoon een andere irritante song die de hele dag in uw hoofd blijft hangen opzetten...

Heb het voor elkaar gekregen te denken dat het vandaag de 23ste is, was van plan om vanavond naar de frituur te gaan. Zal maar niet best niet op hopen zeker... :unsure:

Zogezegd een e-mail gekregen van een plan waar ik al 4 weken op wacht... (en ondertussen al 20 keer voor gebeld heb omdat ze telkens met beloftes afkomen)

Heb gevraagd om het nog eens op te sturen en nog eens op te sturen naar mijn werk e-mail ook. De spelling en alles overlopen.
Natuurlijk niks binnen en ondertussen niemand meer bereikbaar.

Yep, niet echt helemaal van te willen maar intussen toch al dik 2 maand nuchter.
Door fysieke redenen, of omdat het echt een verslaving was? Allez je moet natuurlijk niet antwoorden als je niet wil.

In elk geval veel succes met het vol te houden :thumb:.

Iemand aan de deur voor een of ander goed doel en ik trap daar elk jaar rond kerstmis weer in om tegen beter weten in toch open te doen en die ongemakkelijke conversatie te moeten ondergaan :headshake:
Ik sta daar dan te bevriezen terwijl hij zijn presentatie afratelt dus ik wil hem geld geven gewoon om er van af te zijn, mag zogezegd niet omwille van corona dus het moet via domiciliëring :wtf:
Leuk geprobeerd, volgend jaar nog eens!

Door fysieke redenen, of omdat het echt een verslaving was? Allez je moet natuurlijk niet antwoorden als je niet wil.

In elk geval veel succes met het vol te houden :thumb:.
Het was (nuja is) een verslaving. Fysiek was het er geen probleem (maar dat had niet meer lang geduurd volgens de dokter).

Niet het gepaste topic maar: schoonfamilie heeft er wel rekening meegehouden en 0.0% wijn voorzien, rode en witte.... ik had mij al neergelegd bij een avondje water

It's just another day, zeg ik dan maar.
Idem hier ... alleen vanavond, maar i dont care

Had geen zin in kerstboodschappen gisteren en vandaag al zeker niet, dus boni schotel van 5€ gegeten :s (okay dat kon beter)
Wou echt m'n kot niet uit vandaag ... moe.

The matrix 4 straks zien, en wat gamen, trappistje (of 2 misschien) en niet te laat in bed ... Morgen dan bij broer en met neven en nicht en partners eten overdag. Vorig jaar de 4 volle feestdagen thuis gezeten. Ik had rust nodig en dat kreeg ik, so didn't care too ...

Relativeren zou ik zeggen als het wat tegenzit met de feesten, en zo lang jij en je gezin of naasten (relatief) gezond zijn... koester dat, de rest is bijzaak!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan