Mulan
Well-known member
Een echte man kan daar tegen!Ik was dus aan het eten![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een echte man kan daar tegen!Ik was dus aan het eten![]()
exact... Als die behaarde neanderthaler met zijn stellingen het prototype van een 'echte man' is dan pas ik daar vorstelijk voor!Plotse bizarre "haha feminisme" invalshoek terzijde, rughaar is bij ieder geslacht echt een no go voor mij. In bijna iedere aflevering van "The sky is the limit" doet den michel wel zijn hemd af... die superbehaarde schouders en rug. Ik wist zelfs niet dat schouders/rug zo behaard konden zijn!![]()
Bij mij waarschijnlijk ook zelden.Ik frons vaak bij het lezen op BG, alleen niet vaak bij Myllana![]()
Het enige behaarde dat hier thuis ligt te stinken is de hond. Daar kruip ik toch ni op ze...Krijgen jullie allemaal een strakke pipietje van behaarde Marokkaanse vrouwen?
Voor behaarde vrouwen hoef je het niet ver te zoeken hè. Kruip af en toe eens op wat je thuis bent dat naast je ligt te stinken dan hoef je geen rare dingen te plaatsen of te quoten op het internet.
Jij bent toch een vrouw?Ik scheer enkel mijn oksels, omdat ik dat hygiënischer vind. Voor de rest: meh.
Mss een domme vraag.. Maar euh lakens? Waarom aan de lakens?Dit doet me denken aan die threads online van vrouwen die advies willen omdat hun vent zijn kontgat niet wast/deftig afkuist na het kakken omdat hij het gay vindt om zijn aars aan te raken en ze het beu zijn om slips en lakens met bruine vegen te moeten wassen.
Smakelijk trouwens Tomski.
Zelfs als die gewassen is kruip ik er nog ni op ze.Was uwen hond eens, vuilaard
Ik dacht dat een truukje was om je vrouw te doen schreeuwen tijdens de seks... maar dan uwe piet afvegen, aan de gordijnen.Mss een domme vraag.. Maar euh lakens? Waarom aan de lakens?
Ik denk dat je klaar bent met eten?Ik dacht dat een truukje was om je vrouw te doen schreeuwen tijdens de seks... maar dan uwe piet afvegen, aan de gordijnen.
Check. Bij het witverlies al.Ik denk dat je klaar bent met eten?
Graag gedaan.Check. Bij het witverlies al.
Es checken of je frieten kan voorbakken in ossewitverlies.

Smaak? Welke smaak. Hij scheert verdorie zelf zij benen.Om zijn smaak in vrouwen te bewaren voor het nageslacht?
Ik vraag me toch af op welke forums gij zit om dat tegen te komen.Dit doet me denken aan die threads online van vrouwen die advies willen omdat hun vent zijn kontgat niet wast/deftig afkuist na het kakken omdat hij het gay vindt om zijn aars aan te raken en ze het beu zijn om slips en lakens met bruine vegen te moeten wassen.
Smakelijk trouwens Tomski.
Ik wil meerdere emoticons kunnen gebruiken bij zulke posts.Tijdens de seks kwam er zo al eens een veeg van zijn gat op de lakens terecht als hij beneden lag. Ik herinner me ook een die zei dat ze geen seks meer wou hebben met haar vent omdat het naar kaka rook tijdens de seks omdat hij zijn kont niet deftig kon afvegen na toiletbezoeken. Gotta love reddit threads. Wat doen mensen zichzelf aan soms. Dan vraagt ge u toch af hoe mensen single en op zoek kunnen zijn, als zelfs zulk volk zonder hygiëne een partner vindt die hen verdraagt.
Ik denk dat ge best nooit uw hond doet.Just kidding, ik denk dat het ook niet goed is om uw hond te vaak in bad te doen.
Maar 't moet ook niet zijn zoals iemand die ik kende in mijn studententijd, je kon aan die echt ruiken dat ze honden hadden thuis. Die kwam bij u zitten en dat rook naar natten hond. Ik ben eigenlijk blij dat ik daar nooit thuis ben geweest, ik wil niet weten hoe hun huis ruikt.
Maar die van een ander kan geen probleem zijn?Ik denk dat ge best nooit uw hond doet.
Neem een waakhond zeggen ze dan.Maar die van een ander kan geen probleem zijn?
![]()
Inbreker verkracht Rottweiler
www.hln.be
Met een reu kom je zulke zaken natuurlijk niet tegen. Als een vrouw je bezit moet verdedigen tja..Neem een waakhond zeggen ze dan.
Haha, dude.Not sure if serious