Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De volgende x als er ne flik een pak rammel krijgt, gewoon hier aan terug denken.

Die hebben er uiteindelijk toch zelf voor gekozen om bij de politie te gaan ipv een deftige job te zoeken.
De boete is terecht, dus waarom zou je hier aan terugdenken als er een agent slaag krijgt? Zelfs moest de boete onterecht zijn zou ik daar niet aan denken. Dat is gewoon marginaal.

Ik heb al met de hond gewandeld net na het werk, maar een wandeling naar de diepvries lukt me vast wél nog.. net!
Als het een Chinese dog is kunt ge hem aanleren om voor u naar de frituur te gaan.

Edit mod: stereotiep taalgebruik weggehaald.

Laatst bewerkt door een moderator:
Close. :unsure: Tis een sociaal appartement (van Vivendo), schimmel ben ik de voorbije 10 jaar dat ik hier woon nog niet tegengekomen, al is er wel wat vochtschade in mn badkamer maar schimmel gelukkig nog niet. :p Als persoon met handicap heb ik een sociaal tarief, dus de electriciteitskosten kunnen nog meevallen, het houdt me niet tegen van zo'n petroleumvuurke aan te schaffen though. Maar de kosten vallen al wat tegen deze maand, daarom zoek ik voor onder 100 EUR. :)
Al bij de huurdersbond gegaan? Misschien dat zij wel kunnen helpen.

Misschien wel maar dat voelt zo negatief over en ik voel me dan gezien als een moeilijke huurder.

Plus ik klaag zeker niet over mijn huidige situatie hoor, ne nieuw kachelke en tis weer alright for me.

Langs het kantoor is een café waar we met een klein groepje buiten ewa overdekt een soort van kerstdrink hebben gehouden ipv traditioneel kerst eten.

Ik was rond 15u ff afgetrapt en passeer rond 18u30 terug op kantoor waar 2 collega's net gingen vertrekken.
De ene werd opgepikt door zijn vriendin en de andere ging nog naar huis rijden. Duidelijk aangeschoten zegt hij dat em gecheckt had en onderweg geen controle was.

Ik was eigenlijk redelijk in shock en had direct beter voorgesteld van hem naar huis te doen. Maar die stapte dus zo in zijne auto.

Was ook niet de eerste keer, in de zomer nog es zoiets gedaan en dan stoefte em achteraf dat em ook zat naar huis was gereden

Langs het kantoor is een café waar we met een klein groepje buiten ewa overdekt een soort van kerstdrink hebben gehouden ipv traditioneel kerst eten.

Ik was rond 15u ff afgetrapt en passeer rond 18u30 terug op kantoor waar 2 collega's net gingen vertrekken.
De ene werd opgepikt door zijn vriendin en de andere ging nog naar huis rijden. Duidelijk aangeschoten zegt hij dat em gecheckt had en onderweg geen controle was.

Ik was eigenlijk redelijk in shock en had direct beter voorgesteld van hem naar huis te doen. Maar die stapte dus zo in zijne auto.

Was ook niet de eerste keer, in de zomer nog es zoiets gedaan en dan stoefte em achteraf dat em ook zat naar huis was gereden
Nog een ergernis: Limburgers die langs zeggen ipv naast. "Zet u eens langs mij". Het is naast. NAAST zeg ik u. Nondedomme. :angry::tongue:

DaarNAAST, drinking and driving is never ok.

Nog een ergernis: Limburgers die langs zeggen ipv naast. "Zet u eens langs mij". Het is naast. NAAST zeg ik u. Nondedomme. :angry::tongue:

Langs kan toch prima? :unsure:

als ik het goed begrijp gebruik je langs vooral in de 'bewegende' zin. passeren langs, wandelen langs. Naast is in rust: het ligt naast de tv, zit naast mij.

Nee, Oost-Vlamingen die denken dat worden vervangen kan worden door komen, die zijn het probleem. Hoe verzin je het om ipv “ik word er zot van” “ik kom er zot van” te zeggen. Zo zitten er hier op het forum ook die dat zeggen. Die zouden ze moeten stenigen.

Alsof hun accenten al niet lelijk genoeg zijn zonder dat ze de foute werkwoorden gaan gebruiken :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan