Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeger kreeg ik af en toe een vriendschapsverzoek op FB van zo een nepaccount. Je weet wel, account van enkele uren oud, foto van een knappe griet, uitnodiging voor een Whatsapp groep met veel mooie vrouwen op zoek naar "vleselijke pleziertjes" gratis en voor niks.

Nu is dat 1 of meerdere per dag. Bloedirritant. Het ergste? Als ik die rapporteer, dan meldt FB meestal dat er volgens hun geen vuiltje aan de lucht is.

Moet wel betekenen dat er sukkels zijn die er in trappen.

Helpt niet ;)

Ik krijg ook quasi dagelijks zulke vriendschapsverzoeken.

Idem op Instagram (dat ik heb maar nooit iets mee doe)
Privacy instellingen aanpassen dat enkel vrienden van vrienden je een vriendschapsverzoek kunnen sturen. Dan moeten ze minstens 1 gemeenschappelijke vriend hebben.

Ik weet niet of het kan, maar no way dat ik dat laat gebeuren. Of het moet al via de neus gaan. Ik kan gewoon niet verdragen dat er iemand achteraan mijn keel/mond met iets zit. Verschrikkelijk. Laatst moest de dokter naar mijn stembanden kijken en dat was een camera door de neus. Daar had ik echt 0,0 last van.
Het kan wel. Kheb ooit een gastro en coloscopie gehad (op hetzelfde moment ja maar niet exact gelijktijdig hoop ik) en dat was met roesje (geen herinneringen aan).

Heb daarna nog eens een onderzoek gehad met gastro en contrastvloeistof waarbij ik moest stilliggen voor de foto en dat was ook met iets. Ik heb er geen herinneringen aan maar ik zal ook niet echt weggeweest zijn want toen vroegen ze op voorhand mijn voornaam om mij te kunnen aanspreken tijdens het onderzoek.

Nu, gewoon omdat het wat ongemakkelijk zou zijn, gaan ze dat niet doen als het niet nodig is (verlengt het onderzoek en tijd achteraf toch altijd) maar als ge echt panische angst hebt kunt ge daar natuurlijk wel achter vragen.

Zoon komt aanlopen met opblaas-lightsaber die leegloopt: “blow it, blow it” hetgeen zo een prachtige aanzet is voor relatie-advies maar hij is nog maar 7 dus 🤐

10-funniest-gifs-of-the-week_5.gif

voor alles bestaat wel een gepaste gif

M'n baas - hele joviale kerel eigenlijk, als persoon aangenaam- heb ik eens aangeraden om op Reddit te kijken voor dit en dat. Ik wist niet dat hij opeens op No Nut November is uitgekomen en me zegt dat ik als vrijgezel dat niet kan.

Enerzijds wil ik hem t tegendeel bewijzen voor m'n innerlijke zelve, maar waarom net dit? Das levensnoodzakelijk! :unsure:

En

Een nieuw toetsenbord gekocht omdat het vorige kapot is, maar dat is toch lastig om aan te wennen. Vooral omdat die spatiebalk voor de een of andere reden enkel in het midden werkt, en niet aan de uiteindes. Dan heb je een toets van 5 cm lang, werkt die enkel maar als je NET PRECIES 100% NAUWKEURIG in het midden drukt.

Zelfs deze tekst typen, heeft me 3 keer zo lang als voordien gekost omdat ik de helft van de tijd terugmoet om spaties tussen woorden te zetten omdat de druk niet geregistreerd werd.

Zeer irritant.

Een nieuw toetsenbord gekocht omdat het vorige kapot is, maar dat is toch lastig om aan te wennen. Vooral omdat die spatiebalk voor de een of andere reden enkel in het midden werkt, en niet aan de uiteindes. Dan heb je een toets van 5 cm lang, werkt die enkel maar als je NET PRECIES 100% NAUWKEURIG in het midden drukt.

Zelfs deze tekst typen, heeft me 3 keer zo lang als voordien gekost omdat ik de helft van de tijd terugmoet om spaties tussen woorden te zetten omdat de druk niet geregistreerd werd.

Zeer irritant.
Had men nog ergens een microsoft model van 1999 liggen? :tongue:

Onzen hond die af en toe in huis plast, toen het nog tegen mijn moeder haar gordijnen was als we daar woonden tijdens de verbouwingen, kon ik er nog mee lachen. Maar nu het blijvende plekken maakt op onze nieuwe vloer ist toch wel iets minder.

Tattoo die ni perfect genezen is.

En nog 2 dagen wachtdienst 😮‍💨

Zwaar leven :unsure:

Zeer irritant.
Die breng je toch onmiddelijk terug want het onding werkt niet zoals het hoort?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan