Manee, waar haal je dat nu weer uit :')Aan de kust blijkbaar wel, want hier is heel veel kalk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Manee, waar haal je dat nu weer uit :')Aan de kust blijkbaar wel, want hier is heel veel kalk.
Dit klinkt als een huisbaas die alle onderhoud mooi in uw nek schuift.Aan de kust blijkbaar wel, want hier is heel veel kalk.
Mooie volkswijsheid alweer.Aan de kust blijkbaar wel, want hier is heel veel kalk.
Het staat in mijn contract dat ik dit verplicht moet laten uitvoeren?!Manee, waar haal je dat nu weer uit :')
Is het daarom wettelijk verplicht? Als daar in staat dat huisdieren niet toegelaten zijn, is dat dan ook een algemene wettelijke verplichting?Het staat in mijn contract dat ik dit verplicht moet laten uitvoeren?!
Diene trein is allang weg zenne. Das betalend geworden. Zowel in de westvlaanders als het waasland.Ik ga niet zeveren over uw financiële problemen, ik begrijp 100% dat er mensen zijn in die positie en dat ga ik nooit veroordelen, het is hier ook niet altijd zonneschijn geweest he. Maar voor zoiets komt de brandweer toch gratis?
Ongeloofwaardig. Henoeg en zehhen zijn 1 ding, maar er is geen enkele westvlaming die giraf als hiraf uitspreekt. Dus je overdrijft of je zoon moet naar de logopedie.Als mensen mij vragen waarom ik als Oost-Vlaming naar Brugge ben gemigreerd, dan vertel ik altijd dat ik er op (taal)beschavingsmissie missie ben.
Ik moet helaas erkennen dat ik faliekant aan het falen ben in mijn opdracht. Want hoewel ik in mijn eigen spraak en zeker wanneer ik boekjes voorlees altijd de g accentueer, moet ik op dagelijkse basis horen hoe mijn driejarig zoontje Bruhhe, hiraf, henoeh, zehhen, ... uitkraamt.
Tis jiraf verdomme.Ongeloofwaardig. Henoeg en zehhen zijn 1 ding, maar er is geen enkele westvlaming die giraf als hiraf uitspreekt. Dus je overdrijft of je zoon moet naar de logopedie.
Ist geen "e jiraffe"?Tis jiraf verdomme.
NintIst geen "e jiraffe"?
Troost u, als westvlaming int waasland merk ik het omgekeerde. Gelukkige heeft hij nog de gentse R een beetje van de eerste jaren in de creche in gent.Als mensen mij vragen waarom ik als Oost-Vlaming naar Brugge ben gemigreerd, dan vertel ik altijd dat ik er op (taal)beschavingsmissie missie ben.
Ik moet helaas erkennen dat ik faliekant aan het falen ben in mijn opdracht. Want hoewel ik in mijn eigen spraak en zeker wanneer ik boekjes voorlees altijd de g accentueer, moet ik op dagelijkse basis horen hoe mijn driejarig zoontje Bruhhe, hiraf, henoeh, zehhen, ... uitkraamt.
Ongeloofwaardig. Henoeg en zehhen zijn 1 ding, maar er is geen enkele westvlaming die giraf als hiraf uitspreekt. Dus je overdrijft of je zoon moet naar de logopedie.
Na wadde?Jullie moeten allemaal naar de lohopedist.

en dat is dan al het tweede lek op nog geen zes maand.tis e ‘wuk es dadde’Ist geen "e jiraffe"?
Neen maar blijven kakken op het feit dat die hoornaars daar nog zitten, helpt de zaak ook niet vooruit.Kinderachtig doen helpt niet bepaald om een ander zijn mening te veranderen hoor.

De aziatische hoolnaals zeiden dat ze niet kunnen lachen met uw steleotiepe opmelkingWat zeiden de aziatische hoornaars? Me so horny?

Wat zeiden de aziatische hoornaars? Me so horny?