Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb zo mijn vingers gebroken tegen mijn voorruit.Ik steek mijn hand zelfs terug op.Da’s nog een gewoonte van toen den Duits hier zat.
Joe black beste sceneIk rij zelf niet maar ik erger mij als passagier al zo zwaar aan de fietsers dat ze mijns inziens inderdaad dankbaar mogen zijn dat ik ook een hekel aan bowling heb.
![]()

Mijn ergernis is gisteren begonnen. Water in de gasleidingen. Heel het dorp hier zonder gas.
Vandaag nog niet opgelost, en heel het weekend zal het nog niet opgelost zijn.
Ik heb compassie met heel het leger fluvius mannen die gisteren tot 23u bezig waren, vandaag zal het van hetzelfde liedje zijn en ze mogen nog heel het weekend door doen in dat koud strontweer.
Nu mijn grootste ergernis. Het stad die hier belt omdat wij volgens hen wel gas zouden hebben (wat trouwens niet eens klopt) en die ons op de Facebookpagina ging zetten voor als er iemand wou douchen dat ze bij ons kunnen komen.
Like wtf?? Direct geantwoord dat ze dat er direct mogen af gooien. Ten eerste zitten we gvd in volle corona periode dus hoe achterlijk zijn die mannen eigenlijk? En ten tweede ik moet hier geen vreemd volk in mijn kot, last staan in mijn douche hebben.
Retards.
Ja dat vraag ik me nu ook al sinds gisteren af..Hoe in godsnaam is der water in de gas gearriveerd?
Kom kom, oostvleteren stad noemen.Mijn ergernis is gisteren begonnen. Water in de gasleidingen. Heel het dorp hier zonder gas.
Ik heb compassie met heel het leger fluvius mannen die gisteren tot 23u bezig waren, vandaag zal het van hetzelfde liedje zijn en ze mogen nog heel het weekend door doen in dat koud strontweer.
Nu mijn grootste ergernis. Het stad die hier belt omdat wij volgens hen wel gas zouden hebben (wat trouwens niet eens klopt) en die ons op de Facebookpagina ging zetten voor als er iemand wou douchen dat ze bij ons kunnen komen.
Like wtf?? Direct geantwoord dat ze dat er direct mogen af gooien. Ten eerste zitten we gvd in volle corona periode dus hoe achterlijk zijn die mannen eigenlijk? En ten tweede ik moet hier geen vreemd volk in mijn kot, last staan in mijn douche hebben.
Retards.
Bij graafwerken gasleiding en stadswater geraakt.Hoe in godsnaam is der water in de gas gearriveerd?
. Heel het dorp hier zonder gas.
Kom kom, oostvleteren stad noemen.
Je bent zo goed op de hoogte. Zit je er voor iets tussen Mss?Bij graafwerken gasleiding en stadswater geraakt.
Mijn ergernis is gisteren begonnen. Water in de gasleidingen. Heel het dorp hier zonder gas.
Retards.
Ja, ik had goesting om u eens zonder gas te zetten, daarna nog overal gaan rondbazuinen dat je wel gas had en dat iedereen bij u mocht douchen.Je bent zo goed op de hoogte. Zit je er voor iets tussen Mss?
In excel kan je dat toch eenvoudig zelf berekenen met de financiële functies? In het Engels is dat PMT, FV, ROI, PV, ... zo gewoon de totale interestlast berekenen en dan de vergelijking maken. Ik doe dat als hobby zelfsErgernis van de week:
Herziening lening + opnemen extra krediet voor renovatie.
Man, om dat ter vergelijken is een echte hel.
Ik heb nu totaal geen idee of ik goed zit op gebied van rentevoet, SSV,...
Ik denk dat ik teveel betaal en het geen goed voorstel is, maar ik geraak er niet uit met vergelijken.

Westvleterling ofwa?Bij graafwerken gasleiding en stadswater geraakt.
Woesten wss. Wraakactie omdat ze overal buitengesloten worden.Westvleterling ofwa?
Zelfs hun voetbalploeg hebben ze moeten afgeven.Woesten wss. Wraakactie omdat ze overal buitengesloten worden.