Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik verwacht niet veel van diepvriesmaaltijden en ben gewoon van die dingen te eten, maar dit was toch :puke:. Zal wel al mij liggen, want ben niet zo'n viseter. Maar alleen de geur al deed me mijn goesting om het te eten verliezen.

Waarom koop je dan ook vis :sarcastic:.

Vorige week heb ik de scampi's met look gegeten van captain Iglo en die waren wel ok.

Die politiepipo's schieten toch serieus in hun eigen voet. Ff 10.000'n mensen kloten omdat ze te weinig betaald worden.
Kloot dan de juiste mensen, in geen boetes,.. wees wat creatief. Maar ff uw macht misbruiken om mensen te koeieneren in hun werk, vakantie, privé... gaat er bij mij niet in.
En dan schrikken dat ze te weinig respect krijgen.

Die politiepipo's schieten toch serieus in hun eigen voet. Ff 10.000'n mensen kloten omdat ze te weinig betaald worden.
Kloot dan de juiste mensen, in geen boetes,.. wees wat creatief. Maar ff uw macht misbruiken om mensen te koeieneren in hun werk, vakantie, privé... gaat er bij mij niet in.
En dan schrikken dat ze te weinig respect krijgen.
Kpeis dat al 100 keer als voorbeeld gebruikt is hoe ze dat wel beter hadden gedaan:

Politie die blijft werken zoals behoort maar geen boetes uitschrijft voor kleine inbreuken
Just a thought

Ma nee, zoals je aanhaalt, mensen puur kloten. Zaventem had niet gemoeten bvb, ik hoop dat ze schadeclaims van iedereen krijgen!

Postbode stopt brieven binnen, belt dan aan en voor ik goed en wel de deur open heb duwt hij mijn bestelling lenzen binnen (doos 5cm breed, deur was 5,2cm open) kon het zelfs maar half vastnemen zo snel en bruusk was het en weg was ‘em. Blijkt mijn pakje aan 1 kant open en er is één van de 2 verpakkingen uit. Gevallen? Gestolen? Geen idee. ‘Maar u hebt het aangenomen mevrouw’ zegt BPost dus niks aan te doen.
Klacht indienen en zeggen dat het op de dorpel lag en de postbode al weg was toen je de deur open deed. Dan is er van aannemen geen sprake.

Politie die blijft werken zoals behoort maar geen boetes uitschrijft voor kleine inbreuken
Just a thought

Dat zou een verschil en een statement maken moest alles goed gehandhaafd worden.

Helaas heerst er al te veel wetteloosheid wegens te weinig agenten om al het werk te doen dus laat staan om het zijn vrij beloop te laten gaan.

kunt ge die zin eens vertalen aub?
Ah, was frustratie over Lydia Peeters in de Afspraak. Ze hebben €70 miljoen extra langs alle kanten gepompt (zegt ze) maar er zijn nog steeds tientallen kinderen die vanaf half vijf ‘s morgens 4u one way naar school moeten bussen. Mijn kinderen moesten een paar jaar terug om 6u15 klaar staan om om 9u op school te zijn. Ze waren 3 en 6 (hadden toen geen auto)

Ah, was frustratie over Lydia Peeters in de Afspraak. Ze hebben €70 miljoen extra langs alle kanten gepompt (zegt ze) maar er zijn nog steeds tientallen kinderen die vanaf half vijf ‘s morgens 4u one way naar school moeten bussen. Mijn kinderen moesten een paar jaar terug om 6u15 klaar staan om om 9u op school te zijn. Ze waren 3 en 6 (hadden toen geen auto)
Goh, dat is inderdaad erg op die leeftijd. Maar het lijkt me sowieso een probleem dat bijna niet op te lossen is. Of toch niet voor iedereen.

Kpeis dat al 100 keer als voorbeeld gebruikt is hoe ze dat wel beter hadden gedaan:

Just a thought

Ma nee, zoals je aanhaalt, mensen puur kloten. Zaventem had niet gemoeten bvb, ik hoop dat ze schadeclaims van iedereen krijgen!
Er komen boetevrije weken. Dit zijn eigenlijk nog niet eens de stakingen.

Stakingsaanzegging is nog maar van vandaag binnen gebracht. Dan pas kunnen ze boetevrije weken doen.

De reacties van veel mensen zijn eigenlijk echt belachelijk. Het merendeel van de politie is hier totaal geen fan van, maar zoals altijd worden ze weer allemaal over dezelfde kam gescheerd.

Goh, dat is inderdaad erg op die leeftijd. Maar het lijkt me sowieso een probleem dat bijna niet op te lossen is. Of toch niet voor iedereen.
Vroeger was het de school zelf die dit regelde maar toen is het naar De Lijn gegaan. Je kan weliswaar met carpooling of taxidiensten gaan werken maar het is inderdaad een duur en moeilijk probleem. Wat frustrerend was, en ik hoor dat het op de laatste drie jaar enkel erger geworden is, is dat De Lijn veel te vaak gewoon niet komt. Ze slaan stops over of weigeren bepaalde plaatsen.

In Tenerife aankomen en niemand te zien voor de huurauto op de afgesproken plaats.

Na lang rondvragen blijkt dat die daar niet staat, maar we met een shuttle naar hun kantoor worden gebracht, waar de auto staat.

Eindelijk aangekomen aan de vakantiewoning, zou de sleutel in een sleutelbox liggen. Natuurlijk geen sleutelbox te zien, verhuurder niet bereikbaar. Dankzij hulp van de buurvrouw blijkt die iets te goed verstopt te liggen.

Na een paar uur valt het op hoeveel mieren in in de keuken zitten. Kunnen geen eten in kasten zetten of ze zitten onder de mieren. Verhuurder komt morgen er iets aan doen.

Per chance dat het weer goed meevalt.

@pardal
Ik ga niet graag op reis en jouw post bevestigt mijn afkeer zonder het zelf te moeten meemaken, bedankt daarvoor.

Jullie veel plezier gewenst ginder! ;)

Het overbuurmeisje wordt elke ochtend opgepikt en elke keer staat die bus minstens 2-3 min te wachten voor ze buiten is. Als dat overal zo is verliest die bus bijna een uur gewoon om 20 kindjes op te pikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan