Coolguy
Well-known member
Mogelijks heb ik in een niet zo vriendelijke bui geantwoord (na het zoveelste bericht) dat ik de banden nog liever met velg en al opatIk geef nog liever gratis weg aan een goed doel dan nog te verkopen op tweedehands

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mogelijks heb ik in een niet zo vriendelijke bui geantwoord (na het zoveelste bericht) dat ik de banden nog liever met velg en al opatIk geef nog liever gratis weg aan een goed doel dan nog te verkopen op tweedehands

Op den duur hier ook hoor. Ik heb nu 3 artikeltjes staan en ik ben enkel nog maar benaderd door scammers op facebookIk geef nog liever gratis weg aan een goed doel dan nog te verkopen op tweedehands

Kan thans perfect van thuis werkenVan As naar Genk toch ook hinder. Sommigen zeggen door politiecontroles, maar ik heb toch geen politie gezien.Aangekondigde politie actie in Limburg vandaag.
Controle aan autostrade Tongeren/Bilzen/Diepenbeek/Hasselt.
Er moeten er waarschijnlijk een deel op de baan zijn, maar een groot aantal kan thuiswerken en nog zoveel volk in de file en aan het afgeven op facebook tegen deze "gestapo"
Funny. Mijne baas staat er ook inKan thans perfect van thuis werken
same. Ik heb nieuwe banden te koop die normaal 150€ per stuk kosten voor 250€. Niks van reactie. Hetzelfde voor mijn winterwielen.Op den duur hier ook hoor. Ik heb nu 3 artikeltjes staan en ik ben enkel nog maar benaderd door scammers op facebook![]()
same. Ik heb nieuwe banden te koop die normaal 150€ per stuk kosten voor 250€. Niks van reactie. Hetzelfde voor mijn winterwielen.
En er staat ook niet veel te koop vind ik..
Ben de zomervelgen en MTB's wat in de gaten aan het houden. Vroeger vond ik altijd wel mijn goesting, maar nu staat er zo goed als niks deftigs meer te koop.
Hier werkt ook niets't Is weer REPLY ALL tijd deze voormiddag. Al 10 mails 'hier werkt het niet', 'bij mij ook niet', 'hier wel'...
![]()
Wat doen ze er dan mee vraag ik me dan af.. Gewoon laten staan brengt ook niets op.Is normaal hé, de mensen doen de moeite niet meer om te verpatsen op die sites.

Na onze verhuis hebben we een hele hoop spullen bekeken en beslist om 95% door de kringloopwinkel in bananendozen te laten ophalen. Ongeveer een 20-tal van die dozen met allerlei prullen en zaken die je aan de straatstenen niet kwijtgeraakt. Waaronder een tafel met glazen blad. Er zaten ook tal van dingen tussen die wel nuttig waren, maar die ga ik geen maanden op zolder stockeren om uiteindelijk aan een lowballer te verkopen uit miserie.Wat doen ze er dan mee vraag ik me dan af.. Gewoon laten staan brengt ook niets op.
Bwoa, eerste opname na de bevalling was hier een rekeningske van 8000 euro, dan ben ik liever 3x een halve dag bezig met rondbellen en regelen dan een maar maandlonen neer te leggenWaarom neemt een mens nog een hospitalisatieverzekering - voor het gemak alvast niet![]()

Opleg of totaalfactuur?Bwoa, eerste opname na de bevalling was hier een rekeningske van 8000 euro, dan ben ik liever 3x een halve dag bezig met rondbellen en regelen dan een maar maandlonen neer te leggen![]()
Hmmmz, ik weet het niet meer. Weet wel dat ik dankzij de verzekering geen euro heb moeten uit eigen zak betalen.Opleg of totaalfactuur?
Ahja, het zal allemaal wel in orde komen maar een verblijf van enkele maanden zal nog een serieuze duit voor te schieten zijn als de verzekering niet op tijd alles in orde brengt. (op intensieve)Hmmmz, ik weet het niet meer. Weet wel dat ik dankzij de verzekering geen euro heb moeten uit eigen zak betalen.
Oei, dat is heftig!Ahja, het zal allemaal wel in orde komen maar een verblijf van enkele maanden zal nog een serieuze duit voor te schieten zijn als de verzekering niet op tijd alles in orde brengt. (op intensieve)
Ik viel al plat op mijn gat toen ik de officiële prijzenlijst zag bij de opname (ter verduidelijking dat zijn bedragen voor mensen die niet aangesloten zijn bij een mutualiteit) - iets van een 950 EUR per dag.

Is er geen mogelijkheid om dat persoonlijk met hen te bespreken? Kunnen ze je alvast niet afschepen zoals dat makkelijk aan de telefoon gaat.*kersverse dochter aansluiten bij hospitalisatieverzekering*
*2+ maanden later na X telefoontjes eindelijk aansluitingsbrief ontvangen*
AG Insurance: de aangifte hospitalisatie van uw dochter is goed ontvangen meneer, we sturen direct uw acceptatiebrief door!
*3 telefoontjes en 3 verschillende medewerkers die alles in orde gingen brengen later nog steeds niets ontvangen*
Ondertussen rappel ziekenhuis ontvangen dat ze nog steeds niets gehoord hebben van de verzekering.
"Maar na deze week sturen we de factuur naar u door en dan kan je het nog zelf met de verzekering regelen"
Waarom neemt een mens nog een hospitalisatieverzekering - voor het gemak alvast niet![]()
Helpt het niet van eens in de voormiddag een ontspannende wandeling in de natuur te doen? Of doe je dat al?Vandaag de enige dag van de week dat ik voor een langere tijd alleen thuis ben (volle lesdag kinderen en trouwboek - morgen pedagogische dus kinderen thuis) en ik lig in de sofa met in mijn hoofd een riedeltje ‘je moet ontspannen je moet was plooien je moet ontspannen zou je niet stofzuigen je moet ontspannen en die badkamer dan’
Wat tot gevolg heeft dat ik én niet ontspan maar de rest ook niet gedaan geraakt en je gewoon als een nutteloze zak vleesvet in die zetel zit met je handrem aan.
Ik ben nu twee maanden thuis en ik ben nog geen stap verder. Ik voel alleen maar tijd die aan een rotvaart wegloopt en ik slaag er niet in er iets mee te doen.