Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een adreswijziging aangevraagd voor 3 van de 4 inwonenden. Vandaag na een weekje confirmatie ontvangen dat de 4 inwonenden hun adres is gewijzigd en we naar het gemeentehuis kunnen om dat aan te passen op de chip van de ID. Hoe moeilijk is het om gewoon de inwonenden die ik heb aangeduid te selecteren :( Nu maar hopen dat het om een visuele fout gaat en mijn schoonmoeder nu niet op mijn adres staat.
Joepie. Net bericht van mijn schoonmoeder dat ik de zaakjes dringend in orde moet brengen want haar parkeervergunning is ingetrokken door een verhuis. Probeer je in te bellen bij de stad, maar na 10 minuten nog niks. Dan is mijn goesting om nog langer naar een betalend nummer te bellen ook zoek.

Als ze wilt kan ze nu zelf bellen want ik heb hier geen schuld aan.

Immokantoren en makelaars... 🤦‍♀️

Het immokantoor dat dit appartement wil verhuren zijn ook een bende onbekwame idioten (maar goed, dat wist ik al langer).
Juist ging de bel en ik verwachtte niemand. Ze stonden hier blijkbaar met kandidaat-huurders en ik wist dus van niks.
Blijkbaar was er een misverstand. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar nadien durfde dat mens dus toch nog vragen of ze binnen mochten. 😡
Ik heb mij eventjes duidelijk geërgerd en duidelijk gezegd dat dat het heel ongelegen was en bovendien niet afgesproken. Doe eens normaal zeg!

Vóór dit gebeurde hadden ze dan ook nog gebeld om morgen langs te komen (terwijl ik nog had gezegd dat ik het liever niet had op woensdag) en dat had ik ook tegen dat eerste mens gezegd, maar daar wist díe dan weer niks van. 🤦‍♀️
Bende amateurs.

Die hadden in de tijd (vóór ik het hier kwam huren dus) ook in hun zoekertje staan dat er hier een fietsenberging was. Dikke leugen! Nergens een berging te zien, toch geen voor fietsen.

Ik mocht mijn fietsen dan op de binnenkoer zitten tegen de muur (en elke keer zo'n *** zeil erover doen als het ging regenen, wat haat ik die dingen), maar de buren van de garagebox vlakbij en de syndicus waren daar in eerste instantie niet blij mee omdat dat vlakbij hun garagebox was. Eigenlijk mocht dat niet omdat de huisbazin daar blijkbaar geen eigendom heeft, maar ik wist van niets dus was daar de dupe van. Uiteindelijk maakten ze er dan geen probleem van, maar het toont toch maar weer aan wat voor sluwe marketingtrucs immokantoren (en verhuurders?) gebruiken.

Denk dat mijn frustratie daarover ook in mijn stem te horen was.

Dat het maar snel volgende maand is en ik kan verhuizen! Hopelijk nooit meer huren ook!

De madam heeft weeral is alle zelf testen knets aneen derdoor gejaagd bij elk licht kuchske of zweetbuitje als ze de chauffage op 22 heeft gezet.

Voor die paar keer in een jaar dak is zoiet heb van: tghoh jah dees is mss wa louche en k moet naar wa volk. Genen test te vinden in huis. Ik ga der toch is wa aanschaffen en mijnen naam op zetten.

Van alle zelftesten dat der in huis zijn geweest 't laatste jaar heb ik er nog genen ene van kunnen gebruiken.

De madam heeft weeral is alle zelf testen knets aneen derdoor gejaagd bij elk licht kuchske of zweetbuitje als ze de chauffage op 22 heeft gezet.

Voor die paar keer in een jaar dak is zoiet heb van: tghoh jah dees is mss wa louche en k moet naar wa volk. Genen test te vinden in huis. Ik ga der toch is wa aanschaffen en mijnen naam op zetten.

Van alle zelftesten dat der in huis zijn geweest 't laatste jaar heb ik er nog genen ene van kunnen gebruiken.
Het forum zal u hier later wel nog wijzen op de toxiciteit van uw relatie :unsure:

Vandaag weer in de boekskes en gazet over het vreemdgaan van Marco Borsato. Hoe vreselijk het allemaal zo is...
Hij is de enige persoon dat ik weet dat zichzelf het slachtoffer maakt van zijn eigen vreemdgaan. Gauw effe zijn hond in de Hond gestoken en nu maar blijven bleiten...

Ja awel, het ging juist over die scene. :unsure:
Ik zei al lachend dat ze met zo'n paardenkop in hun bed zouden wakker worden als ze mij iets niet zouden aanleveren en niemand wist waarnaar ik refereerde. Heb ze dan toch voor alle duidelijkheid het fragment laten zien.
Ik heb die films ook nooit gezien, maar ken wél de referentie.
Ergo: cultuurbarbaren!!!

In quarantaine omdat collega (die zich niet wilt vaccineren) van een maat positief getest heeft op covid. Kans dat ik besmet ben wel klein want ben er mss een 20-tal minuten binnen geweest om iets af te halen en altijd meer dan 1,5 meter afstand gehouden toevallig.

Ben wel niet volledig mee, moet me nu dan zo snel mogelijk testen en bij negatief resultaat mag ik uit quarantaine als volledig gevaccineerde, maar test op dag 7 nog altijd verplicht?
Ja, om uit te sluiten dat je geen symptoomloze drager bent.

Ik beloof hier plechtig geen vrouwonvriendelijke uitspraken meer te doen.* In plaats van de gebruikelijke manier is gekozen om borst, buik, oksels te waxen, ik ben nog nooit zo dicht bij flauwvallen gekomen zonder effectief van men stok te gaan denk ik.

Als je dat elke paar weken zou moeten doen dan denk ik dat ik, levenlustig als ik momenteel ben, snel zou besluiten dat het leven toch ook weer niet dat is en mijn euthanasie papieren zo snel mogelijk in orde zou brengen.

En t ergste van al is dat het maar half marcheert ook! ik ga echt niet nog is over diezelfde plekken gaan, k zie er nu al uit als nen tweedegraadsverbrande.

Nooit of te nooit meer al geven ze me er een jaarloon voor, good old gilette mesjes ftw.

* alé tot dat ik het vergeten ben toch op zijn minst!

Edit: En dan nog men pakske van bol zoals verwacht niet te bespeuren, kan ik weer is gaan rondhoren aan wie ze t deze keer afgegeven hebben :cry: .

Ik beloof hier plechtig geen vrouwonvriendelijke uitspraken meer te doen.* In plaats van de gebruikelijke manier is gekozen om borst, buik, oksels te waxen, ik ben nog nooit zo dicht bij flauwvallen gekomen zonder effectief van men stok te gaan denk ik.

Als je dat elke paar weken zou moeten doen dan denk ik dat ik, levenlustig als ik momenteel ben, snel zou besluiten dat het leven toch ook weer niet dat is en mijn euthanasie papieren zo snel mogelijk in orde zou brengen.

En t ergste van al is dat het maar half marcheert ook! ik ga echt niet nog is over diezelfde plekken gaan, k zie er nu al uit als nen tweedegraadsverbrande.

Nooit of te nooit meer al geven ze me er een jaarloon voor, good old gilette mesjes ftw.

Edit: En dan nog men pakske van bol zoals verwacht niet te bespeuren, kan ik weer is gaan rondhoren aan wie ze t deze keer afgegeven hebben :cry: .
Say what?

Vandaag weer in de boekskes en gazet over het vreemdgaan van Marco Borsato. Hoe vreselijk het allemaal zo is...
Hij is de enige persoon dat ik weet dat zichzelf het slachtoffer maakt van zijn eigen vreemdgaan. Gauw effe zijn hond in de Hond gestoken en nu maar blijven bleiten...
In Het Huis ook maar verkondigen wat een prachtvrouw hij heeft en, in mijn meaning, insinueren dat de breuk er was omwille van een burnout :unsure:

Arme jongen ik voel je pijn tot hier. :laugh:
Ik heb een paar keer mijn man zijn borst gewaxt en die kerel lag er te gillen als een meisje van 6. Het is maar dat ik op hem zat (zijn buik) en zwaartekracht overwint nu éénmaal elke dramatische situatie anders was hij nog aan het wegrennen.
Ik raad je alleszins dan af om je schaamstreek te doen want anders ga je keihard dood.:shutup:

Lang leve laseren!!
Word je huid zo zacht als die van een pasgeboren baby!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, dat snap ik. Ik snap alleen niet dat je uit quarantaine mag na de eerste negatieve test, om dan idd bij de tweede test mss positief te zijn en toch mensen besmet te hebben.
Omdat het risico dat je als dubbel gevaccineerde, zonder symptomen, anderen gaat besmetten, drastisch lager ligt.

Vooral hoesten en niezen verhogen je "besmettingsgraad" én omdat iedereen in quarantaine zetten in dit geval economisch moeilijk te dragen is (tegenover het risico dan wel).

ja ze ik betaal 3 euro extra om bezorging morgen na zes uur te krijgen. is t onderweg voor bezorging vandaag.
Troost u. Zo heb ik ooit héél véél geld betaald aan FedEx om een dringende bestelling vanuit het buitenland binnen de 48 uur in België te krijgen.
Dat heeft toen een dikke maand bij de douane gelegen. :frown:

Toen ik om een compensatie vroeg, omdat ze niet binnen de 48 uur konden leveren, zeiden ze: "De douane is buiten onze controle, lees de kleine letterkes. Die 48 uur slaat alleen op onze eigen dienstverlening en daar hebben we aan voldaan."

OK dat kan best zijn, maar het was best schokkerend om dan NUL fucking euro terug te krijgen. Ik heb toen géén rotte cent terug gezien. En FedEx is namelijk echt niet zo goedkoop. (We spraken toen over +-150 eurokes)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan