Extra magnesium pakken en warm badje doen wonderenClose, t was madfit.
Hopelijk, mijn armen zijn vandaag zo stijf als iets.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Extra magnesium pakken en warm badje doen wonderenClose, t was madfit.
Hopelijk, mijn armen zijn vandaag zo stijf als iets.

Veel sterkte.grootmoeder net overleden na een 2-jarige strijd met kanker. 91 jaren oude, maar dan nog zeer. zaterdagnon een video call mee gehad, leek nog redelijk ok![]()
Nee, da’s onderschikt aan dt-fouten. Maar allez, omdat gij ‘t zijt.Zijn hoofdletters en een punt op het einde van een zin niet meer nodig dan?![]()
Veel sterkte, moge zij zacht rusten.grootmoeder net overleden na een 2-jarige strijd met kanker. 91 jaren oude, maar dan nog zeer. zaterdagnon een video call mee gehad, leek nog redelijk ok![]()
Sterktegrootmoeder net overleden na een 2-jarige strijd met kanker. 91 jaren oude, maar dan nog zeer. zaterdagnon een video call mee gehad, leek nog redelijk ok![]()
Idd, ik pak eigenlijk elke dag een magnesiumtablet en vooral in de winter ook Vitamine D. Na een training ook altijd een proteïneshake en ik heb wel last de volgende dag, maar toch beduidend minder precies.Extra magnesium pakken en warm badje doen wonderen![]()

Voor 4€ een lego-set. Er lopen dus echt nog idioten rond.Ik verkocht een dvd van lego ninjago ( 4€ ) duidelijke foto van de dvd staat ook bij categorie dvd/blu ray. Heb een koper hij wou er omkomen, komt hij aan dacht hij dat een Lego set was meneer was dan nog kwaad ook![]()
Die dacht de koop van zijn leven te doenVoor 4€ een lego-set. Er lopen dus echt nog idioten rond.

Waar is den tijd dat ze nog radioactief waren...Het is zo een model dat 10j mee gaat, na 10j sterft de batterij een (niet zo stille) dood en gooi je die weg.

Stielman die niet afkomt
eerste maal na dag wachten, gebeld, hij was blijkbaar ziek...
tweede maal na dag wachten, gebeld, hij zit vast bij andere plek tga niet meer lukken vandaag
Het is nu de derde maal en het is nu 16u25... zal hij nog komen vandaag?
![]()
Sowieso al "raar" dat je bij ziekte niets laat weten als je weet dat de mensen u verwachten!Stielman die niet afkomt
tweede maal na dag wachten, gebeld, hij zit vast bij andere plek tga niet meer lukken vandaag
![]()

Wij hebben een jaar moeten wachten vooraleer de man die ons een offerte voor een poort had gegeven ook effectief de poort kwam plaatsen.Stielman die niet afkomt
![]()
Dat lijken misschien domme vragen voor u, maar als iemand die zelf voor customer service werkt zijn er genoeg situaties dat er mensen bellen voor hun kind, broer, nonkel, blinde buurvrouw of weet ik veel.“Voor welke naam is het? Welk gsm nummer?”
Ben je zeker dat hij niet tijdens zijn verlof is langsgekomen?Wij hebben een jaar moeten wachten vooraleer de man die ons een offerte voor een poort had gegeven ook effectief de poort kwam plaatsen.
2x niet komen opdagen zonder verwittigen, en dan na de 2de keer zei hij "ik kom voor of na mijn verlof". Hij bleek de waarheid te spreken.

Dat lijken misschien domme vragen voor u, maar als iemand die zelf voor customer service werkt zijn er genoeg situaties dat er mensen bellen voor hun kind, broer, nonkel, blinde buurvrouw of weet ik veel.
Telefoon gehad om 18u dat hij niet ging komen... Weer zo'n vaag excuus ivm verkeerd materiaal mee of zoiets...Stielman die niet afkomt
![]()
Heb zoeens iets voorgehad met andere stielman met kraantjes van lavabo v badkamer.Sowieso al "raar" dat je bij ziekte niets laat weten als je weet dat de mensen u verwachten!
En als je "vast zit" op een andere plek is het toch ook handig om dat even te laten weten en een nieuwe afspraak te maken ... zeker als de mensen al een dag op je wachten en dan "zit je vast".![]()
.