In België zijn er duizenden mensen die aan de grond zitten. (Er zijn 11+ miljoen mensen in België, dus het percentage is vrij klein, maar die mensen zijn er dus wel). Komen die dan allemaal in de media? Neen, daar is totaal géén interesse voor.Over de jaren heen die man nog dieper zien wegzakken.
Running gag tussen mijn vrouw en ik was indertijd 'lang geleden dat we Pico nog gezien hebben'.
Met regelmaat van de klok kwamen we hem toen toevallig tegen in Leuven binnen de week dat we die opmerking maakten
Dan eens met zijn vrienden op een bankje vol lege bierblikjes lallen tegen de voorbijgangers, de volgende keer staan gehouden door de politie, dan eens op heterdaad betrapt op diefstal, ...
Allemaal best triest eigenlijk.
Hij heeft toch serieus pech dat hij ooit in een ver verleden eens 4 seizoenen in een populaire serie heeft gespeeld. De media zoekt hem gewoon op om nog eens extra met hem te kunnen lachen. Dat is toch gewoon triestig?
Of te wel probeer je die mens te helpen (maar wat ik er van hoor, wenst ie zelf géén hulp?) en zoniet? Laat die mens dan toch gewoon met rust? Of is dat te moeilijk?

)