Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die kinderen zullen het erg vinden dat ze een halfuurtje later op school zijn aangekomen.. 🙂

Denk jij trouwens dat ze bij de lijn 's avonds laat nog gaan vergaderen om 's morgens die kinderen te gaan pesten.. dat is toch ook overheid? Zo snel gaat dat niet hoor
Het was ‘s avonds ;)… en een bus rijdt niet per ongeluk 15-20 km/u gedurende 10+ km hé

Ik merk dat we hier lijnrecht tegenover elkaar staan.

Maar ondertussen is het duidelijk dat die chauffeur allesinds het buskruit niet uitgevonden heeft en dat de ouders van die pestkoppen beter de lijn wat korter houden.

Alsof dat iets exclusief voor overheidsbedrijven is. Zo heb ken ik ook een verhaal van 2 idioten aan een montagelijn (bij een niet nader te noemen west vlaams bedrijf dat landbouwmachines maakt) die opeens slaande ruzie hebben en 1 een boksbeugel bovenhaald om de ander zijn gezicht tot moes te kloppen. Waarna hij op staande voet buiten lag. Nog geen uur later lag gans die fabriek plat en de dag erna was hij terug op de werkplek. Ook door de vakbond.
Ma da gezicht van u is wel redelijk goe gekomen he.

Wil je mij nu challengen dat we dat videomateriaal vervalst hebben? Ik kan trouwens ook via de geolocatie van de gsm van mijn dochter aantonen dat die bus zo traag gereden heeft.

Het was ook avondspits op een drukke steenweg dus aan getuigen geen gebrek
;)
Aja, filevorming, dat verklaart.

Wil je mij nu challengen dat we dat videomateriaal vervalst hebben? Ik kan trouwens ook via de geolocatie van de gsm van mijn dochter aantonen dat die bus zo traag gereden heeft.

Het was ook avondspits op een drukke steenweg dus aan getuigen geen gebrek ;)
fetchimage

Ergernis: Dat Corona gesplitst is over (nog méér) multiple topics. De helft van de mensen post nu iets betreffende Corona in het VERKEERDE topic. :unsure:
Of is dit mijn glimlach van de dag, mmm :unsure:

Ik kijk ni veel tv, maar net de 2 zenders die ik wel kijk vallen weg bij proximus :(

Hopelijk snel animal planet en discovery science terug.

Burgemeester die doodleuk op radionieuws vertelt dat het water zakt in onze gemeente, terwijl er 30cm stijging is geweest vannacht. :unsure:
Ik woon nu dus op een eiland, kan nergens nog weg, maar dat is natuurlijk firstworldproblem in vergeleken met de mensen waarvan hun huis onderstaat. Belde kwart voor 7 naar de baas dat ik na zonsopgang nog eens ga kijken of ik ergens door kan rijden, om dan kwartier later de burgemeester zoiets te horen zeggen op de radio. Als baas op zelfde zender zit te luisteren, gaat die ook denken dat ik een schrikkeldag wou zeker? :lol:

Misschien is al het water naar u gelopen en is het op andere plaatsen daardoor gezakt :p
Ik heb dat in het verleden ook al meegemaakt, zeiden ze dat het gezakt was terwijl het toen ook gestegen was waar door moest.

Misschien is al het water naar u gelopen en is het op andere plaatsen daardoor gezakt :p
Ik heb dat in het verleden ook al meegemaakt, zeiden ze dat het gezakt was terwijl het toen ook gestegen was waar door moest.
Blijkbaar drie meetpunten over 10km. 1 gezakt, 1 gelijk en 1 gestegen. Daardoor zeggen ze dus: "ah, 't zakt". Dat de praktijk toont dat er nu huizen onder water staan en gisteren niet (of minder), vergeten we voor het gemak. :laugh:
Kan best zijn dat het water in de opvangbekkens is gezakt, maar in het dorp in elk geval niet, en dat lijkt me momenteel toch wat belangrijker dan wat natte velden.

Ik moet dus wel nog 750m te voet voor ik aan dat water ben. En een golfkarreke laten leveren gaat niet, want de leverancier raakt hier niet vandaag.
Aww. Dat is echt wel zuur dat je pakjes dan niet toekomen. Daar zou ik toch ook niet mee kunnen lachen en zeker niet rond kerst/sint.

Ik moet dus wel nog 750m te voet voor ik aan dat water ben. En een golfkarreke laten leveren gaat niet, want de leverancier raakt hier niet vandaag.
ook weer typisch, huis aan het water kopen maar dan wel geen enkele reserve meer over hebben om de benodigde levensstijl aan te houden. Pauper

Aww. Dat is echt wel zuur dat je pakjes dan niet toekomen. Daar zou ik toch ook niet mee kunnen lachen en zeker niet rond kerst/sint.
Straks eens bellen naar bPost om te klagen.

ook weer typisch, huis aan het water kopen maar dan wel geen enkele reserve meer over hebben om de benodigde levensstijl aan te houden. Pauper
Rubberboot + drijvende autoremork kopen tegen volgend jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan