Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die bomma stond daar ook om als eerste een Playstation spelleke te kopen? :unsure:

Geen idee wat die meepakte maar heb ze al paar keer betrapt op zondag als eerste aan de Carrefour expres om dan alle krentekoeken mee te pakken.

Enfin sta nu aan de mediamarkt ondertussen. Wish me luck boys 🤞

Naar welke Carrefour zijt ge geweest? Want de hyper carrefour of die aan de kleine ring hebben dat normaal toch altijd wel liggen? En vaak nog goedkoper dan MM.

Naar welke Carrefour zijt ge geweest? Want de hyper carrefour of die aan de kleine ring hebben dat normaal toch altijd wel liggen? En vaak nog goedkoper dan MM.

De hyper in Kuringen.
Ze was speciaal nog achteraan gaan kijken.

Da gevoel als ge em er de eerste keer insteekt though :drool:

Dacht volop te genieten van m'n vrij dagje vandaag maar opstaan met hoofdpijn heeft daar anders over beslist :sop:.

Hoe fucking snel zijde gij naar huis geracet jong :unsure:

Zo schattig, die zenuwachtigheid bij kleine jongetjes en hun nieuwe spelleke :tongue:
De mediamarkt is hier maar 1 km vandaan :D

En ja, buh heb daar wel nog es zin for old times sake. Vanmorgen om 5u op dus heb kunnen bijwerken zodak ff rustig op mijn gemak alleen thuis kan gamen. :D

Derde herinneringsbrief gekregen van AfterPay, met in totaal al 10 euro aan herinneringskosten.

Terwijl ik bij de eerste herinnering de €3,50 al betaald heb, zelfs nog per vergissing een tweede keer, het gemaild heb bij de eerste €5 herinneringskosten met de betaalbewijzen en nu per post weer een brief.

Ge hebt gvd al €3,50 te veel van mij gehad! :angry:

Derde herinneringsbrief gekregen van AfterPay, met in totaal al 10 euro aan herinneringskosten.

Terwijl ik bij de eerste herinnering de €3,50 al betaald heb, zelfs nog per vergissing een tweede keer, het gemaild heb bij de eerste €5 herinneringskosten met de betaalbewijzen en nu per post weer een brief.

Ge hebt gvd al €3,50 te veel van mij gehad! :angry:
Ge kunt misschien een herinneringsbrief sturen met kosten om het bedrag terug te vorderen. :unsure:

De mediamarkt is hier maar 1 km vandaan :D

En ja, buh heb daar wel nog es zin for old times sake. Vanmorgen om 5u op dus heb kunnen bijwerken zodak ff rustig op mijn gemak alleen thuis kan gamen. :D
Zou ik ook nog wel eens willen doen. Deze week verlof, maar een ganse week met mijn 2 kleine monsters op mijn dak, ik game dan maar tussendoor, maar echt relaxed kan je dat niet noemen. :S

Dat zijn nu toch ook geen manieren, om zo over uw vrouw te praten.
onding duidt er toch duidelijk op dat het over uw mama gaat :whistle:

Ergernis van de dag: ontvangen teruggave van de belastingen is integraal naar betaling onroerende voorheffing en verkeersbelasting gegaan :(

Herverdeling van belastinggeld: van de federale overheid naar de Vlaamse...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan