Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was er vrijdagavond, het was er heel rustig.
Bij de opening was het wel wat drukker hoorde ik, maar later op de avond was het dus heel rustig.

Herfstland misschien?
was niet echt serieus bedoeld, maar mensen gaan misschien denken dat de winter al begonnen is in de herfst en hun self induced seasonal depression reeds inzetten. :unsure:
Wat is er mis met de locatie? Ik denk niet dat ze in Hasselt een betere locatie kunnen vinden?
Het is met cst en mondmasker en het is buiten. Op cafe of in een restaurant is in dat opzicht dan "gevaarlijker" om een covid besmetting op te doen.
locatie vind ik wat te open persoonlijk, maar het is inderdaad niet veel beter te doen denk ik ook.
Het is nog geen kerst ook he.
klopt, daarmee dat kerstland een betere optie is :unsure:

on-topic: de grootmoeder ligt op palliatieve.

Waarom bevatten rekeningen en facturen anno 2021 nog steeds niet standaard een qr-code die je gewoon kan scannen met je banking app? Nee, je moet als een holbewoner handmatig een rekeningnummer en mededeling intypen om die nadien 5 keer na te lezen om te kijken of je geen fout hebt gemaakt.
dit, ik heb het nog maar bij een energieleverancier geweten (ben al wel vergeten welke), maar het zou zoveel handiger zijn moesten ze dat weer meer beginnen doen.

Kan je in Belgische mobielbank apps dat overschrijvingsformulier niet met je camera scannen zodat de electronische overschrijving automatisch wordt ingevuld ?
bij sommige als ze nog dat formulier aanhechten, maar velen doen dat al niet meer, want er niemand die dat formulier nog afscheurt en ermee naar de bank gaat. Dus printen ze alle info gewoon onder elkaar of in een eigen layout waardoor uw app niets herkent. En bovendien moet ge nog steeds goed dubbelchecken want uw app durft cijfers fout invullen, dus ge moet echt elk cijferke nog steeds nakijken.
Allez, bij een qr kan je best ook nog dubbelchecken, maar dat is dan enkel het bedrag, want als er een fout in de QR zit, is het hun schuld en niet de uwe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan