Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga niet zeveren over uw financiële problemen, ik begrijp 100% dat er mensen zijn in die positie en dat ga ik nooit veroordelen, het is hier ook niet altijd zonneschijn geweest he. Maar voor zoiets komt de brandweer toch gratis?
Diene trein is allang weg zenne. Das betalend geworden. Zowel in de westvlaanders als het waasland.
Wist ook wel niet dat de aziaten gratis uit de weg te ruimen zijn via een andere firma... Maar bon, ne mens belt meestal de brandweer voor zo'n beesten.

Als mensen mij vragen waarom ik als Oost-Vlaming naar Brugge ben gemigreerd, dan vertel ik altijd dat ik er op (taal)beschavingsmissie missie ben.

Ik moet helaas erkennen dat ik faliekant aan het falen ben in mijn opdracht. Want hoewel ik in mijn eigen spraak en zeker wanneer ik boekjes voorlees altijd de g accentueer, moet ik op dagelijkse basis horen hoe mijn driejarig zoontje Bruhhe, hiraf, henoeh, zehhen, ... uitkraamt.

Als mensen mij vragen waarom ik als Oost-Vlaming naar Brugge ben gemigreerd, dan vertel ik altijd dat ik er op (taal)beschavingsmissie missie ben.

Ik moet helaas erkennen dat ik faliekant aan het falen ben in mijn opdracht. Want hoewel ik in mijn eigen spraak en zeker wanneer ik boekjes voorlees altijd de g accentueer, moet ik op dagelijkse basis horen hoe mijn driejarig zoontje Bruhhe, hiraf, henoeh, zehhen, ... uitkraamt.
Ongeloofwaardig. Henoeg en zehhen zijn 1 ding, maar er is geen enkele westvlaming die giraf als hiraf uitspreekt. Dus je overdrijft of je zoon moet naar de logopedie.

Troost u, als westvlaming int waasland merk ik het omgekeerde. Gelukkige heeft hij nog de gentse R een beetje van de eerste jaren in de creche in gent.

Voordat ik vanmiddag naar mijn moeder reed, mijn bandenspanning eens gemeten. Achterband was 1.1 :eek:
Nu weet ik niet of ik die gisteren fit heb gereden of eigenlijk al even zo aan het rijden ben. Ben naar het dichtsbijzijnde station gereden met luchtcompressor en terug op 2.5 gezet. Bij het terugkomen een paar uur later nog eens gepasseerd en stond nog op 2.4, dus het is geen erge fit. Morgenvroeg nog eens meten. Nu nog een moment weten te vinden dat ik naar de garage kan, want heb totaal geen verlof staan en moet sowieso juist wat langer werken omdat ik vrijdag vroeger door moet.
Qua timing kan het wel weer tellen... :angry: en dat is dan al het tweede lek op nog geen zes maand.

Kinderachtig doen helpt niet bepaald om een ander zijn mening te veranderen hoor.
Neen maar blijven kakken op het feit dat die hoornaars daar nog zitten, helpt de zaak ook niet vooruit. :tongue:
Ik denk dat alles gezegd is wat er te zeggen valt en dat Squidward nu maar moet zien dat ze SNEL opgeruimd worden.

Wat zeiden de aziatische hoornaars? Me so horny?
images

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan