Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan dat proberen. Maar éénvoudig is dat niet.
Hij is bijna blind, en hij vindt het niet meer leuk als hij zijn nekje moet buigen.
De laatste keer dat ik snoep verstopte in een handdoek, keek hij er eens naar en dan draaide hij zijn hoofd en weg was ie. :)

Maar ik ga wel proberen mentale spelletjes met hem te spelen. T'is zowiezo gemakkelijker om hem mentaal te vermoeien
Zwemmen is wel ideaal (in zo een hondenzwembad) maar dan moet je wel de mogelijkheid hebben en is ook wel niet iets dat je dagelijks kan doen. En wss nog kostelijk ook.

Alé, vandaag in Gent op de fiets weer bijna omver gereden door een marginaal jong gastje die mij eerst probeert voorbij te steken om mij dan de pas af te snijden door rechts af te slaan.

Ooit ga ik dat niet meer kunnen navertellen.

Zwemmen is wel ideaal (in zo een hondenzwembad) maar dan moet je wel de mogelijkheid hebben en is ook wel niet iets dat je dagelijks kan doen. En wss nog kostelijk ook.
In februari vorig jaar heeft hij een serieuze blaasontsteking gekregen en er is toen tussendoor één kritieke nacht geweest dat zijn ogen echt volledig dof waren, hij reageerde niet meer, hij lag te bibberen en te beven en ik heb hem dan in mijn armen genomen om te troosten met de gedachte hem te laten sterven. Niet dat ik dat echt wilde maar ik dacht toen echt: Het is ermee gedaan. :frown:

Hij is er die nacht wonderbaarlijk alsnog doorgekomen (De medicijnen zullen toen alsnog hun job gedaan hebben) maar hij heeft daar wel een permanent klopje van gehad. De eerste weken na zijn blaasontsteking kon hij amper 1 minuut wandelen zonder buiten adem te zijn. Laat staan dat hij toen nog kon zwemmen. Dus ik weet niet of hij dat nu terug zou kunnen, maar ik kan het altijd een keertje proberen.

En niet treuren hé :) Hij is terug relatief gezond en hij wandelt weer héél vrolijk rond. Hij leeft nog zéér graag en hij laat dat ook merken. En ik denk de laatste maanden steeds -elke dag is vanaf nu bonus-. We zijn ondertussen toch weer 9 maanden verder hé en hij is er nog altijd :D

Alé, vandaag in Gent op de fiets weer bijna omver gereden door een marginaal jong gastje die mij eerst probeert voorbij te steken om mij dan de pas af te snijden door rechts af te slaan.

Ooit ga ik dat niet meer kunnen navertellen.
Een tijdje geleden een gelijkaardige situatie meegemaakt. Alleen was het marginaal jong gastje in mijn geval één van mijn collega's. Hem erop aangesproken, maar vond uiteraard dat hij niet verkeerd had gedaan.

Gisteren afgeblaft geweest omdat iemand denkt dat ik echt alles in de gaten kan houden.
+-1500 studenten en +-150 personenwagens op 30minuten tijd.
Sorry, de afsluiting op 15m. van mij kon ik nog onmogelijk erbij nemen.

Mijn domme ongevaccineerde schoonzuster heeft COVID opgelopen, ne mens zou denken nu draait ze wel bij. Integendeel ze geloven nog minder van gans het verhaal. Ik heb al diepgaandere discussies gehad met m'n dochter van twee jaar. :wallbash:

3,5 maanden na mijn auto ongeluk nog steeds last van mijn rug. Maar er zit een lichte evolutie in, dankzij de kinesitherapie en rust.

Gisteren dan telefoon van een controlearts van de verzekering van de tegenpartij. Hij moet een 'objectief' verslag schrijven. Ik ben niet verplicht van daarop in te gaan, maar ik denk dat ik er alleen maar baat bij heb om te gaan.

Maar wat mij dwars zit, is dat die kerel aan de telefoon al begon 'ja maar meneer, ik kan u nu al zeggen dat kinesitherapie niet zal helpen voor een whiplash'. Dus meneer weet na 30 seconden telefonisch contact hoe het in elkaar zit. Het betreft dan ook één of ander ligament in de onderrug. Geen whiplash. Die is zo goed als weg.

Daarbij moet ik een vragenlijst invullen voor meneer waarbij zelfs de job van mijn partner, details kinderen en loonfiche opgegeven moeten worden. Dat zal dus niet door gaan.

Ik ben nooit thuis geweest van mijn werk. Alsof het nog niet zuur genoeg is dat er ne pipo al sms'n los in mijn gat rijdt, moet ik mij nog eens gaan verantwoorden t.o.v. nen afgedankten dokter die alles behalve objectief kan zijn. Precies of ik ben één of andere profiteur die het wil uitmelken.

3,5 maanden na mijn auto ongeluk nog steeds last van mijn rug. Maar er zit een lichte evolutie in, dankzij de kinesitherapie en rust.

Gisteren dan telefoon van een controlearts van de verzekering van de tegenpartij. Hij moet een 'objectief' verslag schrijven. Ik ben niet verplicht van daarop in te gaan, maar ik denk dat ik er alleen maar baat bij heb om te gaan.

Maar wat mij dwars zit, is dat die kerel aan de telefoon al begon 'ja maar meneer, ik kan u nu al zeggen dat kinesitherapie niet zal helpen voor een whiplash'. Dus meneer weet na 30 seconden telefonisch contact hoe het in elkaar zit. Het betreft dan ook één of ander ligament in de onderrug. Geen whiplash. Die is zo goed als weg.

Daarbij moet ik een vragenlijst invullen voor meneer waarbij zelfs de job van mijn partner, details kinderen en loonfiche opgegeven moeten worden. Dat zal dus niet door gaan.

Ik ben nooit thuis geweest van mijn werk. Alsof het nog niet zuur genoeg is dat er ne pipo al sms'n los in mijn gat rijdt, moet ik mij nog eens gaan verantwoorden t.o.v. nen afgedankten dokter die alles behalve objectief kan zijn. Precies of ik ben één of andere profiteur die het wil uitmelken.
Idd frustrerend als je zo in je recht bent. Anderzijds, probeer het te bekijken vanuit oogpunt dat dit toch enigszins bevestigt dat het echte profiteurs wel degelijk moeilijker gemaakt wordt 🤷‍♂️.

Idd frustrerend als je zo in je recht bent. Anderzijds, probeer het te bekijken vanuit oogpunt dat dit toch enigszins bevestigt dat het echte profiteurs wel degelijk moeilijker gemaakt wordt 🤷‍♂️.

Oké, maar met zijn inkomsten heeft die arts toch geen zaken.

Op zen minst kafkajaans te noemen. Bij sommige dokters moet je echt uit elkaar liggen om overtuigend over te komen.
Getuigd ook weer over verzekeringsmaatschappijen. Zeker als het dan twee verschillende zijn.
Bij ons ongeval was het voor beider partijen dezelfde maatschappij. Qua tijd rekken even erg, qua langgerekte vragenlijsten quasi niets.
En een dokter die loonfiches vraag bij een geval van schade moet beter uitkijken welke kledij hij/zij 's ochtends aantrekt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan