Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Urine en javel dacht ik dat redelijk gevaarlijk is. En javel met ontkalker of met toiletreiniger is ook een slechte combinatie.er is zo al eens een kuismadam gestorven: base en zuur (ik dacht javel en ontkalker) in de wc-pot, ergo giftige gassen en gedaan met de madam
misschien toch eens antigif center bellen en vragen wat ge best kunt doen? Ge hebt dan wel niets ingeslikt, maar wel giftige gassen binnen geademt he.
urine is een zuur en javel basisch, dus er komen in ieder geval dampen vrij. Geen idee hoe toxisch echter. Pissen op de wc-eend is dan weer geen probleem (op echte eenden weer wel)Urine en javel dacht ik dat redelijk gevaarlijk is. En javel met ontkalker of met toiletreiniger is ook een slechte combinatie.
1km reëel is 7kmh gemeten. Gemiddelde auto heeft tegenwoordig een lager afwijking dan de 6kmh die de overheid hanteert. 1kmh na correctie te snel is dus effectief zuur. Er moet natuurlijk ergens een grens getrokken worden, en hij zat er net boven, daar niet van. Maar om nu direct te zeggen dat hij het maar had moeten weten, is wel ver gezocht.1km te snel is na correctie, dus da's nog steeds redelijk te snel IRL. Is voos natuurlijk, maar om het nu een pestgedrag te noemen. Het is uw voet die op de pedaal staat hé, niet die van meneer den agent.
Ik ben niet zeker dat ik u goed begrijp, maar de afwijking van de auto zelf komt bovenop de correctie he (die er eigenlijk enkel is om discussie te vermijden, meestal is de gemeten snelheid gewoon de effectieve snelheid).1km reëel is 7kmh gemeten. Gemiddelde auto heeft tegenwoordig een lager afwijking dan de 6kmh die de overheid hanteert. 1kmh na correctie te snel is dus effectief zuur. Er moet natuurlijk ergens een grens getrokken worden, en hij zat er net boven, daar niet van. Maar om nu direct te zeggen dat hij het maar had moeten weten, is wel ver gezocht.
Die pizza’s?Flammenkuche van den aldi: das ook gene vette.

Oh die is verschrikkelijk. Heb ik een jeugdtrauma aan overgehouden, heb jaren geen pizza meer willen eten.Die pizza’s?
Nooit geprobeerd
Al vind ik die ‘pizza’ met zwart olijfke erin wel niet slecht![]()
Die met de olijf? Lekker jong.Oh die is verschrikkelijk. Heb ik een jeugdtrauma aan overgehouden, heb jaren geen pizza meer willen eten.
Ik rij als vrachtwegenchauffeur ook regelmatig naar bestemmingen waarvan ik de taal niet ken. Ik kom, net als de Oost-Europese chauffeurs, vaak op plekken waarvan ik de taal niet ken, maar wel verwacht wordt die te kennen. Ik word ook door bureauvolk neergekeken omdat ik geen Spaans, Grieks, Italiaans, Russisch ken als ik daar moet lossen. Wat is je punt eigenlijk?Te veel vrachtwagenchauffeurs gezien vandaag die geen letter Engels, Frans, Duits, Italiaans kunnen.
Dit in combinatie met hoe werkt een pc/muis...
Vraag mij af hoe die mannen van ginder tot hier rijden en dan nog op de bestemming uit komen
Die pizza’s?
Nooit geprobeerd
Al vind ik die ‘pizza’ met zwart olijfke erin wel niet slecht![]()
Ik heb ooit eens zo van die videe vulling gekocht in de aldi of lidl in een plastic potje![]()
In de Elzas gegeten en vond dat best lekker. Dit was de naam Flammekueche echter niet waard.
Die pizza`s met een olijf heb ik als tiener met hopen gegeten. Niet echt kwaliteit, maar met tobasco was dat te doen
Niks extra op, in mijne jongen tijd was dat de enige pizza die we es kregen... ik zie die zwarte olijf nog stekenDie met de olijf? Lekker jong.
wat salami erop en extra oude brugse kaas
mmmmm