Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Insanity?

Vorig jaar stond ik de wagen op den oprit te wassen wanneer ik plots een mail binnen kreeg: 'Bpost is langs geweest met een pakketje maar er was niemand thuis, je kan uw pakket afhalen op....'.

Riiiiight.
Er was ook niemand binnen in huis he, en diene mens maar aanbellen.

Een berichtje krijgen van de kleuterjuf van de dochter met een joekel van een dt-fout. Als het ergens is waar je die dingen probeert te vermijden, is het daar wel.

Een berichtje krijgen van de kleuterjuf van de dochter met een joekel van een dt-fout. Als het ergens is waar je die dingen probeert te vermijden, is het daar wel.
Gelukkig leren ze nog niet schrijven in de kleuterklas.

Ik zag op de puntenkaart van iemand uit de familie op het 1e leerjaar geschreven door de lkr. "dat ze wel eens in pan valt" i.p.v. "panne".

Vakbond op OR in november: "Fietsleasing moet van eindejaarspremie gaan en niet van loon van december zoals afgesproken in de overeenkomst"
Directie: "kk"
SDWorx: *houdt het bedrag van de fietsleasing (weer) van het loon van december* :sop:

Ondertussen staat nu heel mijn loonbrief ook vol met allerhande kunstgrepen met werkbonussen and what not. Ik vermoed omdat het resterende bruto loon (te) laag is :sop:

Postbode zal gedacht hebben ‘oei, die mens is bezig! Ik zal hem maar gerust laten’
Het feit dat ik naakt mijn wagen was op den oprit zal er waarschijnlijk voor iets tussen zitten. Maar toch!

Er was ook niemand binnen in huis he, en diene mens maar aanbellen.
Terwijl ik met m'n oortjes in en rug gedraaid naar hem gefocust op de wagen 'wax on, wax off' sta te doen.

Zo'n zaken zijn erger als je in dating fase zit met zo iemand. Of zo lees ik dat hier ergens toch.

ik heb gisteren een chatbericht gekregen met "wat betekend deze error" in van iemand met een doctoraat :eek:
To be fair, de kans is groot dat tijdens dat doctoraat 4 jaar lang het Engels de voertaal was. Maar ok, eenmaal in het hoger onderwijs in een niet-talenrichting gaat daar weinig op gezegd worden. Ik heb ook al kunstwerken gezien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan