Ik heb gewoon volledige verdoving gevraagd toen ik een gastroscopie nodig had 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Helpt nietIk vraag mij eigenlijk af of het zou helpen als ik op fb mijn relatiestatus op "getrouwd" zou zetten.
Geen fb zou natuurlijk zeker helpen. In het begin ging ik nog door die procedure om dat te rapporteren, maar de laatste tijd kreeg ik gewoon van fb zelf na een tijd de reactie dat het profiel niets verkeerd deed, dus nu negeer ik zo'n verzoeken gewoon.
ja mss, maar hier is het eerder meer niemand om ergens naar toe te gaan. Alleen sporten dat vind ik nu geen probleem. Maar alleen iets gaan drinken/cinema/voetbal/enz... das serieus opladen elke keer om te gaan.Hopelijk niet te ongepast: misschien eens kijken voor een nieuwe viervoeter?
Ik kan het bij ons thuis ook niet meer inbeelden zonder onze hond.
Een paar gamer-buddies is ook leuk om achter de hand te hebben. Met ouder worden schieten er bij nog maar een paar van over die tijd kunnen vrij maken om eens online te komen of langs te komen om te boardgamen.
Ik had ze alvast geen last van!Volgens Google is coloscopie ook langs uwe black hole.
Als ge onder verdoving die darm in uw keel proppen, gade uw lichaam dan niet automatisch/instinctief reageren en hoesten/braken?
Als ze ooit een gastroscopie moeten doen bij mij, kunnen ze zorgen dat dat onder narcose gaat. Anders sterf ik wel een trage dood door dat ding dat mogelijks in mijn maag zit.
Mij hadden ze verteld dat dat niet kon voor de gastroscopieIk heb gewoon volledige verdoving gevraagd toen ik een gastroscopie nodig had![]()
.Meh dat is peanuts. Beeld u in dat je een endoscopie krijgt. Waar ze een darm met de dikte van uw pink in uw mond duwen tot in uw maag.
Dat is niet 5 keer braakneigingen, dat is continu braakneigingen totdat die darm effectief in uw maag zit. En dan hoor je de dokteres zeggen, je moet slikken slikken... terwijl jij zegt mmmhhhhmmmhhhhh... want ja zo uw mond vol met assebakken euhm darm dan kunde niet goe slikken zunne.
Ik heb daar 5 minuten zitten brwah brwah brwah zeggen

Ik weet niet of het kan, maar no way dat ik dat laat gebeuren. Of het moet al via de neus gaan. Ik kan gewoon niet verdragen dat er iemand achteraan mijn keel/mond met iets zit. Verschrikkelijk. Laatst moest de dokter naar mijn stembanden kijken en dat was een camera door de neus. Daar had ik echt 0,0 last van.Mij hadden ze verteld dat dat niet kon voor de gastroscopie.
Voor de coloscopie was de eerste keer zonder roes en de 2de keer met roes. Ik heb dan toch ook als het toch moet gebeuren liever volgens de 2de keer.
Ik kan nog altijd niet begrijpen dat er personen zijn die dat voor de fun doen... zowel man als vrouw...
Ik ben die in grote hoeveelheden beginnen krijgen nadat een ex-collega in zo'n scam trapte. Misschien dat ze de vriendenlijsten van zulke losers afgaan in de hoop meer kans te hebben en dat er ergens in uw vriendenlijst ook iemand zit die zo slim was?Ik vraag mij eigenlijk af of het zou helpen als ik op fb mijn relatiestatus op "getrouwd" zou zetten.
Geen fb zou natuurlijk zeker helpen. In het begin ging ik nog door die procedure om dat te rapporteren, maar de laatste tijd kreeg ik gewoon van fb zelf na een tijd de reactie dat het profiel niets verkeerd deed, dus nu negeer ik zo'n verzoeken gewoon.

Ik ook niet op facebook.Ik krijg die zaken niet. Ik doe vast iets verkeerd.
Net nu het gas zo duur staat.Heb over een paar weken nu toevallig een gastroscopie.
En na anderhalve week nog steeds ziek momenteel.
Wees dan maar blij dat uw vrouw geen verpleegkunde studeert. Zekers als ze op het punt komen om te oefenenIk weet niet of het kan, maar no way dat ik dat laat gebeuren. Of het moet al via de neus gaan. Ik kan gewoon niet verdragen dat er iemand achteraan mijn keel/mond met iets zit. Verschrikkelijk. Laatst moest de dokter naar mijn stembanden kijken en dat was een camera door de neus. Daar had ik echt 0,0 last van.

Gij hebt u vrijwillig opgegeven daarvoorWees dan maar blij dat uw vrouw geen verpleegkunde studeert. Zekers als ze op het punt komen om te oefenen
Had me twee keer vrijwillig opgegeven en twee keer de boel ondergebraakt
. Twee keer dan nog.
, want echt masseren kunt ge die marteling niet noemen natuurlijk.Heeft hard gewerkt?Wie een put graaft voor een ander...![]()
Euh, eerder chinese dan toch.Gij hebt u vrijwillig opgegeven daarvoor. Twee keer dan nog.

en gij durft die totaal niet grappige meme dan hier nog posten terwijl facebook u de schaamte al had bespaard?1 week weer geblokkeerd van Facebook voor deze meme
Eens ge es geband zijt hebben ze u toch overdreven in 't vizier
![]()
Mijn vriendin vond em grappig en die is de hele dag vies gezind dus als dat het wat goedmaakt.1 week weer geblokkeerd van Facebook voor deze meme
Eens ge es geband zijt hebben ze u toch overdreven in 't vizier
![]()
Ja dat zou best kunnen, zitten wel een paar appels tussenIk ben die in grote hoeveelheden beginnen krijgen nadat een ex-collega in zo'n scam trapte. Misschien dat ze de vriendenlijsten van zulke losers afgaan in de hoop meer kans te hebben en dat er ergens in uw vriendenlijst ook iemand zit die zo slim was?![]()