Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is toch niks raars of speciaal met iets alleen doen? Als ge iets wil doen en niemand kan/wil mee, doet ge dat toch gewoon alleen?

Sterker nog, er zijn veel zaken die ik net graag alleen doe.
Ik ga wekelijks alleen naar de cinema, heb voor mijn werk veel gereisd en zat daar vaak alleen op restaurant, en ga jaarlijks (minstens) 1 week alleen skiën.

Er is toch niks raars of speciaal met iets alleen doen? Als ge iets wil doen en niemand kan/wil mee, doet ge dat toch gewoon alleen?

Sterker nog, er zijn veel zaken die ik net graag alleen doe.
Ik ga wekelijks alleen naar de cinema, heb voor mijn werk veel gereisd en zat daar vaak alleen op restaurant, en ga jaarlijks (minstens) 1 week alleen skiën.
Idem. En als ik dan sporasisch dan toch eens met meerdere collega's in het buitenland zit ga ik toch graag s'avonds eens alleen iets gaan eten, iets drinken of wandelen. Ik heb er enkel voor gekozen om dag in dag uit op mijn vrouw en kind te kijken, niet voor enkele vreemden waar je toevallig mee moet samenwerken.

Wel, na me hier zo aangesteld te hebben, heb ik m'n jas genomen en ben naar het scheld gewandeld, met de bedoeling eens buiten te komen.
Resultaat:
IMG20211106180246.jpg

Maar wel sociaal incapabel want met de rug naar de rest van de mensen en in een hoek:p
Date met de pet 😎

Ok, tis een Kioko en geen Mulan maar dit is toch perfect?
140514111518-moomin-cafe-04.jpg
Ja, dar is totaal niet zielig. :sarcastic:
Misschien kan je een plakaat op de stoel voor je zetten met je crush ofzo.

Imo is iemand die alleen aan een tafel zit niet sowieso eenzaam. Bij iemand dit dit doet mag je toch wel een liedje zingen als dit:

Aaah , zijn we terug bij "creatief met (date)lijken" belandt?!
Oh, neen, je doet mij teveel eer aan. Ik ben zo geen Körperwelten Kunstenaar, ik ben heel trado met mijn lijken. Beetje gewichtstraining, opstapje als de kast te hoog is, tafelgenoot als ik alleen eet… Echt eerder klassiek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan