Frustratie van de dag:
Ik begrijp afwijkende openingsuren of winkels die enkel open doen voor afhaling maar... als je als bakker normaal open bent om 6:45 in de week en je bent actief genoeg op Facebook om rond 6u vanmorgen nog een bericht met "fijne kerstdagen" de wereld in te sturen. Wil je dan AUB ook de moeite doen om even een berichtje op Facebook te zetten genre "wegens de kerstdagen zijn wij op 24 december uitzonderlijk open vanaf xx : xx" OF "uitzonderlijk enkel open voor afhalingen of iets dergelijks"???
Ik heb daar gestaan van 7:25 tot 8:05 met het idee, misschien doen ze om half 8 of 8u wel open. En ik was niet de enige onnozelaar, op die tijd heb ik daar nog verschillende mensen zien arriveren, in volle haast ui hunne auto vliegen en dan ineens verstijven als ze zien "alle tjiens, die ruilluiken zijn nu naar beneden

"
Maar goed, in vergelijking met
@Gines ... waar klaag ik zelfs over?

Ik hoop dat je snel de nodige antwoorden krijgt en dat je niet teveel miserie in uwe nek geduwd krijgt, al dan niet van administratieve aard. Also, ik raad je zéér sterk aan van sowieso onderzoek te laten uitvoeren, zeker als je hoofdpijn hebt. Voor hetzelfde geld heb je iets van Wiplash of iets dergelijks. Lijkt mij alvast súper belangrijk van dit zo snel mogelijk in gang te zetten. Als je pas half januari naar de dokter gaat dan gaan ze nadien bij verzekeringskwestie misschien nog moeilijk durven doen van "waarom zo lang gewacht???".
Moest blijken dat je, al is het maar een kleine, hernia in je nek hebt die gevolg kan zijn van het ongeval dan gaat de verzekering daar misschien wel mee intussen komen en die bedragen kunnen oplopen... ik heb ettelijke duizenden euro's getrokken wegens 2% invaliditeit aan mijn pink nadat ik ben aangereden met mijn fiets op kerstdag 3 jaar geleden.
Ik vraag me af hoe je het uitgelegd krijgt op het werk moest je telkens je te weinig geslapen hebt niet kan komen werken. Want ja vanaf hoeveel slaap te kort (opeenstapeling) is het te veel.
Simpel. Bij ons bellen ze dan om half 11 "kga der niet geraken, mijn auto is kapot" (terwijl ze om 7u moesten beginnen).