Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Arme jongen ik voel je pijn tot hier. :laugh:
Ik heb een paar keer mijn man zijn borst gewaxt en die kerel lag er te gillen als een meisje van 6. Het is maar dat ik op hem zat (zijn buik) en zwaartekracht overwint nu éénmaal elke dramatische situatie anders was hij nog aan het wegrennen.
Ik raad je alleszins dan af om je schaamstreek te doen want anders ga je keihard dood.:shutup:

Lang leve laseren!!
Word je huid zo zacht als die van een pasgeboren baby!
het is ware liefde van u man naar u toe, ik kan het u verzekeren, als die dat meer dan één keer heeft laten doen, hou die dan maar voor altijd want het is één van de sterkste mannen die er zijn op deze planeet en hij ziet u onwaarschijnlijk graag.

Bedankt voor de tip maar als eender wie ook maar met die duivelsstrips in de buurt van die plek durft komen dan kunnen ze in de ziekenhuizen toch best een plekje zoeken vol met corona of niet want die persoon gaat daar belanden vrees ik.

Laseren is dan weer zo definitief he, als vrouw begrijp ik dat nog wel maar als man, meh.

Ik heb gisteren een afspraak gemaakt om vandaag een huis te bezichtigen en nu zie ik dat de advertentie zowel van de website van de makelaar als immoweb gehaald is. Dus ik verwacht me sffs aan een telefoon dat de afspraak niet doorgaat wegens verkocht.

Ik heb gisteren een afspraak gemaakt om vandaag een huis te bezichtigen en nu zie ik dat de advertentie zowel van de website van de makelaar als immoweb gehaald is. Dus ik verwacht me sffs aan een telefoon dat de afspraak niet doorgaat wegens verkocht.
Dat is zuur. Op naar het volgende optrekje moet je maar denken.

In het beste geval hebben ze het exclusief voor jou gereserveerd.

Immokantoren en makelaars... 🤦‍♀️

Het immokantoor dat dit appartement wil verhuren zijn ook een bende onbekwame idioten (maar goed, dat wist ik al langer).
Juist ging de bel en ik verwachtte niemand. Ze stonden hier blijkbaar met kandidaat-huurders en ik wist dus van niks.
Blijkbaar was er een misverstand. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar nadien durfde dat mens dus toch nog vragen of ze binnen mochten. 😡
Ik heb mij eventjes duidelijk geërgerd en duidelijk gezegd dat dat het heel ongelegen was en bovendien niet afgesproken. Doe eens normaal zeg!

Vóór dit gebeurde hadden ze dan ook nog gebeld om morgen langs te komen (terwijl ik nog had gezegd dat ik het liever niet had op woensdag) en dat had ik ook tegen dat eerste mens gezegd, maar daar wist díe dan weer niks van. 🤦‍♀️
Bende amateurs.

Die hadden in de tijd (vóór ik het hier kwam huren dus) ook in hun zoekertje staan dat er hier een fietsenberging was. Dikke leugen! Nergens een berging te zien, toch geen voor fietsen.

Ik mocht mijn fietsen dan op de binnenkoer zitten tegen de muur (en elke keer zo'n *** zeil erover doen als het ging regenen, wat haat ik die dingen), maar de buren van de garagebox vlakbij en de syndicus waren daar in eerste instantie niet blij mee omdat dat vlakbij hun garagebox was. Eigenlijk mocht dat niet omdat de huisbazin daar blijkbaar geen eigendom heeft, maar ik wist van niets dus was daar de dupe van. Uiteindelijk maakten ze er dan geen probleem van, maar het toont toch maar weer aan wat voor sluwe marketingtrucs immokantoren (en verhuurders?) gebruiken.

Denk dat mijn frustratie daarover ook in mijn stem te horen was.

Dat het maar snel volgende maand is en ik kan verhuizen! Hopelijk nooit meer huren ook!
Gekende frustratie. Da's hedendaags ook het probleem van de boomende immokantoren. Ik denk dat onze stad er al gemakkelijk 12 à 15 heeft. Zitten bijgevolg dus ook veel charlatans bij. Simpel: geen afspraak, (en als het u niet past/stoort) niet binnen. Gij hebt uw opzeg gedaan en kunt vertrekken, 't is uw probleem niet.

Ik beloof hier plechtig geen vrouwonvriendelijke uitspraken meer te doen.* In plaats van de gebruikelijke manier is gekozen om borst, buik, oksels te waxen, ik ben nog nooit zo dicht bij flauwvallen gekomen zonder effectief van men stok te gaan denk ik.

Als je dat elke paar weken zou moeten doen dan denk ik dat ik, levenlustig als ik momenteel ben, snel zou besluiten dat het leven toch ook weer niet dat is en mijn euthanasie papieren zo snel mogelijk in orde zou brengen.

En t ergste van al is dat het maar half marcheert ook! ik ga echt niet nog is over diezelfde plekken gaan, k zie er nu al uit als nen tweedegraadsverbrande.

Nooit of te nooit meer al geven ze me er een jaarloon voor, good old gilette mesjes ftw.

* alé tot dat ik het vergeten ben toch op zijn minst!
ryan-reynolds-but-why.gif

Arme jongen ik voel je pijn tot hier. :laugh:
Ik heb een paar keer mijn man zijn borst gewaxt en die kerel lag er te gillen als een meisje van 6. Het is maar dat ik op hem zat (zijn buik) en zwaartekracht overwint nu éénmaal elke dramatische situatie anders was hij nog aan het wegrennen.
Ik raad je alleszins dan af om je schaamstreek te doen want anders ga je keihard dood.:shutup:

Lang leve laseren!!
Word je huid zo zacht als die van een pasgeboren baby!
Ik heb me al laten waxen op die plaats en ok, het is geen feestje maar nu om te zeggen dat ik doodging van de pijn... nope.

Dat is zuur. Op naar het volgende optrekje moet je maar denken.

In het beste geval hebben ze het exclusief voor jou gereserveerd.
Ik heb daarstraks eens gebeld. Blijkbaar hebben ze geen idee hoe het komt dat die advertentie verwijderd is dus gaat de bezichtiging gewoon door. Blijkbaar zou het bezichtiging wel met de bewoners zelf zijn, het immo kantoor doet blijkbaar enkel een soort begeleiding.

Hij wist me aan de telefoon te zeggen dat er al een bod was. Pand staat sinds vorige week woensdag/donderdag online. Het is uiteraard een sellers market momenteel dus het kan zijn dat er effectief al een bod is. Maar het kunnen net zo goed de truken van de foor zijn natuurlijk.

e vragen voor HOB , rest Ik heb daarstraks eens gebeld. Blijkbaar hebben ze geen idee hoe het komt dat die advertentie verwijderd is dus gaat de bezichtiging gewoon door. Blijkbaar zou h en -et bezichtiging wel met de bewoners zelf zijn, het immo kantoor doet blijkbaar enkel een soort begeleiding.

Hij wist me aan de telefoon te zeggen dat er al een bod was. Pand staat sinds vorige week woensdag/donderdag online. Het is uiteraard een sellers market momenteel dus het kan zijn dat er effectief al een bod is. Maar het kunnen net zo goed de truken van de foor zijn natuurlijk.

Advertentie weg zonder maar iets of wat van antwoord op je telefoons of mails... Ach welkom in mijn zoektocht naar een huurhuis!
Nog een geluk in uw geval.
Ongeveer 1 op 2 antwoord simpelweg niet, ook al ben je er van dag één bij op de immoweb advertentie.
En vele advertenties blijven er dan ook immens lang op staan terwijl er al lang een optie is, of het al een week weg is soms ...
Ik vermoed dat immo kantoren bvb liever geen half lege sectie 'te huur' hebben ofzo... of ze betaalden advert space voor een maand minimum.

Nu ja, ik heb toch al wat meer huizen gezien recent.

Helaas niet voor elk huidtype/haartype een optie. 🤷🏼
In principe wel hoor alleen ja hoe donkerder je huid/haar hoe meer sessies je nodig zal hebben en wss aangepast apparatuur.
Standaard laser/IPL is inderdaad niet voor iedereen weggelegd maar het kan wel dmv aangepaste behandelingen.
Wat je wel hebt bij laseren is dat door zwangerschapshormonen beetje beharing kan terugkomen. Zo had ik op het eind van mijn zwangerschap opeens een paar dikke vette haren onder mijn navel.🥴
Met een pincet wel snel verwijderd maar ja was wel beetje raar.
het is ware liefde van u man naar u toe, ik kan het u verzekeren, als die dat meer dan één keer heeft laten doen, hou die dan maar voor altijd want het is één van de sterkste mannen die er zijn op deze planeet en hij ziet u onwaarschijnlijk graag.

Bedankt voor de tip maar als eender wie ook maar met die duivelsstrips in de buurt van die plek durft komen dan kunnen ze in de ziekenhuizen toch best een plekje zoeken vol met corona of niet want die persoon gaat daar belanden vrees ik.

Laseren is dan weer zo definitief he, als vrouw begrijp ik dat nog wel maar als man, meh.

Laten doen? Haha nee hij had geen keuze, ik wou van die kriebelende borsthaar vanaf dus had hem een maar ertoe gedwongen. Daarna mocht het niet meer.:frown:
Schaamstreek zou ik niemand aanraden zonder eerst gebruik te maken van verdovende zalf.
Ik ga mijn eerste Brazilian nooit vergeten.:cry:
Dacht oprecht dat ik liploos door het leven zou gaan. :x
De suikerhars methode zou je ook kunnen overwegen wil je ooit nog eens een gladde borst, rug en kont hebben, die is in het algemeen het minst pijnlijk. Althans minder pijnlijk dan de koude strips die je moet opwarmen of epileren.
Epileren is ook des duivels!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan