Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een hoestjen
isolation-quarantine.gif

cosplay babes in metalen bikini’s
Zo lopen er doorgaans niet veel van rond hoor :wtf:.
Dat gezegd zijnde vind ik wel dat ge @Tonerider wat teveel aan het stereotyperen zijt en in een beperkt hoekje duwt.

Dus @Tonerider, als gij u meer amuseert met thuis zitten en daar ok mee zijt, go ahead. Als dat niet is: neem acties om het aan te pakken (al dan niet met professionele hulp).
Begin vooral uit uzelf, kijk daarnaar, wat ge zelf denkt, en waar ge zelf naartoe wilt. Verzorg uzelf, en luister gerust naar anderen voor tips en advies, maar uiteindelijk schijt aan wat al de rest wilt en doet.
Maar laat u aub hier niet aanpraten dat ge ne sociaal incapable Michiel zijt die in een neerwaartse spiraal zit naar een immer verkleinend en zieliger bestaan...

Wel, na me hier zo aangesteld te hebben, heb ik m'n jas genomen en ben naar het scheld gewandeld, met de bedoeling eens buiten te komen.
Resultaat:
IMG20211106180246.jpg

Maar wel sociaal incapabel want met de rug naar de rest van de mensen en in een hoek:p

Wel, na me hier zo aangesteld te hebben, heb ik m'n jas genomen en ben naar het scheld gewandeld, met de bedoeling eens buiten te komen.
Resultaat:
IMG20211106180246.jpg

Maar wel sociaal incapabel want met de rug naar de rest van de mensen en in een hoek:p
De bruinr klak heb je al.
Btw ter info, je zit binnen en niet buiten.

Resultaat:
IMG20211106180246.jpg

Wel redelijk sociaal incapabel idd.. Een tafel voor 6 inpalmen alleen.

Resultaat:
IMG20211106180246.jpg

10 op 10!

Alleen uit eten gaan vind ik zelf redelijk.. moeilijk! Voel ik me heel ongemakkelijk bij, dus kijk, je doet dit alvast al beter dan mij én het is pure zelfzorg voor jou dus.. 🎉🎊

Maar voor vier hoor. Er zijn hier binnen bijna geen tafels voor twee, dus dit was de enige keuze.

De klak en ik zijn onafscheidelijk.
Je originele post deed me wel terugdenken aan mijn truckerstijd. 12jr internationaal, restaurants werden betaald door werkgever. Ik zat toen 5-6x per week alleen aan zo'n tafel. Eerste paar keren vond ik dat wat vervelend, maar eigenlijk is dat niets anders dan genieten van je maaltijd. Flashbackpost. :unsure:

10 op 10!

Alleen uit eten gaan vind ik zelf redelijk.. moeilijk! Voel ik me heel ongemakkelijk bij, dus kijk, je doet dit alvast al beter dan mij én het is pure zelfzorg voor jou dus.. 🎉🎊
Lol, ik voel me ook dikwijls bekeken hoor. Tot nu toe heeft er echter nooit iemand zoveel medelijden gehad dat ze ne euro in m'n klak hebben gesmeten (misschien moet ik ze wel eens omdraaien om te zien wat het doet?

Lol, ik voel me ook dikwijls bekeken hoor. Tot nu toe heeft er echter nooit iemand zoveel medelijden gehad dat ze ne euro in m'n klak hebben gesmeten (misschien moet ik ze wel eens omdraaien om te zien wat het doet?
Dat is echt maar gevoelsmatig hoor. Zoals in mijn vorige post gezegd, heb ik dat ook gehad. Dat is echt maar een gevoel. Er is werkelijk niemand die opkijkt als er iemand alleen zit te eten. In al die jaren geen enkele keer zoiets meegemaakt. Je moet dan ook eens voor jezelf denken of jij raar kijkt als je iemand anders ziet alleen eten. Iemand normaal merkt dat zelfs niet op. Gewoon uw ding doen, wilt ge eens iets gaan eten op uwzelf? Gewoon doen, de enige die het vreemd zal vinden zijt gijzelf in het begin.

Ik word dan te hard geconfronteerd met mijn eenzaamheid denk ik, ik ga er eigenlijk totaal niet van uit dat iemand die alleen eet, medelijden moet krijgen. 🤔

Resultaat:
IMG20211106180246.jpg

Het enige sociaal incapabele wat ik zie is die pet.

Resultaat:
IMG20211106180246.jpg

Ik ben oprecht jaloers. Het ziet er 👌 uit. Mijn madam weigert vanavond food te laten deliveren en staat erop te koken. En normaal ben ik daar helemaal voor (want gezonder + mijn madam kan goed koken enzo), maar ik zit verdomme aan mijne 3e whisky en ik wil comfort food miljaar :angry:.
Ne burger + pint zou mij goe smaken.

Wel redelijk sociaal incapabel idd.. Een tafel voor 6 inpalmen alleen.
Ik vind dat anders best een boss move... wat zijn status enkel verhoogt :thumb:.

Ik word dan te hard geconfronteerd met mijn eenzaamheid denk ik, ik ga er eigenlijk totaal niet van uit dat iemand die alleen eet, medelijden moet krijgen. 🤔
Die eenzaamheid hits harder als ge alleen in huis zit. Hier ben ik omringd met mensen en ben ik, als ik dat rumoer hoor, eigenlijk blij van hier rustig te zitten. Zit hier mijn kruiswoordraadsel boekske in te vullen en ik moet niemand aandacht geven. :Lol:
Als de ober nu nog wil passeren dat ik nog ne rum cola kan bestellen is het leven zo wel goed.:p

Die eenzaamheid hits harder als ge alleen in huis zit. Hier ben ik omringd met mensen en ben ik, als ik dat rumoer hoor, eigenlijk blij van hier rustig te zitten. Zit hier mijn kruiswoordraadsel boekske in te vullen en ik moet niemand aandacht geven. :Lol:
Als de ober nu nog wil passeren dat ik nog ne rum cola kan bestellen is het leven zo wel goed.:p
K zag het boekje liggen en was er jaloers op! 😁

BG-meeting: allemaal apart aan tafeltjes zitten eten, drinken, puzzelen, lezen, podcasts beluisteren en vriendelijk knikken naar elkaar. Who's in?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan