Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb dat al voorgehad, dat ik dan anticipeerde op de drukte van de avond en om 17u mijn bestelling doorgaf om zeker tegen 18u-18:30 mijn eten te hebben. En dan stonden ze om 17:20 al aan mijn deur :unsure:
Kan je dan geen lever uur kiezen? Hier bij de lokale frituur kan je kiezen wanneer ze het ongeveer brengen (met een speling van een halfuur).

Ik heb dat al voorgehad, dat ik dan anticipeerde op de drukte van de avond en om 17u mijn bestelling doorgaf om zeker tegen 18u-18:30 mijn eten te hebben. En dan stonden ze om 17:20 al aan mijn deur :unsure:
Solid plan, ware het niet dat er letterlijk NIEMAND (buiten gij dan :unsure:) eten besteld om 17u? Het is kwestie van de sweet spot te vinden tussen niet helemaal eerste in de rij en die persoon die hopeloos achteraand e lijst staat en 2u gaat mogen wachten. Volgende keer dan maar 17u30 proberen? :p

Ik woon in een boerendorp en ik heb totaal geen issues met levertijden. :unsure:

Spits bij het frituur is tussen 18u en 19u. Ik ga gewoon na 19u.

Ben geweest om mijn winterbanden te leggen. Afspraak online geboekt. Er stond: '13u (kan afwijken)'. Uiteindelijk is hij eraan kunnen beginnen om 15u30. Er waren er nog 13 voor mij. Toen ik hem zei dat het wel wat lang wachten was zei de garagist: 'verontwaardigde idioot zeg, iedereen legt dezen tijd van 't jaar zijn winterbanden en dan nog, de maandag is da hier altijd druk, ge zou da moeten weten hé pipo'.

En gelijk heeft hij godverdomme.

Geen boodschappen kunnen doen, dat wordt take-away.

Gelukkig heb ik de laatste tijd geen probleem meer met take away. Nu komt het zelfs toe zonder iets besteld te hebben.

Dat zal die pipo leren die in de naburige gemeente woont in mijn huisnummer met bus B.
Vraag me soms af hoe die zijn pas aangevraagd heeft, hij moet officieel naar Aalst maar ie denkt dat ie in Haaltert woont :laugh:

Ben geweest om mijn winterbanden te leggen. Afspraak online geboekt. Er stond: '13u (kan afwijken)'. Uiteindelijk is hij eraan kunnen beginnen om 15u30. Er waren er nog 13 voor mij. Toen ik hem zei dat het wel wat lang wachten was zei de garagist: 'verontwaardigde idioot zeg, iedereen legt dezen tijd van 't jaar zijn winterbanden en dan nog, de maandag is da hier altijd druk, ge zou da moeten weten hé pipo'.

Ik woon in een boerendorp, dus wéér een voordeel: ik kom aan om 13u, zet me in een zetelke waar de hond van de bandengarage komt aangehuppeld om te knuffelen en vertrek een halfuurtje later weer met nieuwe wintersloefkes. :unsure:

Heeft die jou serieus op deze toon aangesproken?
Wat voor een waardeloos stukje ongemanierde randdebiel is die persoon?
Helemaal mooi dit ik zou hem netjes op zijn plek zetten hoor niemand heeft het recht om jou op die manier aan te spreken, dat besef je toch hè?

Ik woon in een boerendorp, dus wéér een voordeel: ik kom aan om 13u, zet me in een zetelke waar de hond van de bandengarage komt aangehuppeld om te knuffelen en vertrek een halfuurtje later weer met nieuwe wintersloefkes. :unsure:
Ik doe beter: de garagist is een goede vriend van mij. De vrijdagavond na het werk binnenspringen. Een pint in de hand geduwd krijgen. En op 't gemak kijken hoe hij werkt.

O, hij heeft ook ne hond, maar zo'n type waakhond die 2 meter hoog spring en last heeft van ADHD. Ik verstop mij altijd als hij hem uithaalt. :unsure:

Heeft die jou serieus op deze toon aangesproken?
Wat voor een waardeloos stukje ongemanierde randdebiel is die persoon?
Helemaal mooi dit ik zou hem netjes op zijn plek zetten hoor niemand heeft het recht om jou op die manier aan te spreken, dat besef je toch hè?
Rustig Myllana, 't was om de draak te steken met de vorige posts. Mijne garagist is ne toffe kerel hoor.

Kan je dan geen lever uur kiezen? Hier bij de lokale frituur kan je kiezen wanneer ze het ongeveer brengen (met een speling van een halfuur).
Hangt van de app af. Inderdaad, soms kan je hier het uur van afhalen kiezen.
Maar als je via takeaway.com oid bestelt, krijg je gewoon de duurtijd te zien.

bij takeaway is er nergens een optie om bestellingen te pauzeren.
Jawel hoor. De pizzeria waar ik vaak bestel heeft tussen 19u en 20u regelmatig "gesloten voor bezorging" staan, terwijl die gewoon doorlopend open zijn van 12u tem 23u.

De eerste keer dat ik dat zag, dacht ik dat het een fout was, belde ik rechtstreeks naar het restaurant en kreeg ik te horen dat het gewoon even te druk was.

Ik woon in een boerendorp en ik heb totaal geen issues met levertijden. :unsure:

Spits bij het frituur is tussen 18u en 19u. Ik ga gewoon na 19u.
Hier ist ook makkelijk, Deliveroo, Takeaway en Uber Eats komen hier gewoon niet :(
De standaard opties: ter plaatse of afhaal

1st world problems I guess

Vlaamse energieleverancier vraagt faillissement aan.

Voorschotten waarschijnlijk kwijt en aan de huidige woekerprijzen een nieuw contract afsluiten terwijl ik normaal tot mei goed zat.

Vlaamse energieleverancier vraagt faillissement aan.

Voorschotten waarschijnlijk kwijt en aan de huidige woekerprijzen een nieuw contract afsluiten terwijl ik normaal tot mei goed zat.
Dat is erg zuur voor je. Nu maar hopen dat de prijzen snel dalen en je naar een ander contract kan overstappen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan