Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Catawiki veiling gewonnen gisteren. Nu mail dat ze door een grote internet storing niet zeker kunnen zijn dat de veiling eerlijk verlopen is omdat men niet meer last minute kon bieden. Dus voucherke voor €20 en sorry. Ik zie niet hoe het mijn zaak is dat het internet ergens anders niet werkte, het is niet dat *ik* de boel bedrogen heb of zo.

Gladde lichaamszones die bij voorkeur (persoonlijk, I know) glad horen te zijn zijn allesbehalve een ergernis.

Haren op plaatsten waar je die liever niet hebt dan weer wel :)

Zo goed als nieuwe RailPass heeft zich een weg uit mijn portefeuille gewrongen, en heeft een rondje wasmachine gedaan en zich in drie stukken gescheurd. 86€ weggegooid :wallbash:
Dus: ik naar het plaatselijke station (dat 1 voormiddag per week open is). Vriendelijke loketbediende zegt: "oei, komt wel eens voor. Ik maak een formuliertje voor u, het ticket is nog geldig, want de barcode en de geldigheidsdatums staan er nog duidelijk op,... Ik stuur het naar Brussel met de interne post, u zult een terugbetaling krijgen voor de nog geldige ritten op die Railpass).

Krijg ik vandaag een mail van Brussel: "uw biljet is niet geldig, u krijg geen terugbetaling, het ticket is vernietigd".

fuck-you-gifs_26.gif

Dit ja, ik denk altijd dat mensen overdrijven voor het komisch effect als ik zo een wax scène zie in een film en daar ligt een te sterven van de pijn. 't Is onaangenaam en het doet wel pijn, maar om daar nu te liggen roepen... Voor heel wat mensen is waxen een regelmatig iets, 't is nu niet dat het een marteling is hé. Veel mensen betalen er zelfs iedere maand voor.
het is ook wel zo dat het de volgende keer minder pijnlijk is, tenzij je maanden wacht natuurlijk.

De suikerhars methode zou je ook kunnen overwegen wil je ooit nog eens een gladde borst, rug en kont hebben, die is in het algemeen het minst pijnlijk.
Ik onthou de tip voor als ik denk nog is te gelukkig te zijn en wil herinnerd worden aan de zwaarte van het bestaan.

Ik zit een weekje thuis via 4/5. Ik was van plan om deze week boven nog wat vloer uit te breken, kippenhok te reinigen en nog een nest andere kleine fysieke taakjes te doen.

Maandagnamiddag bij het dichtdoen van de koffer van m'n auto is er iets in m'n schouder geschoten. Zolang ik hem stilhou of niet te hoog beweeg is alles ok. Van zodra ik voorbij een bepaald punt komt voelt het alsof iemand er met een mes in aan het koteren is.
De versnellingspook ligt net voorbij dat punt. Ik beweeg nu elke keer m'n ganse bovenlijf als ik een versnelling moet verleggen.

Maar gvd, nu lopen die verbouwingen nog extra vertragingen op.

Als man zijt ge gezegend met een patriarchale maatschappij die de macho-cultuur in stand houdt en geen enkel esthetisch probleem heeft met mannelijke lichaamsbeharing. Waarom zou ge dan in godsnaam tijd en moeite doen om uw borst, rug, benen, en armen te scheren, laat staan te waxen? :wtf:

Check your privilege en ga iets leuk doen terwijl uw madam zich ontfermt over haar plichten als onbewust onderdrukte vrouw met een door mannen opgelegd schoonheidsideaal.

Ik zit een weekje thuis via 4/5. Ik was van plan om deze week boven nog wat vloer uit te breken, kippenhok te reinigen en nog een nest andere kleine fysieke taakjes te doen.

Maandagnamiddag bij het dichtdoen van de koffer van m'n auto is er iets in m'n schouder geschoten. Zolang ik hem stilhou of niet te hoog beweeg is alles ok. Van zodra ik voorbij een bepaald punt komt voelt het alsof iemand er met een mes in aan het koteren is.
De versnellingspook ligt net voorbij dat punt. Ik beweeg nu elke keer m'n ganse bovenlijf als ik een versnelling moet verleggen.

Maar gvd, nu lopen die verbouwingen nog extra vertragingen op.
Voltapatch? Echt de patches, niet de zalf. Toen mijn kuitspier een scheur had, was dat fantastisch. Wel niet gebruiken als je hartklachten hebt.

Voltapatch? Echt de patches, niet de zalf. Toen mijn kuitspier een scheur had, was dat fantastisch. Wel niet gebruiken als je hartklachten hebt.
Ik heb er nog zo liggen denk ik. Straks eens proberen.

Ik heb tot nu toe al 2x per dag er een kersenpitkussen op gelegd, en ook 2x per dag Flexiul gel op gesmeerd.

Nuja, ik geraak nu terug wat meer bij met m'n series. Zo lui in de zetel hangen is nog wel tof.. (zolang ik niet denk aan wat er nog allemaal moet gebeuren)

Plotse bizarre "haha feminisme" invalshoek terzijde, rughaar is bij ieder geslacht echt een no go voor mij. In bijna iedere aflevering van "The sky is the limit" doet den michel wel zijn hemd af... die superbehaarde schouders en rug. Ik wist zelfs niet dat schouders/rug zo behaard konden zijn! :shutup:

Een extreem behaard lichaam is één ding ( rug/schouders vink ook niet aantrekkelijk maar goed, daar heeft de man in kwestie niet zelf voor gekozen) maar grootste afknapper is toch mannen die héél hun lichaam harsen. Een man die zijn armen en benen scheert is echt :s:s
Als hij zijn handeltje wilt harsen/scheren is dat oké, zoniet ook goed. Vind het persoonlijk allemaal geen probleem maar ik moet echt geen glibberige gladde naaktslak naast me hebben.

Een extreem behaard lichaam is één ding ( rug/schouders vink ook niet aantrekkelijk maar goed, daar heeft de man in kwestie niet zelf voor gekozen) maar grootste afknapper is toch mannen die héél hun lichaam harsen. Een man die zijn armen en benen scheert is echt :S:S
Als hij zijn handeltje wilt harsen/scheren is dat oké, zoniet ook goed. Vind het persoonlijk allemaal geen probleem maar ik moet echt geen glibberige gladde naaktslak naast me hebben.

How you doin'?

5BHQAYVBRRAJPG4YCK2PNXKUY4.jpg

Op mijn rug heb ik dat for some reason sowieso niet. Benen en armen laat ik ook staan al ben ik bij benen wel al aan t twijfelen geslagen. K zou t ook niet doen omdat een ander het vraagt al was het Beyoncé herself. Maar k vind een licht of niet behaarde borstkas, oksels, buik en ofc schaamstreek toch zelf veel toffer dan de stevige pels die ik zou hebben indien ik er niks aan zou doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan