Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Extra magnesium pakken en warm badje doen wonderen 🤛
Idd, ik pak eigenlijk elke dag een magnesiumtablet en vooral in de winter ook Vitamine D. Na een training ook altijd een proteïneshake en ik heb wel last de volgende dag, maar toch beduidend minder precies.

Ik verkocht een dvd van lego ninjago ( 4€ ) duidelijke foto van de dvd staat ook bij categorie dvd/blu ray. Heb een koper hij wou er omkomen, komt hij aan dacht hij dat een Lego set was meneer was dan nog kwaad ook :(

Oudste heeft Noro (laatste domino van het gezin gevallen). Leek ons beter om hem thuis te houden. Mailtje van de juf ‘dat hij toch wel vaak ziek is’.
Ik heb toch teruggemaild dat ik mij probeer te schikken naar de school. Al drie keer dit jaar moest ik een half uur na een kind af te zetten al terug gaan om ze op te halen vanwege ‘koorts’. Ook al waren ze in optimale meep-meep roadrunner staat. De laatste keer was de ene nog een dag langer afwezig omdat de school een Covid test van bij de dokter vroeg.
Ze zijn daarnaast een week in quarantaine gemoeten wegens de Corona van de juf.
Dat ik dan bij een bevestigde Noro hem thuis laat blijven, leek mij wat de school ook zou willen. Het is tenslotte heel besmettelijk en alles behalve aangenaam. Ok, het is geen Covid/nood aan test maar er zijn nog andere zaken buiten Covid.
Als hij het nog eens zweten heeft, mag ze hem gerust hebben, zien hoe leuk dat zal zijn als ze all 15 buikgriep hebben.

Stielman die niet afkomt
eerste maal na dag wachten, gebeld, hij was blijkbaar ziek...
tweede maal na dag wachten, gebeld, hij zit vast bij andere plek tga niet meer lukken vandaag
Het is nu de derde maal en het is nu 16u25... zal hij nog komen vandaag?
:shy:

Stielman die niet afkomt
tweede maal na dag wachten, gebeld, hij zit vast bij andere plek tga niet meer lukken vandaag

Als 'm der om 9u moest zijn denk ik dat hij niet meer gaat komen.

Stielman die niet afkomt
Sowieso al "raar" dat je bij ziekte niets laat weten als je weet dat de mensen u verwachten!
En als je "vast zit" op een andere plek is het toch ook handig om dat even te laten weten en een nieuwe afspraak te maken ... zeker als de mensen al een dag op je wachten en dan "zit je vast". :unsure:

Stielman die niet afkomt
Wij hebben een jaar moeten wachten vooraleer de man die ons een offerte voor een poort had gegeven ook effectief de poort kwam plaatsen.

2x niet komen opdagen zonder verwittigen, en dan na de 2de keer zei hij "ik kom voor of na mijn verlof". Hij bleek de waarheid te spreken.

“Voor welke naam is het? Welk gsm nummer?”
Dat lijken misschien domme vragen voor u, maar als iemand die zelf voor customer service werkt zijn er genoeg situaties dat er mensen bellen voor hun kind, broer, nonkel, blinde buurvrouw of weet ik veel.

Wij hebben een jaar moeten wachten vooraleer de man die ons een offerte voor een poort had gegeven ook effectief de poort kwam plaatsen.

2x niet komen opdagen zonder verwittigen, en dan na de 2de keer zei hij "ik kom voor of na mijn verlof". Hij bleek de waarheid te spreken.
Ben je zeker dat hij niet tijdens zijn verlof is langsgekomen? :unsure:
Ah ik begrijp het al, hij was een vol jaar op verlof!

Dat lijken misschien domme vragen voor u, maar als iemand die zelf voor customer service werkt zijn er genoeg situaties dat er mensen bellen voor hun kind, broer, nonkel, blinde buurvrouw of weet ik veel.

JA HALLO? 't is voor een afspraak voor mijne man

En wat scheelt er met uw man mevrouw?

Wacht... Didier, ja allez ze vragen waar het zeer doet. Wa? (mompel mompel op de achtergrond) Ahja (gestommel) Nee die komt strak (meer gemompel) Ja Ja.. Ja 'k zal het zeggen, Wacht wablift?

Mevrouw bent u er nog?

Stielman die niet afkomt
Telefoon gehad om 18u dat hij niet ging komen... Weer zo'n vaag excuus ivm verkeerd materiaal mee of zoiets...
Ging terugbellen later... okee...

kben aant denken of ik korting kan vragen nu, maar dat gaat niet zekers?
Gelukkig werk ik thuis maar tis toch maar vervelend.

Sowieso al "raar" dat je bij ziekte niets laat weten als je weet dat de mensen u verwachten!
En als je "vast zit" op een andere plek is het toch ook handig om dat even te laten weten en een nieuwe afspraak te maken ... zeker als de mensen al een dag op je wachten en dan "zit je vast". :unsure:
Heb zoeens iets voorgehad met andere stielman met kraantjes van lavabo v badkamer.
Eerst ging 1 vd 2 nt meer, ze zeiden wacht tot andere ook kapot is en sluit kapotte af, ok...
Toen dat tweede niet meer werkt hebben we gebeld, heb dan speciaal vakantiedag opgenomen toen hij ging komen... komt meneer niet af...

Tweede maal was int begin kerst verlof, ook heel dag binnen gebleven, kon hij ook niet komen
Kwade telefoon, vraagt die of ik vrij ben 24 dec in voormiddag :wtf:.
Nee, da gaat niet zu.
Hij kwam dan uiteindelijk rond 7u s'ochtends of nog vroeger midden in kerstverlof...
Kwas blij dat gedaan was...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan