Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Echt? Je gaat mij niet vertellen dat geen enkele verkeerscamera die gespot heeft.
Vanaf nu altijd >300km/h rijden overal.

Maar misschien is die logische conclusie toch niet de beste :p.

Echt? Je gaat mij niet vertellen dat geen enkele verkeerscamera die gespot heeft.
T'was Thierry Neuville, die aan het trainen was voor een WRC wedstrijd.

Wat een randdebiel is die Acid. Ben eens gaan kijken op Youtube naar aanleiding van zijn aanwezigheid op Slimste Mens. Die zijn kanaal is één en al rotzooi. Dat mensen naar zo'n zever kijken.
Dat hij een zelfverzonnen dialect spreekt, maakt alles nog belachelijker.

Wat een randdebiel is die Acid. Ben eens gaan kijken op Youtube naar aanleiding van zijn aanwezigheid op Slimste Mens. Die zijn kanaal is één en al rotzooi. Dat mensen naar zo'n zever kijken.
Dat vind ik vaak van die youtubers/tik tokkers
Hoe te belachelijker dat ge doet, des te populairder wordt ge blijkbaar

Kopen pasta met scampi voor avond, kwestie van allebei mottig met verkoudheid, blijkt ipv pasta-pasta, bami te zijn. Bami keert mijn maag. Stomme ergernis maar al zoveel dagen keelpijn (nul de botten aan te zien nochtans) keek ik uit naar mijn tagliatelle. Not ffing bami.

Doet die dat goed in de slimste mens?

Om 7u45 aan de carrefour omdat die om 8u open gaat om dan COD Vanguard te halen, hebben ze da nog nie binnen.
Het leven is niet eerlijk!

Ik vroeg me altijd al af wat die mensen met hun karretje een kwartier voor openingstijd voor de deur van een warenhuis staan te doen.

Ik moet zeggen dat ik dat ook al gedaan heb :oops:

toen die BBQ smokers in de Aldi stonden was ik ook de vroegste vogel. Heb er toen 2 gekocht, beste aankoop ooit voor het buitenkoken :love:

Je kon dus terug keren in de tijd van 8u30 naar 8u15? En dan kies je ervoor om influencer te worden? :unsure:

Enfin nee ik stond daar om 8u15 als eerste aan de deur die om 8u30 open ging
En elke week was daar een bomma die dan om 8u25 aankwam en nog wou voorkruipen.
Maar da pakte ni se.

Elke week zo een western-style showdown met ons karreke.

Enfin nee ik stond daar om 8u15 als eerste aan de deur die om 8u30 open ging
En elke week was daar een bomma die dan om 8u25 aankwam en nog wou voorkruipen.
Maar da pakte ni se.

Elke week zo een western-style showdown met ons karreke.
Die bomma stond daar ook om als eerste een Playstation spelleke te kopen? :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan