Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij beweerde o.a. dat er ook scans genomen moesten worden, dat dit niet werd gedaan. Ik heb hem gezegd dat, als zowel mijn huisarts, de chiropractor en de kinesiste weten wat het probleem is en alle 3 zeggen dat er geen foto's nodig zijn (dat zie je zelfs niet op foto blijkbaar) ik daar niet over zal discussiëren. Dan moet hij dat maar met hen doen. Als ik hem zei dat hij de diagnose van 3 verschillende mensen in twijfel trekt op basis van een telefoongesprek van 30 seconden, was hij plots helemaal vriendelijk.Op zen minst kafkajaans te noemen. Bij sommige dokters moet je echt uit elkaar liggen om overtuigend over te komen.
Getuigd ook weer over verzekeringsmaatschappijen. Zeker als het dan twee verschillende zijn.
Bij ons ongeval was het voor beider partijen dezelfde maatschappij. Qua tijd rekken even erg, qua langgerekte vragenlijsten quasi niets.
En een dokter die loonfiches vraag bij een geval van schade moet beter uitkijken welke kledij hij/zij 's ochtends aantrekt.
Dat kan inderdaad. Maar ik ben nooit thuis geweest van mijn werk.Die vraag naar het inkomen is waarschijnlijk bedoeld om de inkomstenderving te begroten.
Wow ik heb al voor minder gevochten!ja ze ik betaal 3 euro extra om bezorging morgen na zes uur te krijgen. is t onderweg voor bezorging vandaag.

Lijkt inderdaad alsof iemand van zever verkopen (homeopathie) is overgegaan naar zever geloven. De Orde van Geneesheren (edit: Carrion was me voor) en misschien ook het gemeentebestuur inlichten.Misschien dat ik hier eens een apart topic moet voor maken/deze post ergens anders moet maar ik erger mij verschrikkelijk aan de "dokter" van mijn schoonouders.
Ik had er al eens over gepost. Is homeopatisch dus ik ben er al super skeptisch over. In volle lockdown (en nog steeds) draagt ie nooit een masker en gaat actief mensen overtuigen om het vaccin niet te nemen ("je wilt niet weten wat ze in uw lijf spuiten")
Hij is nu volledig wacko gegaan en is ervan overtuigd dat hij wordt afgeluisterd en roept zijn patiënten op om gasflessen etc te stockeren want de overheid gaat binnenkort alles afsluiten.
Je zou ermee kunnen lachen maar mijn vriendin haar grootmoeder begint die waanzin te geloven. Ze informeerde naar haar derde vaccin (Al een mirakel dat ze de eerste twee heeft laten plaatsen) en hij heeft haar dus in een aparte ruimte meegenomen want zijn bureau zou mogelijks bugs bevatten waarmee ze hem dus afluisteren. Dit natuurlijk op een papiertje genoteerd zodat de overheid niet weet dat hij ervan op de hoogte is
Mijn schoonouders beginnen die onzin ook te geloven heb ik de indruk.
Kan ik iets doen om deze dorpsgek aan te geven oid?
Als er iemand mij naar een beter topic kan verwijzen, graag![]()
Ligt die sekspop dan onbewaakt in de hal te wachten...ja ze ik betaal 3 euro extra om bezorging morgen na zes uur te krijgen. is t onderweg voor bezorging vandaag.

Niet meer

Is daar avondeten he.![]()
Felle kritiek op Chinees coronabeleid nadat gezondheidswerkers corgi doodslaan tijdens “grondige ontsmetting”
In China is er veel verontwaardiging over beelden waarin een corgi wordt doodgeslagen door de Chinese gezondheidsdiensten. In de stad Shangrao, in de zuidoostelijke provincie Jiangxi, hebben gezondheidswerkers een corgi met een koevoet vermoord nadat zijn baasjes in een hotel in quarantaine...www.hln.be
![]()
![]()
Zoals hier gezegd zou ik ook aanraden de Orde van Geneesheren te contacteren. Heb de indruk dat de Orde vroeger niet stond te springen om zwaar in te grijpen tegen collega’s, maar er zijn wel al wat gevallen van geschorste artsen die tegen covid-vaccinatie waren. Op dat vlak zijn ze toch strenger. Hier in de buurt loopt er momenteel nog zo’n onderzoek tegen een arts. En zoals ik het hier lees, is deze kwiet nog een pak meer van het pad van de redelijkheid afgeweken.Misschien dat ik hier eens een apart topic moet voor maken/deze post ergens anders moet maar ik erger mij verschrikkelijk aan de "dokter" van mijn schoonouders.
Ik had er al eens over gepost. Is homeopatisch dus ik ben er al super skeptisch over. In volle lockdown (en nog steeds) draagt ie nooit een masker en gaat actief mensen overtuigen om het vaccin niet te nemen ("je wilt niet weten wat ze in uw lijf spuiten")
Hij is nu volledig wacko gegaan en is ervan overtuigd dat hij wordt afgeluisterd en roept zijn patiënten op om gasflessen etc te stockeren want de overheid gaat binnenkort alles afsluiten.
Je zou ermee kunnen lachen maar mijn vriendin haar grootmoeder begint die waanzin te geloven. Ze informeerde naar haar derde vaccin (Al een mirakel dat ze de eerste twee heeft laten plaatsen) en hij heeft haar dus in een aparte ruimte meegenomen want zijn bureau zou mogelijks bugs bevatten waarmee ze hem dus afluisteren. Dit natuurlijk op een papiertje genoteerd zodat de overheid niet weet dat hij ervan op de hoogte is
Mijn schoonouders beginnen die onzin ook te geloven heb ik de indruk.
Kan ik iets doen om deze dorpsgek aan te geven oid?
Als er iemand mij naar een beter topic kan verwijzen, graag![]()
Nu maar hopen dat het om een visuele fout gaat en mijn schoonmoeder nu niet op mijn adres staat.
Van uw vijf collega's worden er morgen 4 wakker met een paardenkop in hun bed.Van mijn vijf collega's is er maar één iemand die The Godfather kent. Rest heeft er nog nooit van gehoord.
Bende cultuurbarbaren!![]()
Ja awel, het ging juist over die scene.Van uw vijf collega's worden er morgen 4 wakker met een paardenkop in hun bed.

bij negatief resultaat mag ik uit quarantaine als volledig gevaccineerde, maar test op dag 7 nog altijd verplicht?
Mijn collega is ook niet gevaccineerd en daar zit ik de hele dag bij in een afgesloten kantoor.In quarantaine omdat collega (die zich niet wilt vaccineren) van een maat positief getest heeft op covid. Kans dat ik besmet ben wel klein want ben er mss een 20-tal minuten binnen geweest om iets af te halen en altijd meer dan 1,5 meter afstand gehouden toevallig.
Ben wel niet volledig mee, moet me nu dan zo snel mogelijk testen en bij negatief resultaat mag ik uit quarantaine als volledig gevaccineerde, maar test op dag 7 nog altijd verplicht?