Green Mamba
Well-known member
Volgende keer toch maar zwijgen tegen de buren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog leesbaar?Zo goed als nieuwe RailPass heeft zich een weg uit mijn portefeuille gewrongen, en heeft een rondje wasmachine gedaan en zich in drie stukken gescheurd. 86€ weggegooid![]()
Zo goed als nieuwe RailPass heeft zich een weg uit mijn portefeuille gewrongen, en heeft een rondje wasmachine gedaan en zich in drie stukken gescheurd. 86€ weggegooid![]()
Dat gaat toch nog niet helpen? Want ze vragen de origineleAlle documentjes voor mijn dochter haar brilglazen en pleisters netjes ingescand met een pleister van het ziekenfonds erop. Op de correcte manier doorgestuurd en dan krijg je twee brieven om te melden dat de originele documenten moeten worden binnengebracht in het kantoor met formuliertje 150 bis.
Ik zal de ingescande documenten wel afdrukken en naar daar brengen. Een mens zou het krijgen van al die bureaucratie.

I see what you did there.De discussie over het seksfilmpje, gebruik van privébeelden in het nieuws en het rondsturen van privébeelden staat nu hier: https://www.beyondgaming.be/threads/seksfilmpje-op-altaar-privebeelden-in-het-nieuws.9459
(eindelijk wordt er eens iemand serieus genomen op P&A)
Nouja. We zien wel. Anders moet ik weer gaan omrijden. Net alles van documenten in dozen ingepakt voor onze verhuis natuurlijkDat gaat toch nog niet helpen? Want ze vragen de originele![]()

150 bis? Moet dat niet 15 bis zijn? Zo staat het toch op het formulier van de oogarts.Alle documentjes voor mijn dochter haar brilglazen en pleisters netjes ingescand met een pleister van het ziekenfonds erop. Op de correcte manier doorgestuurd en dan krijg je twee brieven om te melden dat de originele documenten moeten worden binnengebracht in het kantoor met formuliertje 150 bis.
Ik zal de ingescande documenten wel afdrukken en naar daar brengen. Een mens zou het krijgen van al die bureaucratie.

Ja, klopt. Het is 15 bis. Alle documenten netjes ontvangen van de oogarts en bij OZ bieden ze aan om dat Online aan te vragen tot terugbetaling.150 bis? Moet dat niet 15 bis zijn? Zo staat het toch op het formulier van de oogarts.
Ik heb géén formulier 150 bis en ik moet dit ook bij het ziekenfonds binnenleveren volgende week.![]()
Onzen hond die af en toe in huis plast, toen het nog tegen mijn moeder haar gordijnen was als we daar woonden tijdens de verbouwingen, kon ik er nog mee lachen. Maar nu het blijvende plekken maakt op onze nieuwe vloer ist toch wel iets minder.
Ja voila.Die breng je toch onmiddelijk terug want het onding werkt niet zoals het hoort?
Had ik ook vaak. Mevrouw, als u de prijs van Booking wil dan moet u met Booking boeken. Weet wel dat u daar vanaf 48u voor aankomst niet meer kosteloos kan annuleren en als u direct hier boekt wel en tot 11u op dag van aankomst.Hollanders, dat is toch echt een ras apart.
Komen die af met een email, hi op booking.com is uw prijs zoveel. Hoeveel kan ik beter krijgen.
Op zich snap ik de vraag en geven we extra korting. Maar bij Hollanders liegen ze wel altijd op de prijs van booking.com. Bvb mijn prijs is 300EUR per nacht en de Hollanders krijgen altijd magische kortingen die zeggen dat de prijs < 250 is. Als je bewijs vraagt dan zwijgen ze ntl. Wss een glitch in het systeem.
Bestaat ook digitaal hoor.Waarom zoiets nog op papier moet bestaan is toch te gek.