Tonerider
Well-known member
Ik heb een hoestjen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een hoestjen
errr.... blijft maar thuisIk heb een hoestjen
Mijn coronatest was gelijk @Tonerider zijn gemoed. Redelijk negatief en zo!errr.... blijft maar thuis
Zo lopen er doorgaans niet veel van rond hoorcosplay babes in metalen bikini’s
.Geniet ervanWel, na me hier zo aangesteld te hebben, heb ik m'n jas genomen en ben naar het scheld gewandeld, met de bedoeling eens buiten te komen.
Resultaat:
![]()
Maar wel sociaal incapabel want met de rug naar de rest van de mensen en in een hoek![]()

De bruinr klak heb je al.Wel, na me hier zo aangesteld te hebben, heb ik m'n jas genomen en ben naar het scheld gewandeld, met de bedoeling eens buiten te komen.
Resultaat:
![]()
Maar wel sociaal incapabel want met de rug naar de rest van de mensen en in een hoek![]()
Wel redelijk sociaal incapabel idd.. Een tafel voor 6 inpalmen alleen.Wel, na me hier zo aangesteld te hebben, heb ik m'n jas genomen en ben naar het scheld gewandeld, met de bedoeling eens buiten te komen.
Resultaat:
![]()
Heeft wel een tete a tete met een klak. Dus toch met 2 op 6 stoelen.Wel redelijk sociaal incapabel idd.. Een tafel voor 6 inpalmen alleen.
10 op 10!Wel, na me hier zo aangesteld te hebben, heb ik m'n jas genomen en ben naar het scheld gewandeld, met de bedoeling eens buiten te komen.
Resultaat:
![]()

Maar voor vier hoor. Er zijn hier binnen bijna geen tafels voor twee, dus dit was de enige keuze.Wel redelijk sociaal incapabel idd.. Een tafel voor 6 inpalmen alleen.
De klak en ik zijn onafscheidelijk.Heeft wel een tete a tete met een klak. Dus toch met 2 op 6 stoelen.
Je originele post deed me wel terugdenken aan mijn truckerstijd. 12jr internationaal, restaurants werden betaald door werkgever. Ik zat toen 5-6x per week alleen aan zo'n tafel. Eerste paar keren vond ik dat wat vervelend, maar eigenlijk is dat niets anders dan genieten van je maaltijd. Flashbackpost.Maar voor vier hoor. Er zijn hier binnen bijna geen tafels voor twee, dus dit was de enige keuze.
De klak en ik zijn onafscheidelijk.

Lol, ik voel me ook dikwijls bekeken hoor. Tot nu toe heeft er echter nooit iemand zoveel medelijden gehad dat ze ne euro in m'n klak hebben gesmeten (misschien moet ik ze wel eens omdraaien om te zien wat het doet?10 op 10!
Alleen uit eten gaan vind ik zelf redelijk.. moeilijk! Voel ik me heel ongemakkelijk bij, dus kijk, je doet dit alvast al beter dan mij én het is pure zelfzorg voor jou dus..![]()
Dat is echt maar gevoelsmatig hoor. Zoals in mijn vorige post gezegd, heb ik dat ook gehad. Dat is echt maar een gevoel. Er is werkelijk niemand die opkijkt als er iemand alleen zit te eten. In al die jaren geen enkele keer zoiets meegemaakt. Je moet dan ook eens voor jezelf denken of jij raar kijkt als je iemand anders ziet alleen eten. Iemand normaal merkt dat zelfs niet op. Gewoon uw ding doen, wilt ge eens iets gaan eten op uwzelf? Gewoon doen, de enige die het vreemd zal vinden zijt gijzelf in het begin.Lol, ik voel me ook dikwijls bekeken hoor. Tot nu toe heeft er echter nooit iemand zoveel medelijden gehad dat ze ne euro in m'n klak hebben gesmeten (misschien moet ik ze wel eens omdraaien om te zien wat het doet?
Ik word dan te hard geconfronteerd met mijn eenzaamheid denk ik, ik ga er eigenlijk totaal niet van uit dat iemand die alleen eet, medelijden moet krijgen.Lol, ik voel me ook dikwijls bekeken hoor. Tot nu toe heeft er echter nooit iemand zoveel medelijden gehad dat ze ne euro in m'n klak hebben gesmeten (misschien moet ik ze wel eens omdraaien om te zien wat het doet?

Het enige sociaal incapabele wat ik zie is die pet.Wel, na me hier zo aangesteld te hebben, heb ik m'n jas genomen en ben naar het scheld gewandeld, met de bedoeling eens buiten te komen.
Resultaat:
![]()
Ik ben oprecht jaloers. Het ziet erWel, na me hier zo aangesteld te hebben, heb ik m'n jas genomen en ben naar het scheld gewandeld, met de bedoeling eens buiten te komen.
Resultaat:
![]()
uit. Mijn madam weigert vanavond food te laten deliveren en staat erop te koken. En normaal ben ik daar helemaal voor (want gezonder + mijn madam kan goed koken enzo), maar ik zit verdomme aan mijne 3e whisky en ik wil comfort food miljaar
.Ik vind dat anders best een boss move... wat zijn status enkel verhoogtWel redelijk sociaal incapabel idd.. Een tafel voor 6 inpalmen alleen.
Ge moet dat begrijpen, @straight_six mag dat niet doen van zijn vrouw.Ik vind dat anders best een boss move... wat zijn status enkel verhoogt.
Die eenzaamheid hits harder als ge alleen in huis zit. Hier ben ik omringd met mensen en ben ik, als ik dat rumoer hoor, eigenlijk blij van hier rustig te zitten. Zit hier mijn kruiswoordraadsel boekske in te vullen en ik moet niemand aandacht geven. :Lol:Ik word dan te hard geconfronteerd met mijn eenzaamheid denk ik, ik ga er eigenlijk totaal niet van uit dat iemand die alleen eet, medelijden moet krijgen.![]()

K zag het boekje liggen en was er jaloers op!Die eenzaamheid hits harder als ge alleen in huis zit. Hier ben ik omringd met mensen en ben ik, als ik dat rumoer hoor, eigenlijk blij van hier rustig te zitten. Zit hier mijn kruiswoordraadsel boekske in te vullen en ik moet niemand aandacht geven. :Lol:
Als de ober nu nog wil passeren dat ik nog ne rum cola kan bestellen is het leven zo wel goed.![]()