Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geraak maar niet van die keel/tong/amandelontsteking af. Twee weken terug de huisarts ‘tja, kan dit zijn maar dan zou dat of kan dat zijn maar dan zou dit…’ Krijg drie antibioticapillen voor ‘mocht het’, hij wist het dus zelf niet. De dag na de kuur pijnvrij, voel je een volslagen andere mens. Maar de dag na die dag, terug naar af.

Dan betaal ik liever wat meer voor iets dat langer dan een maand meegaat. En deze lijkt me wel gelijkend.

Geen idee of Osram ook mindere kwaliteit-reeksen heeft.
Osram is een kwaliteitsmerk - wordt naast Philips en GE heel regelmatig gebruikt in de evenementensector - maar ik heb thuis al 7 jaar enkel Ikea LED-lampen hangen en die vertonen nog geen gebreken. Weet wel niet of ze ook zo grote afmetingen hebben.

Daarstraks ging ik lopen hier in het dorp, een route waar ik twee keer een fiets-en wandelpad doe dat achter wat huizen ligt, tegen de tuinen aan. Ik kom er de eerste keer voorbij en zie iemand die ik ken op dat pad staan en z’n haag snoeien, dus ik knik en zeg hallo. Halfuurtje later kom ik opnieuw langs dat pad, zie ik die man aan de zijkant van het pad staan met z’n rug ernaar gericht.

Had door dat die even stond te plassen, ok, als je dringend moet gaan… Maar op het moment dat ik hem ga passeren, draait die kerel zich ineens een kwartslag om. Staat die daar ineens naar mij gericht met z’n lul in z’n hand… :unsure:
Haha, da's lullig. Wildplassen hoef je niet zomaar te pikken, tenzij je het geen fluit kan schelen natuurlijk.

precies zo dat ik voor Londen voor mijn beperkt verblijf wel moet kunnen aantonen bij aankomst dat ik een test heb aangekocht voor dag 2 maar dat ik die niet moet doen.

Speciaal.

Zitten er nog Vlamingen op 2dehands.be? Holy fuck, twee dingen te koop staan. 500 berichten in brak Nederlands, telkens 300 euro onder de prijs.
Misschien moet ik mijn items 300 euro duurder zetten om aan de prijs te komen die ik wil :sop:

Zitten er nog Vlamingen op 2dehands.be? Holy fuck, twee dingen te koop staan. 500 berichten in brak Nederlands, telkens 300 euro onder de prijs.
Misschien moet ik mijn items 300 euro duurder zetten om aan de prijs te komen die ik wil :sop:
Die website is compleet om zeep, dat is echt niet normaal. En de prijzen die ze durven vragen opdat je zoekertje ook al maar gezien zou zijn. En dan nóg extra afdingen omdat ze zgz van Brussel of zo moeten komen.

Mijn ergernis in de herfst: bladblaasmachines. Die dingen maken lawaai, ze stinken naar benzine, en ze zijn alomtegenwoordig in deze periode. Blijkbaar duurt het uren om de bladeren in één parkje op te ruimen. Waarom gebruiken ze geen rakels of bezems?

De E314 ’s ochtends richting Genk. Het rijdt daar vol met vrachtwagens wat op zich geen probleem is, maar die steken dus daar constant elkaar voorbij aan 91 km/u wat daar uitdrukkelijk verboden is binnen bepaalde uren. Echt levensgevaarlijk, want die gooien zich er maar tussen en dan moet je hard op je rem gaan staan of je zit er vanachter op…

Google one abonnement gekocht zodat ik al mijn foto's en bestanden online kan back-uppen. Probeer ik mijn vriendin haar Google account ook toe te voegen lukt dit niet omdat haar account in Duitsland is gemaakt. En veranderen van land lukt enkel via een online formulier waar je melding krijgt dat dit een paar weken kan duren
:wallbash:

Ik verkoop alles via 2dehands en heb zelden dit voor. Misschien product gerelateerd? Wat verkoop je ?

Daarstraks ging ik lopen hier in het dorp, een route waar ik twee keer een fiets-en wandelpad doe dat achter wat huizen ligt, tegen de tuinen aan. Ik kom er de eerste keer voorbij en zie iemand die ik ken op dat pad staan en z’n haag snoeien, dus ik knik en zeg hallo. Halfuurtje later kom ik opnieuw langs dat pad, zie ik die man aan de zijkant van het pad staan met z’n rug ernaar gericht.

Had door dat die even stond te plassen, ok, als je dringend moet gaan… Maar op het moment dat ik hem ga passeren, draait die kerel zich ineens een kwartslag om. Staat die daar ineens naar mij gericht met z’n lul in z’n hand… :unsure:

Goh, wat een toeval zeg.

Had ooit eens een Miele vaatwasser (die nieuw € 1000 gekost had) en 2 jaar oud was willen verkopen aan € 500. Kwamen ze ook af met biedingen van € 70 ofzo. Echt te gek voor woorden.

Eerste printer ontvangen met een verkeerd wachtwoord waarna ik deze retourneerde. Hierna was de printer nergens meer leverbaar en vond ik deze na een weekje op een of andere Nederlandse site. Allemaal goed en wel, vandaag toegekomen en ontvangen met een kapotte drum. Nog maar eens een retour aangevraagd. Third Time's the Charm right?

Eerste printer ontvangen met een verkeerd wachtwoord waarna ik deze retourneerde. Hierna was de printer nergens meer leverbaar en vond ik deze na een weekje op een of andere Nederlandse site. Allemaal goed en wel, vandaag toegekomen en ontvangen met een kapotte drum. Nog maar eens een retour aangevraagd. Third Time's the Charm right?
Tussen de lampen en de printer, heb je al eens gedacht om een pastoor met een vaatje wijwater te laten langskomen?
amityville-horror.jpg

Die website is compleet om zeep, dat is echt niet normaal. En de prijzen die ze durven vragen opdat je zoekertje ook al maar gezien zou zijn. En dan nóg extra afdingen omdat ze zgz van Brussel of zo moeten komen.
Een persoonlijk toppertje hier waren de winterbanden en velgen van mijn vorige auto.

"pour 50 vous pouvez les amener a Schaerbeek" :sop:

Tweedehands is al jaren om zeep. Was vroeger een geweldig platform maar sinds alles onder eigenaarschap van Ebay valt (inclusief uitschakeling/opkopen van zowat alle concurrentie) is daar nog nul de botten controle op.

En over vroeger spreek ik al over bijna 10 jaar geleden :cry:

FB Marktplaats is nog zo een twijfelachtig geval. Zitten ook pareltjes tussen de reacties.

Een persoonlijk toppertje hier waren de winterbanden en velgen van mijn vorige auto.

"pour 50 vous pouvez les amener a Schaerbeek" :sop:

Tweedehands is al jaren om zeep. Was vroeger een geweldig platform maar sinds alles onder eigenaarschap van Ebay valt (inclusief uitschakeling/opkopen van zowat alle concurrentie) is daar nog nul de botten controle op.

En over vroeger spreek ik al over bijna 10 jaar geleden :cry:

FB Marktplaats is nog zo een twijfelachtig geval. Zitten ook pareltjes tussen de reacties.

Ik geef nog liever gratis weg aan een goed doel dan nog te verkopen op tweedehands

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan