Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja inderdaad, die is enkel uitgestapt om te blazen toen de politie kwam. Maar hij zag mij rennen naar mijn zwangere vrouw omdat ze begon te wenen en ze kon ni uitstappen omdat de airbag in de weg zat. Hele tijd zag hij mij sukkelen met die airbag los te snijden maar die bleef gewoon in de auto zitten. Heb wel een sorry gekregen van de moeder die achteraf kwam, maar die kerel niks van gehoord.
Wat een douchebag. Zat waarschijnlijk op zijn gsm te zien, hoe rij je anders in op een file?

Shit happens, kan evengoed een vader zijn die 3u geslapen heeft in 5 stukken vannacht die compleet in shock was.
Het was een jonge gast in zo een jeep wagen om offroad te rijden. Dus ja, geen idee. Heb nog geen verklaring gehoord van de tegenpartij of een PV gezien.

Ik heb geen Marvel film fans in mijn vriendengroep en ik erger me aan mezelf omdat ik niet alleen naar de cinema durf. Waarom is dat plots een big deal in mijn hoofd, ik ben vroeger al eens alleen geweest en toch, ik voel me zo raar. :sarcastic: Ik heb zelfs gegoogeld of er geen meetups zijn in mijn buurt gewoon omdat ik niet alleen zou moeten gaan. Wat zijn we aan het doen, brein?

Edit: je kan op die reservatie van de cinema perfect zien dat er tijdens bijna elke voorstelling ook anderen alleen een plaatsje hebben gereserveerd, dus waarom kan ik dat dan niet gewoon doen? Fear of judgement geloof ik. Of dat ik iemand tegenkom die ik ken en die denkt "amai die heeft geen vrienden?"

Laatst bewerkt:
Papieren rietjes, en lekker dat dit is die papier nasmaak.

Vind ik ook ergerlijk, bestaat er eigenlijk wel een goed alternatief? :( Eentje dat geen nasmaak levert, niet in de vaatwas moet (omdat ik er geen heb) en niet ellendig veel water van de kraan (niet erg duurzaam) nodig heeft om gewassen te zijn?

Ik heb geen Marvel film fans in mijn vriendengroep en ik erger me aan mezelf omdat ik niet alleen naar de cinema durf. Waarom is dat plots een big deal in mijn hoofd, ik ben vroeger al eens alleen geweest en toch, ik voel me zo raar. :sarcastic: Ik heb zelfs gegoogeld of er geen meetups zijn in mijn buurt gewoon omdat ik niet alleen zou moeten gaan. Wat zijn we aan het doen, brein?

Edit: je kan op die reservatie van de cinema perfect zien dat er tijdens bijna elke voorstelling ook anderen alleen een plaatsje hebben gereserveerd, dus waarom kan ik dat dan niet gewoon doen? Fear of judgement geloof ik. Of dat ik iemand tegenkom die ik ken en die denkt "amai die heeft geen vrienden?"
wat is er mis met geen vrienden te hebben? :unsure:

Ik was aan het zien om zaterdag op de valreep nog een filmpje mee te pikken. :laugh: Ach, ik denk dat ik gewoon niet ga, binnen een maand of 4 zal die wel ergens te zien zijn online.
Als ge die film wilt zien, gewoon gaan. Ik ben ook nog alleen naar de film gegaan toen ik nog single was, ik heb ook niet veel vrienden laat staan dat ze altijd dezelfde films willen zien. Idem met concerten.

Fear of judgement geloof ik. Of dat ik iemand tegenkom die ik ken en die denkt "amai die heeft geen vrienden?"
- hey Maze, gij hier ook? Alleen?

Alternatief 1: ahja, jullie hebben mij niet meegevraagd he! 😏

Alternatief 2: ja, mijn lief is zo een kletskous, heb gezegd dat hij/zij niet mee mocht, hier wil ik absoluut alleen van genieten zonder gestoord te worden!

Alternatief 3:
Facebook post van Maze:
Jow, ik ontsnap op Kerstdag met plezier aan alle verplichtingen dus ik ga me verstoppen in de Kinepolis op de laatste dag van het jaar dat het nog kan!
Indien er nog een veilige schuilplaats zoeken: ik wil gerust mijn popcorn delen!

Normaal mag ik morgen uit isolatie, net op tijd voor kerst. Om mijn twijfelende ouders gerust te stellen, bel ik even de huisarts om te laten bevestigen dat ik niet meer besmettelijk ben. Zegt die dat ik nog 4d uiterst voorzichtig moet zijn, en dat eten met anderen niet aan de orde is. Like wtf?? Waarom dan officieel 10d? Daar gaat mijn kerst, nog wat alleen zitten. Ik zal dan in de plaats maar naar de cinema gaan, gezellig :-/

Normaal mag ik morgen uit isolatie, net op tijd voor kerst. Om mijn twijfelende ouders gerust te stellen, bel ik even de huisarts om te laten bevestigen dat ik niet meer besmettelijk ben. Zegt die dat ik nog 4d uiterst voorzichtig moet zijn, en dat eten met anderen niet aan de orde is. Like wtf?? Waarom dan officieel 10d? Daar gaat mijn kerst, nog wat alleen zitten. Ik zal dan in de plaats maar naar de cinema gaan, gezellig :-/
Mag ik mee ik heb geen vrienden

- hey Maze, gij hier ook? Alleen?

Alternatief 1: ahja, jullie hebben mij niet meegevraagd he! 😏

Alternatief 2: ja, mijn lief is zo een kletskous, heb gezegd dat hij/zij niet mee mocht, hier wil ik absoluut alleen van genieten zonder gestoord te worden!

Alternatief 3:
Facebook post van Maze:
Jow, ik ontsnap op Kerstdag met plezier aan alle verplichtingen dus ik ga me verstoppen in de Kinepolis op de laatste dag van het jaar dat het nog kan!
Indien er nog een veilige schuilplaats zoeken: ik wil gerust mijn popcorn delen!
Haha die laatste, mocht ik actief facebook gebruiken, wie weet.

Een wederhelft kreeg ik inderdaad nog nooit mee naar Marvel, dus alternatief 2 is nog niet zo verkeerd!

Als ge nog ergens (publiek) naartoe wilt gaan, best op voorhand met covidscan checken dat uw CST al wel terug groen kleurt. 🤓

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan