Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Plotse bizarre "haha feminisme" invalshoek terzijde, rughaar is bij ieder geslacht echt een no go voor mij. In bijna iedere aflevering van "The sky is the limit" doet den michel wel zijn hemd af... die superbehaarde schouders en rug. Ik wist zelfs niet dat schouders/rug zo behaard konden zijn! :shutup:
exact... Als die behaarde neanderthaler met zijn stellingen het prototype van een 'echte man' is dan pas ik daar vorstelijk voor!

Haarvrije zones is wat de echte man onderscheid van de primaat.

Overweeg haargroei in de perken te houden op:
- rug
- borstkas
- oren
- wenkbrauwen (dat horen er 2 te zijn en niet zo'n aaneensluitende streep haar)
- neus (mag in de neus blijven zitten, hoeft er echt niet uit te komen piepen)
- over de schaamstreek heb je opties, zo lang het daar geen oerwoud is waar een vrouw Tarzan niet kan terugvinden is het cava
- billen, seriously... weg daar

Armen, benen en hoofd en eventueel aangezicht is ruimschoots voldoende om te tonen dat je haar hebt.

Krijgen jullie allemaal een strakke pipietje van behaarde Marokkaanse vrouwen?
Voor behaarde vrouwen hoef je het niet ver te zoeken hè. Kruip af en toe eens op wat je thuis bent dat naast je ligt te stinken dan hoef je geen rare dingen te plaatsen of te quoten op het internet.
Het enige behaarde dat hier thuis ligt te stinken is de hond. Daar kruip ik toch ni op ze...

Dit doet me denken aan die threads online van vrouwen die advies willen omdat hun vent zijn kontgat niet wast/deftig afkuist na het kakken omdat hij het gay vindt om zijn aars aan te raken en ze het beu zijn om slips en lakens met bruine vegen te moeten wassen.

Smakelijk trouwens Tomski.
Mss een domme vraag.. Maar euh lakens? Waarom aan de lakens?

Dit doet me denken aan die threads online van vrouwen die advies willen omdat hun vent zijn kontgat niet wast/deftig afkuist na het kakken omdat hij het gay vindt om zijn aars aan te raken en ze het beu zijn om slips en lakens met bruine vegen te moeten wassen.

Smakelijk trouwens Tomski.
Ik vraag me toch af op welke forums gij zit om dat tegen te komen.

Tijdens de seks kwam er zo al eens een veeg van zijn gat op de lakens terecht als hij beneden lag. Ik herinner me ook een die zei dat ze geen seks meer wou hebben met haar vent omdat het naar kaka rook tijdens de seks omdat hij zijn kont niet deftig kon afvegen na toiletbezoeken. Gotta love reddit threads. Wat doen mensen zichzelf aan soms. Dan vraagt ge u toch af hoe mensen single en op zoek kunnen zijn, als zelfs zulk volk zonder hygiëne een partner vindt die hen verdraagt.
Ik wil meerdere emoticons kunnen gebruiken bij zulke posts.

Just kidding, ik denk dat het ook niet goed is om uw hond te vaak in bad te doen.

Maar 't moet ook niet zijn zoals iemand die ik kende in mijn studententijd, je kon aan die echt ruiken dat ze honden hadden thuis. Die kwam bij u zitten en dat rook naar natten hond. Ik ben eigenlijk blij dat ik daar nooit thuis ben geweest, ik wil niet weten hoe hun huis ruikt.
Ik denk dat ge best nooit uw hond doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan